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市場調査レポート
商品コード
1347525
ゴルフ用品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測Golf Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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ゴルフ用品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年09月04日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のゴルフ用品市場規模は2022年に76億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年にかけて4%の成長率(CAGR)を示し、2028年には97億米ドルに達すると予測しています。
ゴルフ用品とは、ゴルフというスポーツをプレーするために使用される製品やアイテムを指します。ゴルフボール、クラブ、シューズ、バッグ、グローブ、ギア、ウェア、カート、タオル、パター、ウェッジ、ボールマーカー、クラブヘッドカバーなどが含まれます。ゴルフ用品は、パフォーマンスを高め、一貫性を向上させ、ゴルフスイング、快適性、保護、グリップを提供するのに役立ちます。
世界のゴルフ人気の高まりは、ゴルフ市場に明るい展望をもたらしています。大衆の間で健康意識が高まる中、ゴルフは減量を助け、心臓の健康と集中力を向上させるため、身体活動として広く採用されています。これに伴い、ゴルフコースの急増、各国での市場参入企業の人気上昇、特にミレニアル世代の参加率上昇が市場成長を後押ししています。さらに、スマートセンサーやスマートグリップのイントロダクションなど、さまざまな製品革新が市場成長に弾みをつけています。これらは、すべてのショットを自動的に記録・分析し、圧力レベルを検出するために広く使用されています。さらに、主要企業は、リサイクル可能な素材から作られたゴルフパターや 促進要因など、イノベーションと新製品開拓に注力しており、市場競争力を高めています。また、マーケティングや販促活動にもかなり投資しており、地理的プレゼンスや顧客基盤の拡大に役立っています。これとは別に、ゴルフインフラを改善するための各国政府による広範な資金提供、消費者の支出能力の上昇、eコマース・ウェブサイトを通じた製品の容易な入手が、市場をさらに牽引すると予想されます。
The global golf equipment market size reached US$ 7.6 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.7 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4% during 2023-2028.
Golf equipment refers to the products and items used to play the sport of golf. It includes golf balls, clubs, shoes, bags, gloves, gears, wear, cart, towels, putters, wedges, ball markers, club head cover, and other devices. Playing golf is considered a good exercise, which, in turn, assists in improving sleep patterns, reducing anxiety, depression, blood pressure and boosting creative thinking. Whereas golf equipment aids in enhancing performance, improving consistency, and providing golf swing, comfort, protection, and grip.
The growing popularity of golf across the globe is creating a positive outlook for the market. With the rising health consciousness among the masses, golf is widely adopted as a physical activity as it assists in weight loss and improves heart health and concentration. In line with this, a surge in golf courses, increasing popularity of golf tournaments in various countries, and rising participation rates, especially amongst the millennials, is favoring the market growth. Moreover, various product innovations, such as the introduction of smart sensors and smart grips, are providing an impetus to the market growth. They are widely used to automatically record and analyze every shot and detect pressure levels. Additionally, top players are focusing on innovations and new product developments, such as golf putters and drivers made from recyclable materials, which is providing them with a competitive edge in the market. They are also considerably investing in marketing and promotional activities, which is helping them in broadening their geographical presence and customer base. Apart from this, extensive fundings by governments of various nations to improve golf infrastructure, rising expenditure capacities of consumers, and easy product availability across e-commerce websites are anticipated to drive the market further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global golf equipment market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on type and distribution channel.
Golf Clubs
Golf Balls
Golf Bags and Accessories
Golf Apparel and Footwears
Specialty Stores
Sporting Goods Chain
On-course Shops
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Acushnet Holdings Corp. (Fila Holdings Corp.), Adidas AG, Amer Sports (Anta Sports Products Limited), Bridgestone Corporation, Callaway Golf Company, DICK's Sporting Goods Inc., Dixon Golf Inc., Mizuno Corporation, Nike Inc., PING, Puma SE, Sumitomo Rubber Industries Ltd. and TaylorMade Golf Co.