表紙:ハイブリッドデバイス市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測
市場調査レポート
商品コード
1145686

ハイブリッドデバイス市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測

Hybrid Devices Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.07円
ハイブリッドデバイス市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測
出版日: 2022年10月12日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ハイブリッドデバイスの世界市場規模は、2021年に328億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に18.07%の成長率(CAGR)を示し、2027年までに893億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックが様々な最終使用産業に及ぼす直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ハイブリッドデバイスとは、類似した機能を持つ複数のデバイスの機能を使って製造されたコンピュータを指します。ハイブリッド・デバイスは、ノートパソコンとタブレット端末の機能を併せ持つコンビネーション・デバイスとして一般的に利用されています。ハイブリッド・デバイスは、着脱式とコンバーチブルの両方の形態で入手可能です。コンバーチブル・ハイブリッド・デバイスは、キーボードをシステムのフレーム内または後ろに回転、スライド、または折り畳むことによって、タブレットに変換することができます。デタッチャブルタイプは、キーボードを取り外して、軽量なタブレット型パーソナルコンピューター(PC)として動作させることができます。これらのデバイスは、クラウド管理、オーケストレーション、ディザスタリカバリ、ハイブリッドホスティングを効果的に行うための追加アクセサリー、プロセッサー、センサー、ストレージスペースで構成されています。その結果、教育、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、通信、製造、輸送など、さまざまな業界で幅広い用途が見出されています。

ハイブリッドデバイスの市場動向

  • 世界中の情報技術(IT)産業が大きく成長していることが、市場の見通しを良くしている主な要因の一つです。さらに、機敏でスケーラブル、かつコスト効率の高いコンピューティング・ソリューションへの要求が高まり、企業のモビリティが強化されたことが、市場成長の推進力となっています。ハイブリッド・デバイスは、高機能プロセッサを搭載しており、デバイスのバッテリーを消耗することなく、プログラム、アプリケーション、ウィジェットを即座に起動することができます。また、企業や個人ユーザーに対して、ファイルやドキュメントの表示、閲覧、レビュー、コラボレーションを行うための簡単なタッチ入力を提供し、リモート管理性、シームレスな操作性、業務効率の向上を実現します。さらに、ユーザーフレンドリーなタッチ入力システムを搭載したハイブリッドデバイスの開発など、さまざまな製品イノベーションも市場の成長に寄与しています。その他の要因としては、消費者の支出能力の向上、広範な研究開発活動などが挙げられ、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主要市場のセグメンテーション

  • IMARC Groupは、ハイブリッドデバイスの世界市場レポートにおいて、各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、スクリーンサイズ、エンドユーザーに基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

  • コンバーチブルハイブリッドデバイス
  • デタッチャブルハイブリッドデバイス

スクリーンサイズ別内訳

  • 12インチ未満

12インチ以上15インチ未満

  • 15インチ以上

エンドユーザー別の内訳

  • パーソナルユース
  • 教育機関
  • ヘルスケア
  • IT・通信
  • 小売
  • その他

地域別の内訳

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東とアフリカ

本レポートで回答した主な質問

  • ハイブリッドデバイスの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのでしょうか?
  • COVID-19は世界のハイブリッドデバイス市場にどのような影響を与えたか?
  • 主要な地域市場とは?
  • タイプ別の市場内訳は?
  • スクリーンサイズに基づく市場内訳は?
  • エンドユーザー別の市場内訳は?
  • 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
  • 業界における主要な促進要因と課題は?
  • ハイブリッドデバイスの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
  • 業界における競合の程度は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要な産業動向

第5章 ハイブリッドデバイスの世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 タイプ別市場内訳

  • コンバーチブルハイブリッドデバイス
    • 市場動向
    • 市場予測
  • デタッチャブルハイブリッドデバイス
    • 市場動向
    • 市場展望

第7章 画面サイズ別市場内訳

  • 12インチ以下
    • 市場動向
    • 市場展望
  • 12インチ~15インチ
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 15インチ以上
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 エンドユーザー別市場内訳

