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市場調査レポート
商品コード
1721670
現在のビジネス課題とオフィスプリンティングの未来 - プリントベンダーからの洞察Navigating Current Business Challenges and the Future of Office Printing - Insights from Print Vendors |
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現在のビジネス課題とオフィスプリンティングの未来 - プリントベンダーからの洞察 |
出版日: 2025年05月05日
発行: IDC
ページ情報: 英文 18 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveは、IDCが2025年 3月と4月にすべての主要印刷・コピーOEMを対象に実施した簡単な調査からの回答を紹介するものです。この調査は、ハードコピー業界の全体的な市場評価を把握することを目的としたものです。回答者には10の自由形式の質問を用い、重要な市場開拓に関する考えや意見を詳しく述べてもらいました。「地政学的に非常に不安定な市場環境の下で、レガシー印刷ビジネスに内在する課題はますます深刻化しています。IDCのイメージング・プリンティング・ドキュメントソリューション担当プログラムバイスプレジデントであるキース・クメッツ(Keith Kmetz)氏は、次のように述べています。「重要なのは、競合他社を犠牲にして市場シェアを拡大する一方で、隣接する製品や市場カテゴリーを通じて純然たる新規ビジネスを獲得することです。これは難しい立場ですが、将来の成長路線を維持するために、強力な実行力と高レベルの顧客サービスに注力する特定のOEM企業によって成功がもたらされると考えています。」
This IDC Market Perspective presents responses from a brief survey IDC conducted with all major print and copy OEMs in March and April 2025. The survey aimed to capture an overall market assessment of the hardcopy industry. We used 10 open-ended questions for respondents to elaborate their thoughts and opinions on important market developments. "We continue to observe inherent challenges in the legacy print business that are growing in intensity under highly volatile geopolitical market conditions. For print OEMs, it means that the market shows formidable obstacles to gain success," said Keith Kmetz, program vice president, Imaging, Printing, and Document Solutions at IDC. "The key is to increase market share at the expense of competitors while gaining net-new business through adjacent product and market categories. Although this is a difficult position to be in, we believe that we will see successes achieved by a certain set of OEMs that focus on strong execution and high levels of customer service to maintain a future growth path."