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市場調査レポート
商品コード
1225466

キックボクシング用品市場:製品タイプ別(パッド・シールド、グローブ、ハンドラップ、シンガード、ヘッドガード、フットガード、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、用途別(個人、商用)、地域別、2023~2028年

Kickboxing Equipment Market by Product Type (Pads and Shields, Gloves, Hand Wraps, Shin Guards, Head Guards, Foot Guards, and Others), Distribution Channel (Online, Offline), Application (Individual, Commercial), and Region 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
キックボクシング用品市場:製品タイプ別(パッド・シールド、グローブ、ハンドラップ、シンガード、ヘッドガード、フットガード、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、用途別(個人、商用)、地域別、2023~2028年
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場概要

  • キックボクシング用具の世界市場規模は、2022年に3億1910万米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に9.58%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに5億5700万米ドルに達すると予測しています。レクリエーション活動への参加者の増加、運営企業別数々の取り組み、オンラインストアでの容易な入手が、市場を牽引する主な要因の一つとなっています。
  • キックボクシングは、心血管疾患などの慢性疾患の有病率を低下させるのに役立つ戦闘スポーツを指します。キックボクシングは、負傷からボクサーを守り、キックやパンチ、膝や肘の攻撃から身を守るために設計されたさまざまな器具を使用して行われます。キックボクシングの道具は、素材、サイズ、色、デザインなど様々な種類があり、世界中で一般的に入手可能です。主にマウスピース、グローブ、ヘッドギア、すね当て、足当て、ハンドラップ、キック、スパーリング、パンチング用パッドで構成されています。中でも、キックボクシンググローブは、パンチの打撃を和らげ、手を痛めることなくパンチを打ちやすくするためにクッションやパッドが施されており、試合中の怪我から選手を保護するのに役立っています。

キックボクシング用具の市場動向

  • 現在、キックボクシングの利点(体力、体組成、柔軟性、持久力、呼吸能力の向上など)に関する個人の意識が高まっていることが、世界におけるキックボクシング用具の需要を促進する大きな要因の1つとなっています。また、キックボクシングのようなレクリエーション活動やフィットネス、アスレチックスポーツへの参加が増加していることも、現在、市場の成長に好影響を与えています。また、キックボクシングクラブ、協会、機関の数が拡大していることも、キックボクシング用具の需要を喚起しています。これとは別に、リング上の選手の安全性と快適性を確保するために、防護服の使用を義務付けるために、多くの国の政府別いくつかのイニシアチブが実施されています。また、さまざまなスポーツへの個人の参加を促すために、さまざまなトーナメントやリーグの導入にも力を入れています。これは、学校の子供たちにキックボクシングのプログラムを実施するための措置と相まって、市場の成長を促しています。さらに、主要プレイヤーは、既存の売上と収益性を改善し、消費者基盤を拡大するために、有名人やインフルエンサーの推薦など、デジタルマーケティング戦略や広告キャンペーンに資金を供給しています。このほか、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、専門店、eコマースなど、製品へのアクセスや配送、複数の支払い方法を簡単に提供する小売チャネルの拡大が、この業界で事業を行う主要プレイヤーに有利な成長の機会を提供しています。また、スポーツインフラの大幅な改善により、今後数年間は市場に有利な見通しをもたらすと予想されます。

主要市場のセグメンテーション

  • IMARC Groupでは、世界のキックボクシング機器市場の各セグメントにおける主要動向の分析、および2023年から2028年までの世界、地域、国別レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、用途に基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別インサイト

  • パッドとシールド
  • グローブ
  • ハンドラップ
  • シンガード
  • ヘッドガード
  • フットガード
  • その他
  • 当レポートでは、キックボクシング用品市場を製品タイプ別に詳細に分類・分析しています。これには、パッドとシールド、グローブ、ハンドラップ、シンガード、ヘッドガード、フットガード、その他が含まれます。同レポート別と、グローブが最も大きなセグメントを占めています。

流通経路の洞察

  • オンライン
  • オンライン
  • キックボクシング用品市場の流通チャネルに基づく詳細な区分と分析も報告書に記載されています。これにはオンラインとオフラインが含まれます。レポート別と、オフラインが最も大きな市場シェアを占めています。

用途インサイト

  • 個人
  • 商業
  • キックボクシング機器市場の用途に基づく詳細な区分と分析も報告書に記載されています。これには個人向けと商業向けが含まれます。同レポートによれば、商業用は最大の市場シェアを占めています。

地域別インサイト

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東およびアフリカ
  • また、北米(米国、カナダ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア、その他)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他)、南米(ブラジル、メキシコ、その他)、中東・アフリカを含むすべての主要地域市場について包括的に分析しています。それ別と、キックボクシング用具の市場規模はアジア太平洋地域が最も大きいです。アジア太平洋地域のキックボクシング機器市場を牽引する要因としては、個人の参加者の増加、入手の容易さ、各国政府が行っているいくつかの施策などが挙げられます。