  • パーソナルユース
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 教育機関
    • 市場動向
    • 市場予測
  • ヘルスケア
    • 市場動向
    • 市場予測
  • IT・通信
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 小売
    • 市場動向
    • 市場展望
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第9章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場展望

第10章 SWOT分析

  • 概要
  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第13章 価格分析

第14章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Acer Inc.
    • ASUSTeK Computer Inc.
    • Dell Technologies Inc.
    • FUJITSU Limited
    • HP Development Company L.P
    • Lenovo Group Limited
    • LG Corporation
    • Microsoft Corporation
    • Samsung Electronics Co. Ltd
    • Toshiba Corporation
図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Hybrid Devices Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Billion US$), 2016-2021
  • Figure 3: Global: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2022-2027
  • Figure 4: Global: Hybrid Devices Market: Breakup by Type (in %), 2021
  • Figure 5: Global: Hybrid Devices Market: Breakup by Screen Size (in %), 2021
  • Figure 6: Global: Hybrid Devices Market: Breakup by End User (in %), 2021
  • Figure 7: Global: Hybrid Devices Market: Breakup by Region (in %), 2021
  • Figure 8: Global: Hybrid Devices (Convertible Hybrid Devices) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 9: Global: Hybrid Devices (Convertible Hybrid Devices) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 10: Global: Hybrid Devices (Detachable Hybrid Devices) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 11: Global: Hybrid Devices (Detachable Hybrid Devices) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 12: Global: Hybrid Devices (Less than 12 Inches) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 13: Global: Hybrid Devices (Less than 12 Inches) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 14: Global: Hybrid Devices (12 Inches to 15 Inches) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 15: Global: Hybrid Devices (12 Inches to 15 Inches) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 16: Global: Hybrid Devices (Greater than 15 Inches) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 17: Global: Hybrid Devices (Greater than 15 Inches) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 18: Global: Hybrid Devices (Personal Use) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 19: Global: Hybrid Devices (Personal Use) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 20: Global: Hybrid Devices (Educational Institutions) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 21: Global: Hybrid Devices (Educational Institutions) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 22: Global: Hybrid Devices (Healthcare) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 23: Global: Hybrid Devices (Healthcare) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 24: Global: Hybrid Devices (IT and Telecom) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 25: Global: Hybrid Devices (IT and Telecom) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 26: Global: Hybrid Devices (Retail) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 27: Global: Hybrid Devices (Retail) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 28: Global: Hybrid Devices (Other End Users) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 29: Global: Hybrid Devices (Other End Users) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 30: North America: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 31: North America: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 32: United States: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 33: United States: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 34: Canada: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 35: Canada: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 36: Asia-Pacific: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 37: Asia-Pacific: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 38: China: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 39: China: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 40: Japan: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 41: Japan: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 42: India: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 43: India: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 44: South Korea: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 45: South Korea: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 46: Australia: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 47: Australia: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 48: Indonesia: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 49: Indonesia: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 50: Others: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 51: Others: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 52: Europe: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 53: Europe: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 54: Germany: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 55: Germany: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 56: France: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 57: France: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 58: United Kingdom: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 59: United Kingdom: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 60: Italy: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 61: Italy: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 62: Spain: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 63: Spain: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 64: Russia: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 65: Russia: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 66: Others: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 67: Others: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 68: Latin America: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 69: Latin America: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 70: Brazil: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 71: Brazil: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 72: Mexico: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 73: Mexico: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 74: Others: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 75: Others: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 76: Middle East and Africa: Hybrid Devices Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 77: Middle East and Africa: Hybrid Devices Market: Breakup by Country (in %), 2021
  • Figure 78: Middle East and Africa: Hybrid Devices Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 79: Global: Hybrid Devices Industry: SWOT Analysis
  • Figure 80: Global: Hybrid Devices Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 81: Global: Hybrid Devices Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Hybrid Devices Market: Key Industry Highlights, 2021 and 2027
  • Table 2: Global: Hybrid Devices Market Forecast: Breakup by Type (in Million US$), 2022-2027
  • Table 3: Global: Hybrid Devices Market Forecast: Breakup by Screen Size (in Million US$), 2022-2027
  • Table 4: Global: Hybrid Devices Market Forecast: Breakup by End User (in Million US$), 2022-2027
  • Table 5: Global: Hybrid Devices Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2022-2027
  • Table 6: Global: Hybrid Devices Market: Competitive Structure
  • Table 7: Global: Hybrid Devices Market: Key Players
目次
Product Code: SR1122A199_Report

