表紙:バイオ原料の世界市場:業界動向、市場シェア・規模・成長率・機会および予測(2021年~2026年)
市場調査レポート
商品コード
1037177

バイオ原料の世界市場:業界動向、市場シェア・規模・成長率・機会および予測(2021年~2026年)

Biotech Ingredients Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026

出版日: | 発行: IMARC Services Private Limited | ページ情報: 英文 142 Pages | 納期: 2~3営業日

価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=136.22円
バイオ原料の世界市場:業界動向、市場シェア・規模・成長率・機会および予測(2021年~2026年)
出版日: 2021年11月10日
発行: IMARC Services Private Limited
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

世界のバイオ原料の市場規模は、2015年から2020年にかけて緩やかに成長しました。2021年から2026年の間に8.6%のCAGRで市場規模が拡大すると予想されています。

安全で強力な、先進的で効果的な化粧品への消費者の嗜好の変化が、ヒアルロン酸からコラーゲンに至るまでの新しい化粧品処方の開発にバイオ原料の採用を促す主要な要因の一つとなっています。さらに、オーガニックで持続可能な製品への需要が高まっていることも、ハイブリッドスキンケア製品へのバイオテック成分の利用を促進しています。市場をリードする企業は、革新的な製品を投入するために科学的な研究にも投資しています。例えば、次世代の美容製品を開発するために、バイオミメティクス、3Dバイオプリンティング、植物組織培養技術などに注目しています。また、生産工程で発生する廃棄物をリサイクル、殺菌、廃棄することで、原材料の二酸化炭素排出量を削減しています。これ以外にも、バイオテック素材は、食品・飲料(F&B)業界において、フレーバーの添加や酵素・乳化剤の用途を向上させるために人気を集めています。さらに、製薬業界では、天然由来の有効成分を配合するために、これらの成分の使用が増加すると予想されます。

当レポートは、世界のバイオ原料市場について調査しており、業界動向、市場予測、タイプ・アプリケーション・地域別の市場分析、競合情勢、主要企業のプロファイル等の情報を提供しています。また、 COVID-19の不確実性を念頭に置いて、さまざまな最終用途産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡および評価しています 。

目次

第1章 序文

第2章 範囲と調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

第5章 世界のバイオ原料市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響

第6章 タイプ別の市場セグメンテーション

  • 酵母
  • 藻類
  • その他

第7章 アプリケーション別の市場セグメンテーション

  • 食品・飲料
  • パーソナルケア用品・化粧品
  • クリーニング用品
  • その他

第8章 地域別の市場セグメンテーション

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • インドネシア
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • ロシア
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • 国別の市場セグメンテーション

第9章 SWOT分析

第10章 バリューチェーン分析

第11章 ポーターのファイブフォース分析

第12章 価格分析

第13章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • AbbVie Inc.
    • Advanced Biotech
    • Amyris Inc.
    • Becton Dickinson and Company
    • Bell Flavors & Fragrances Inc.
    • Bruker Corporation
    • Evolva AG
    • Evonik Industries AG
    • GlaxoSmithKline plc.
    • International Flavors & Fragrances Inc.
    • Merck KGaA
    • Sanofi SA
目次
Product Code: SR1020G198_Report

The global biotech ingredients market exhibited moderate growth during 2015-2020. Looking forward, IMARC Group expects the market to grow at a CAGR of 8.6% during 2021-2026. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Biotech ingredients are prepared using organisms like algae, yeast or bacteria that undergo deoxyribonucleic acid (DNA) editing to enhance the metabolic process of microbes. They are cost-effective and generate a low environmental impact than ingredients processed using petrochemicals. They act as a sustainable alternative to formulate plant-based extracts, which can counteract oxidative damages and slow down the aging process. Consequently, cosmetics companies worldwide are extensively using biotech ingredients to develop and evaluate the activity of natural active components on the skin.

A considerable shift in consumer preferences towards safe, potent, advanced and ef?cacious cosmetics solutions represents one of the key factors encouraging the adoption of biotech ingredients to produce new cosmetic formulas, ranging from hyaluronic acid to collagen. Additionally, the escalating demand for organic and sustainable products is promoting the utilization of biotech ingredients in hybrid skincare products. The leading market players are also investing in scienti?c research to introduce innovative products. For instance, they are focusing on biomimetics, 3D bioprinting and plant tissue culture technologies to develop next-generation beauty products. In line with this, they are recycling, sterilizing and disposing of the waste generated during the production process, which helps in reducing the carbon footprint of raw materials. Apart from this, biotech ingredients are gaining traction in the food and beverage (F&B) industry for adding flavors and improving enzymes and emulsifiers applications. Furthermore, the usage of these ingredients is anticipated to rise in the pharmaceutical industry to formulate active ingredients from natural sources.

Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global biotech ingredients market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2021-2026. Our report has categorized the market based on region, type and application.

Breakup by Type:

  • Yeast
  • Algae
  • Others

Breakup by Application:

  • Food and Beverages
  • Personal Care and Cosmetics
  • Cleaning Products
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AbbVie Inc., Advanced Biotech, Amyris Inc., Becton Dickinson and Company, Bell Flavors & Fragrances Inc., Bruker Corporation, Evolva AG, Evonik Industries AG, GlaxoSmithKline plc., International Flavors & Fragrances Inc., Merck KGaA and Sanofi SA.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global biotech ingredients market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global biotech ingredients market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global biotech ingredients market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Biotech Ingredients Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Yeast
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Algae
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Others
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Application

  • 7.1 Food and Beverages
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Personal Care and Cosmetics
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Cleaning Products
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia-Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 SWOT Analysis

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Strengths
  • 9.3 Weaknesses
  • 9.4 Opportunities
  • 9.5 Threats

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 AbbVie Inc.
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
      • 13.3.1.3 Financials
      • 13.3.1.4 SWOT Analysis
    • 13.3.2 Advanced Biotech
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
    • 13.3.3 Amyris Inc.
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
      • 13.3.3.3 Financials
    • 13.3.4 Becton Dickinson and Company
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
      • 13.3.4.3 Financials
      • 13.3.4.4 SWOT Analysis
    • 13.3.5 Bell Flavors & Fragrances Inc.
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 Bruker Corporation
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
      • 13.3.6.3 Financials
      • 13.3.6.4 SWOT Analysis
    • 13.3.7 Evolva AG
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
    • 13.3.8 Evonik Industries AG
      • 13.3.8.1 Company Overview
      • 13.3.8.2 Product Portfolio
      • 13.3.8.3 Financials
      • 13.3.8.4 SWOT Analysis
    • 13.3.9 GlaxoSmithKline plc.
      • 13.3.9.1 Company Overview
      • 13.3.9.2 Product Portfolio
      • 13.3.9.3 Financials
    • 13.3.10 International Flavors & Fragrances Inc.
      • 13.3.10.1 Company Overview
      • 13.3.10.2 Product Portfolio
      • 13.3.10.3 Financials
      • 13.3.10.4 SWOT Analysis
    • 13.3.11 Merck KGaA
      • 13.3.11.1 Company Overview
      • 13.3.11.2 Product Portfolio
      • 13.3.11.3 Financials
      • 13.3.11.4 SWOT Analysis
    • 13.3.12 Sanofi SA
      • 13.3.12.1 Company Overview
      • 13.3.12.2 Product Portfolio
      • 13.3.12.3 Financials
      • 13.3.12.4 SWOT Analysis