本レポートで回答した主な質問

  • キックボクシング機器の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
  • 世界のキックボクシング機器市場における促進要因、市場抑制要因、機会とは?
  • 主要な地域市場とは?
  • 最も魅力的なキックボクシング機器市場はどの国か?
  • 製品タイプに基づく市場の内訳は?
  • 流通経路別の市場内訳は?
  • 用途別の市場内訳は?
  • 世界のキックボクシング機器市場の競合構造は?
  • キックボクシング用具の世界市場における主要プレイヤー/企業は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要な産業動向

第5章 キックボクシング用具の世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 製品タイプ別市場内訳

  • パッドとシールド
    • 市場動向
    • 市場予測
  • グローブ
    • 市場動向
    • 市場展望
  • ハンドラップ
    • 市場動向
    • 市場展望
  • シンガード
    • 市場動向
    • 市場展望
  • ヘッドガード
    • 市場動向
    • 市場予測
  • フットガード
    • 市場動向
    • 市場展望
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第7章 流通チャネル別市場内訳

  • オンライン
    • 市場動向
    • 市場予測
  • オフライン
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 用途別市場内訳

  • 個別
    • 市場動向
    • 市場展望
  • 業務用
    • 市場動向
    • 市場展望

第9章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場予測

第10章 促進要因、抑制要因、機会

  • 概要
  • 促進要因
  • 抑制要因条件
  • ビジネスチャンス

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第13章 価格分析

第14章 競争情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Adidas AG
    • Budoland
    • Century Kickboxing
    • Everlast Worldwide Inc.(Frasers Group plc)
    • Hayabusa Fightwear Inc.
    • Last Round Equipment
    • Revgear
    • Ringside
    • SMAI
    • Title Boxing LLC
    • Wesing Sports

本レポートに掲載されている企業名は一部であり、全企業名は本レポートに掲載されています。

図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Kickboxing Equipment Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 4: Global: Kickboxing Equipment Market: Breakup by Product Type (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Kickboxing Equipment Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Kickboxing Equipment Market: Breakup by Application (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Kickboxing Equipment Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 8: Global: Kickboxing Equipment (Pads and Shields) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 9: Global: Kickboxing Equipment (Pads and Shields) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 10: Global: Kickboxing Equipment (Gloves) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 11: Global: Kickboxing Equipment (Gloves) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 12: Global: Kickboxing Equipment (Hand Wraps) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 13: Global: Kickboxing Equipment (Hand Wraps) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 14: Global: Kickboxing Equipment (Shin Guards) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 15: Global: Kickboxing Equipment (Shin Guards) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 16: Global: Kickboxing Equipment (Head Guards) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 17: Global: Kickboxing Equipment (Head Guards) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 18: Global: Kickboxing Equipment (Foot Guards) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 19: Global: Kickboxing Equipment (Foot Guards) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 20: Global: Kickboxing Equipment (Other Product Types) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 21: Global: Kickboxing Equipment (Other Product Types) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 22: Global: Kickboxing Equipment (Online) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 23: Global: Kickboxing Equipment (Online) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 24: Global: Kickboxing Equipment (Offline) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 25: Global: Kickboxing Equipment (Offline) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 26: Global: Kickboxing Equipment (Individual) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 27: Global: Kickboxing Equipment (Individual) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 28: Global: Kickboxing Equipment (Commercial) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 29: Global: Kickboxing Equipment (Commercial) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 30: North America: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 31: North America: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 32: United States: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 33: United States: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 34: Canada: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 35: Canada: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 36: Asia-Pacific: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 37: Asia-Pacific: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 38: China: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 39: China: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 40: Japan: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 41: Japan: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 42: India: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 43: India: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 44: South Korea: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 45: South Korea: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 46: Australia: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 47: Australia: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 48: Indonesia: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 49: Indonesia: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 50: Others: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 51: Others: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 52: Europe: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 53: Europe: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 54: Germany: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 55: Germany: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 56: France: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 57: France: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 58: United Kingdom: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 59: United Kingdom: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 60: Italy: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 61: Italy: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 62: Spain: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 63: Spain: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 64: Russia: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 65: Russia: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 66: Others: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 67: Others: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 68: Latin America: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 69: Latin America: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 70: Brazil: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 71: Brazil: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 72: Mexico: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 73: Mexico: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 74: Others: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 75: Others: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 76: Middle East and Africa: Kickboxing Equipment Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 77: Middle East and Africa: Kickboxing Equipment Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 78: Middle East and Africa: Kickboxing Equipment Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 79: Global: Kickboxing Equipment Industry: Drivers, Restraints, and Opportunities
  • Figure 80: Global: Kickboxing Equipment Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 81: Global: Kickboxing Equipment Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Kickboxing Equipment Market: Key Industry Highlights, 2022 & 2028
  • Table 2: Global: Kickboxing Equipment Market Forecast: Breakup by Product Type (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Kickboxing Equipment Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Kickboxing Equipment Market Forecast: Breakup by Application (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Kickboxing Equipment Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 6: Global: Kickboxing Equipment Market: Competitive Structure
  • Table 7: Global: Kickboxing Equipment Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A307_Report