The global hybrid devices market size reached US$ 32.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 89.3 Billion by 2027, exhibiting a growth rate (CAGR) of 18.07% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Hybrid devices refer to the computers manufactured with functionalities of multiple devices that have similar features. Hybrid devices are commonly available in the form of combination devices with the functionalities of laptop and tablet computers. They are accessible in both detachable and convertible forms. The convertible hybrid devices can be transformed onto a tablet by rotating, sliding or folding the keyboard within or behind the frame of the system. The detachable variants can disengage their keyboard and operate as lightweight tablet personal computers (PC). These devices also consist of additional accessories, processors, sensors and storage space for effective cloud management and orchestration, disaster recovery and hybrid hosting. As a result, they find extensive applications across various industries, including education, banking, financial services and insurance (BFSI), telecommunication, manufacturing and transportation.

Hybrid Devices Market Trends:

  • Significant growth in the information technology (IT) industry across the globe is among the key factors creating a positive outlook for the market. Moreover, the increasing requirement for agile, scalable and cost-effective computing solutions and enhanced enterprise mobility is providing a thrust to the market growth. Hybrid devices are equipped with highly functional processors that can instantly launch programs, applications and widgets without exhausting the battery life of the device. They also provide enterprises and individual users with effortless touch input for presenting, browsing, reviewing and collaboration on files and documents for remote manageability, seamless usability and enhanced operational efficiency. Additionally, various product innovations, such as the development of hybrid devices with user-friendly touch input systems for improved browsing experience, are also contributing to the growth of the market. Other factors, including rising expenditure capacities of the consumers, along with extensive research and development (R&D) activities, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hybrid devices market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, screen size and end user.

Breakup by Type:

  • Convertible Hybrid Devices
  • Detachable Hybrid Devices

Breakup by Screen Size:

  • Less than 12 Inches

12 Inches to 15 Inches

  • Greater than 15 Inches

Breakup by End User:

  • Personal Use
  • Educational Institutions
  • Healthcare
  • IT and Telecom
  • Retail
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Acer Inc., ASUSTeK Computer Inc., Dell Technologies Inc., FUJITSU Limited, HP Development Company L.P, Lenovo Group Limited, LG Corporation, Microsoft Corporation, Samsung Electronics Co. Ltd and Toshiba Corporation.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global hybrid devices market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global hybrid devices market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the screen size?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global hybrid devices market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Hybrid Devices Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Convertible Hybrid Devices
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Detachable Hybrid Devices
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Screen Size

  • 7.1 Less than 12 Inches
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 12 Inches to 15 Inches
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Greater than 15 Inches
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast

8 Market Breakup by End User

  • 8.1 Personal Use
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Educational Institutions
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Healthcare
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 IT and Telecom
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Retail
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast
  • 8.6 Others
    • 8.6.1 Market Trends
    • 8.6.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Acer Inc.
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 ASUSTeK Computer Inc.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
      • 14.3.2.4 SWOT Analysis
    • 14.3.3 Dell Technologies Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
      • 14.3.3.4 SWOT Analysis
    • 14.3.4 FUJITSU Limited
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 Financials
      • 14.3.4.4 SWOT Analysis
    • 14.3.5 HP Development Company L.P
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Lenovo Group Limited
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 LG Corporation
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
    • 14.3.8 Microsoft Corporation
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
      • 14.3.9.4 SWOT Analysis
    • 14.3.10 Toshiba Corporation
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
      • 14.3.10.4 SWOT Analysis