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市場調査レポート
商品コード
1225382

エシカルラベル市場:製品タイプ(食品、飲食品)、ラベルタイプ(ハラール、オーガニック、クリーン、サステナビリティとフェアトレードラベル、コーシャ、動物福祉ラベル、ビーガンラベル)、流通チャネル(オンライン、オフライン)、地域別2023~2028年

Ethical Labels Market by Product Type (Foods, Beverages), Label Type (Halal, Organic, Clean, Sustainability and Fairtrade labels, Kosher, Animal Welfare Labels, Vegan Labels), Distribution Channel (Online, Offline), and Region 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.90円
エシカルラベル市場:製品タイプ(食品、飲食品)、ラベルタイプ(ハラール、オーガニック、クリーン、サステナビリティとフェアトレードラベル、コーシャ、動物福祉ラベル、ビーガンラベル)、流通チャネル(オンライン、オフライン)、地域別2023~2028年
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場概要

  • エシカルラベルの世界市場規模は2022年に9,990億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に6.8%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに1兆4870億米ドルに達すると予測しています。RTE(調理済み食品)への嗜好の高まり、先端技術の統合、政府機関別取り組みなどが、市場を牽引する主な要因となっています。
  • エシカルラベルは、倫理的な方法で生産された製品やサービスを識別するために使用されます。このラベルは、製品が環境にやさしい方法で製造され、特定の持続可能性基準を満たしていることを示すものです。消費者が倫理的な配慮に基づいて意識的に消費を選択するための情報を提供します。消費者が情報を入手し、社会の発展を望ましい方向に導くための消費者政治のツールとして、当局別活用されています。現在、がん、糖尿病、循環器系疾患などの有病率上昇に伴い、有機食品の人気が高まっており、世界中で倫理的表示ラベルの需要が高まっています。

エシカルラベルの市場動向

  • 食品の安全性、衛生性、信頼性に対する関心の高まりは、世界中で倫理的ラベルの需要を促進する主要な要因の一つとなっています。また、急速な都市化、労働人口の増加、多忙なスケジュール、消費者の購買力の拡大により、すぐに食べられる食品(RTE)への消費者の嗜好が変化していることも、世界中で倫理的ラベルの需要を喚起しています。また、ハラール食品の消費拡大も市場にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、サプライチェーンの透明性とトレーサビリティを向上させるために、ブロックチェーン、無線自動識別(RFID)チップ、全地球測位システム(GPS)、人工知能(AI)、機械学習(ML)を倫理的ラベルに統合する動きが活発になっています。これらの先端技術は、分散型かつ改ざん防止された取引記録の作成を可能にし、原産地から販売地までの商品の動きを追跡するために使用されます。倫理的ラベルの進歩は、製品が生産される場所や条件についての情報を提供し、データを分析してパターンや傾向を特定し、サプライチェーンにおける倫理的および持続可能性に関する懸念に対処します。また、温度、湿度、空気の質など、製品が製造される環境条件についてのデータを収集し、企業が主張する持続可能性を検証するために、倫理的ラベルにセンサーを組み込むことが相まって、市場の成長を強めています。さらに、多くの国の政府が持続可能な農業の実践を奨励していることも、市場にとって明るい展望をもたらすと予想されます。

主要市場のセグメンテーション

  • IMARC Groupでは、世界のエシカルラベル市場の各セグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界・地域・国別レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、製品タイプ、ラベルタイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別インサイト

  • 食品
  • 飲料
  • 当レポートでは、製品タイプに基づくエシカルラベル市場の詳細な区分と分析を行っています。これには、食品と飲食品が含まれます。食品は最大のセグメントを占めています。

ラベルタイプの洞察

  • ハラール
  • オーガニック
  • クリーン
  • サステナビリティとフェアトレードラベル
  • コーシャ
  • アニマルウェルフェアラベル
  • ビーガンラベル
  • ラベルの種類に基づくエシカルラベル市場の詳細な区分と分析も本レポートで提供されています。これには、ハラール、オーガニック、クリーン、サステナビリティとフェアトレードのラベル、コーシャ、動物福祉のラベル、ヴィーガンのラベルが含まれます。同レポートによれば、ハラルが最大の市場シェアを占めています。

流通経路の洞察

  • オンライン
  • オフライン
  • 本レポートでは、流通チャネルに基づくエシカルラベル市場の詳細な区分と分析を行っています。これにはオンラインとオフラインが含まれます。オフラインは最大のセグメントを表しています。

地域別インサイト

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東およびアフリカ
  • また、北米(米国、カナダ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア、その他)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他)、南米(ブラジル、メキシコ、その他)、中東・アフリカを含むすべての主要地域市場について包括的に分析を行っています。それ別と、アジア太平洋地域はエシカルラベルの最大市場となっています。アジア太平洋地域のエシカルラベル市場を牽引する要因としては、消費者の意識の高まり、パッケージ食品の人気の高まり、管理機関の有利な規制などが挙げられます。