Market Overview:

  • The global kickboxing equipment market size reached US$ 319.1 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 557.0 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 9.58% during 2023-2028. The rising participation in recreational activities, numerous initiatives undertaken by governing agencies, and the easy availability through online stores represent some of the key factors driving the market.
  • Kickboxing refers to a combat sport that helps in lowering the prevalence of chronic ailments like cardiovascular diseases. It is played using various equipment designed to protect the boxers from injuries and defend against kicks, punches, and knee and elbow strikes. Kickboxing equipment is commonly available in a wide range of materials, sizes, colors, and designs across the globe. It mainly comprises a mouthpiece, gloves, headgear, shin and foot guards, hand wraps, and pads for kicking, sparring, and punching. Amongst these, kickboxing gloves aids in protecting the player from injuries during the fight as they are cushioned and padded to soften blows from punches and makes it easier to land a punch without hurting the hand.

Kickboxing Equipment Market Trends:

  • At present, the increasing awareness among individuals about the benefits of kickboxing, including improved strength, body composition, flexibility, endurance, and respiration fitness, represents one of the major factors driving the demand for kickboxing equipment around the world. Moreover, the rising participation in recreational activities and fitness and athletic sports like kickboxing is currently favoring the market growth. In addition, the expanding number of kickboxing clubs, associations, and institutions is catalyzing the demand for kickboxing equipment. Apart from this, several initiatives are being undertaken by the government of numerous countries for mandating the use of protective gear to ensure the safety and comfort of players in the ring. They are also focusing on introducing different tournaments and leagues to encourage the participation of individuals in different sports. This, coupled with measures taken for conducting kickboxing programs for children in schools, is impelling the market growth. Furthermore, key players are financing digital marketing strategies and advertising campaigns, such as celebrity and influencer endorsements, to improve their existing sales and profitability and expand their consumer base. Besides this, the expanding number of hypermarkets, supermarkets, specialty stores, and e-commerce retail channels that provide easy product accessibility, doorstep delivery, and multiple payment methods is offering lucrative growth opportunities to key players operating in the industry. Additionally, significant improvements in sports infrastructure are anticipated to provide a favorable outlook to the market in the coming years.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global kickboxing equipment market, along with forecasts at the global, regional, and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel, and application.

Product Type Insights:

  • Pads and Shields
  • Gloves
  • Hand Wraps
  • Shin Guards
  • Head Guards
  • Foot Guards
  • Others
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the kickboxing equipment market based on the product type. This includes pads and shields, gloves, hand wraps, shin guards, head guards, foot guards, and others. According to the report, gloves represented the largest segment.

Distribution Channel Insights:

  • Online
  • Offline
  • A detailed breakup and analysis of the kickboxing equipment market based on the distribution channel has also been provided in the report. This includes online and offline. According to the report, offline accounted for the largest market share.

Application Insights:

  • Individual
  • Commercial
  • A detailed breakup and analysis of the kickboxing equipment market based on the application has also been provided in the report. This includes individual and commercial. According to the report, commercial accounted for the largest market share.

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets that include North America (the United States and Canada), Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others), Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others), Latin America (Brazil, Mexico, and others), and the Middle East and Africa. According to the report, Asia Pacific was the largest market for kickboxing equipment. Some of the factors driving the Asia Pacific kickboxing equipment market included the increasing participation of individuals, easy availability, several measures undertaken by governments of various countries, etc.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global kickboxing equipment market. Detailed profiles of all major companies have also been provided. Some of the companies covered include Adidas AG, Budoland, Century Kickboxing, Everlast Worldwide Inc. (Frasers Group plc), Hayabusa Fightwear Inc., Last Round Equipment, Revgear, Ringside, SMAI, Title Boxing LLC, Wesing Sports, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global kickboxing equipment market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global kickboxing equipment market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive kickboxing equipment markets?
  • What is the breakup of the market based on the product type?
  • What is the breakup of the market based on the distribution channel?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the competitive structure of the global kickboxing equipment market?
  • Who are the key players/companies in the global kickboxing equipment market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Kickboxing Equipment Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product Type

  • 6.1 Pads and Shields
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Gloves
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Hand Wraps
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Shin Guards
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Head Guards
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast
  • 6.6 Foot Guards
    • 6.6.1 Market Trends
    • 6.6.2 Market Forecast
  • 6.7 Others
    • 6.7.1 Market Trends
    • 6.7.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Distribution Channel

  • 7.1 Online
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Offline
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Individual
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Commercial
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Drivers
  • 10.3 Restraints
  • 10.4 Opportunities

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Adidas AG
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 Budoland
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Century Kickboxing
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Everlast Worldwide Inc. (Frasers Group plc)
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Hayabusa Fightwear Inc.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Last Round Equipment
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 Revgear
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Ringside
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
    • 14.3.9 SMAI
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
    • 14.3.10 Title Boxing LLC
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
    • 14.3.11 Wesing Sports
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio

Kindly, note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.