本レポートで回答した主な質問

  • 倫理的ラベルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
  • 世界のエシカルラベル市場における促進要因、市場抑制要因、機会は何か?
  • 主要な地域市場はどこか?
  • 最も魅力的なエシカルラベル市場はどの国か?
  • 製品タイプに基づく市場の内訳は?
  • ラベルタイプ別の市場内訳は?
  • 流通チャネル別の市場内訳は?
  • 世界のエシカルラベル市場の競争構造とは?
  • 世界のエシカルラベル市場の主要プレイヤー/企業はどこか?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要な産業動向

第5章 エシカルラベルの世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 製品タイプ別市場内訳

  • 食品
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 飲料
    • 市場動向
    • 市場展望

第7章 ラベルタイプ別市場内訳

  • ハラル
    • 市場動向
    • 市場予測
  • オーガニック
    • 市場動向
    • 市場予測
  • クリーン
    • 市場動向
    • 市場予測
  • サステナビリティとフェアトレードラベル
    • 市場動向
    • 市場予測
  • コーシャー
    • 市場動向
    • 市場予測
  • アニマルウェルフェアラベル
    • 市場動向
    • 市場予測
  • ビーガン用ラベル
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 流通チャネル別市場内訳

  • オンライン
    • 市場動向
    • 市場予測
  • オフライン
    • 市場動向
    • 市場予測

第9章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場予測

第10章 促進要因、抑制要因、機会

  • 概要
  • 促進要因
  • 抑制要因条件
  • ビジネスチャンス

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第13章 価格分析

第14章 競争情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Abbot's Butcher Inc.
    • Archer-Daniels-Midland Company
    • Cargill Inc.
    • Garden of Life(Nestle S.A.)
    • Go Macro LLC
    • Kerry Group plc
    • Koninklijke DSM N.V.
    • Marks and Spencer Group plc
    • The Hershey Company

本レポートに記載されている企業名は一部であり、全企業名は本レポートに記載されています。

図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Ethical Labels Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Ethical Labels Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
  • Figure 4: Global: Ethical Labels Market: Breakup by Product Type (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Ethical Labels Market: Breakup by Label Type (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Ethical Labels Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Ethical Labels Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 8: Global: Ethical Labels (Foods) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 9: Global: Ethical Labels (Foods) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 10: Global: Ethical Labels (Beverages) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 11: Global: Ethical Labels (Beverages) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 12: Global: Ethical Labels (Halal) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 13: Global: Ethical Labels (Halal) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 14: Global: Ethical Labels (Organic) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 15: Global: Ethical Labels (Organic) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 16: Global: Ethical Labels (Clean) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 17: Global: Ethical Labels (Clean) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 18: Global: Ethical Labels (Sustainability and Fairtrade labels) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 19: Global: Ethical Labels (Sustainability and Fairtrade labels) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 20: Global: Ethical Labels (Kosher) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 21: Global: Ethical Labels (Kosher) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 22: Global: Ethical Labels (Animal Welfare Labels) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 23: Global: Ethical Labels (Animal Welfare Labels) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 24: Global: Ethical Labels (Vegan Labels) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 25: Global: Ethical Labels (Vegan Labels) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 26: Global: Ethical Labels (Other Label Types) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 27: Global: Ethical Labels (Other Label Types) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 28: Global: Ethical Labels (Online) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 29: Global: Ethical Labels (Online) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 30: Global: Ethical Labels (Offline) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 31: Global: Ethical Labels (Offline) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 32: North America: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 33: North America: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 34: United States: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 35: United States: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 36: Canada: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 37: Canada: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 38: Asia-Pacific: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 39: Asia-Pacific: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 40: China: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 41: China: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 42: Japan: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 43: Japan: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 44: India: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 45: India: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 46: South Korea: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 47: South Korea: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 48: Australia: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 49: Australia: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 50: Indonesia: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 51: Indonesia: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 52: Others: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 53: Others: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 54: Europe: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 55: Europe: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 56: Germany: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 57: Germany: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 58: France: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 59: France: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 60: United Kingdom: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 61: United Kingdom: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 62: Italy: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 63: Italy: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 64: Spain: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 65: Spain: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 66: Russia: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 67: Russia: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 68: Others: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 69: Others: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 70: Latin America: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 71: Latin America: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 72: Brazil: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 73: Brazil: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 74: Mexico: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 75: Mexico: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 76: Others: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 77: Others: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 78: Middle East and Africa: Ethical Labels Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 79: Middle East and Africa: Ethical Labels Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 80: Middle East and Africa: Ethical Labels Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 81: Global: Ethical Labels Industry: Drivers, Restraints, and Opportunities
  • Figure 82: Global: Ethical Labels Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 83: Global: Ethical Labels Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Ethical Labels Market: Key Industry Highlights, 2022 & 2028
  • Table 2: Global: Ethical Labels Market Forecast: Breakup by Product Type (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Ethical Labels Market Forecast: Breakup by Label Type (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Ethical Labels Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Ethical Labels Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 6: Global: Ethical Labels Market: Competitive Structure
  • Table 7: Global: Ethical Labels Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A223_Report

Market Overview:

  • The global ethical labels market size reached US$ 999 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,487 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.8% during 2023-2028. The increasing preference for ready-to-eat (RTE) food products, integration of advanced technologies, and initiatives undertaken by governing agencies represent some of the key factors driving the market.
  • Ethical labels are used to identify products or services that have been produced in an ethical manner. They indicate that a product is manufactured using environment friendly practices and meets specific sustainability standards. They provide information that consumers use to make a conscious consumption choice based on ethical considerations. They are utilized by authorities as a tool in consumer politics to ensure consumers receive information and steer social development in the desired direction. At present, the rising popularity of organic food on account of the surging prevalence of various cancer, diabetes, and cardiovascular diseases is catalyzing the demand for ethical labels across the globe.

Ethical Labels Market Trends:

  • The increasing concern about food safety, hygiene, and reliability represents one of the major factors driving the demand for ethical labels around the world. Moreover, shifting consumer preferences for ready-to-eat (RTE) food products on account of rapid urbanization, rising working population, hectic schedules, and the expanding purchasing power of consumers are catalyzing the demand for ethical labels worldwide. In addition, the growing consumption of halal food is influencing the market positively. Apart from this, there is an increase in the integration of blockchain, radio frequency identification (RFID) chips, a global positioning system (GPS), artificial intelligence (AI), and machine learning (ML) in ethical labels to improve transparency and traceability in supply chains. These advanced technologies enable the creation of a decentralized, tamper proof record of transactions and are used for tracking the movement of goods from the point of origin to the point of sale. Ethical labels advancements provide information about the location and conditions under which products are produced and analyze data and identify patterns and trends to address ethical and sustainability concerns in their supply chains. This, coupled with the incorporation of sensors in ethical labels to gather data about environmental conditions wherein products are manufactured, such as temperature, humidity, and air quality, and verify the sustainability claims made by companies is strengthening the growth of the market. Furthermore, governments of numerous countries are encouraging the uptake of sustainable farming practices, which is anticipated to create a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global ethical labels market, along with forecasts at the global, regional, and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product type, label type, and distribution channel.

Product Type Insights:

  • Foods
  • Beverages
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the ethical labels market based on the product type. This includes foods and beverages. According to the report, foods represented the largest segment.

Label Type Insights:

  • Halal
  • Organic
  • Clean
  • Sustainability and Fairtrade labels
  • Kosher
  • Animal Welfare Labels
  • Vegan Labels
  • A detailed breakup and analysis of the ethical labels market based on the label type has also been provided in the report. This includes halal, organic, clean, sustainability and fairtrade labels, kosher, animal welfare labels, and vegan labels. According to the report, halal accounted for the largest market share.

Distribution Channel Insights:

  • Online
  • Offline
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the ethical labels market based on the distribution channel. This includes online and offline. According to the report, offline represented the largest segment.

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets that include North America (the United States and Canada), Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others), Europe (Germany, France, United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others), Latin America (Brazil, Mexico, and others), and the Middle East and Africa. According to the report, Asia Pacific was the largest market for ethical labels. Some of the factors driving the Asia Pacific ethical labels market included the rising awareness among consumers, increasing popularity of packaged food, favorable regulations from governing agencies, etc.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global ethical labels market. Detailed profiles of all major companies have also been provided. Some of the companies covered include Abbot's Butcher Inc., Archer-Daniels-Midland Company, Cargill Inc., Garden of Life (Nestle S.A.), Go Macro LLC, Kerry Group plc, Koninklijke DSM N.V., Marks and Spencer Group plc, The Hershey Company, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global ethical labels market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global ethical labels market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive ethical labels markets?
  • What is the breakup of the market based on the product type?
  • What is the breakup of the market based on the label type?
  • What is the breakup of the market based on the distribution channel?
  • What is the competitive structure of the global ethical labels market?
  • Who are the key players/companies in the global ethical labels market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Ethical Labels Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product Type

  • 6.1 Foods
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Beverages
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Label Type

  • 7.1 Halal
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Organic
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Clean
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Sustainability and Fairtrade labels
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Kosher
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast
  • 7.6 Animal Welfare Labels
    • 7.6.1 Market Trends
    • 7.6.2 Market Forecast
  • 7.7 Vegan Labels
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Online
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Offline
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Drivers
  • 10.3 Restraints
  • 10.4 Opportunities

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Abbot's Butcher Inc.
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Archer-Daniels-Midland Company
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
      • 14.3.2.4 SWOT Analysis
    • 14.3.3 Cargill Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 SWOT Analysis
    • 14.3.4 Garden of Life (Nestle S.A.)
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Go Macro LLC
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Kerry Group plc
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
      • 14.3.6.3 Financials
    • 14.3.7 Koninklijke DSM N.V.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 Marks and Spencer Group plc
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 The Hershey Company
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
      • 14.3.9.4 SWOT Analysis

Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.