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市場調査レポート
商品コード
1665860
USPS、2025年のプロモーションでダイレクトメールの価値とROIを高めるUSPS Looks to Drive Direct Mail Value and ROI with 2025 Promotions |
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USPS、2025年のプロモーションでダイレクトメールの価値とROIを高める |
出版日: 2025年02月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、米国郵政公社(USPS)がダイレクトメールマーケティングを促進するために導入したさまざまなプロモーションやインセンティブについて解説します。ダイレクトメールは、パーソナライゼーションや感覚に訴える要素を取り入れ、よりインタラクティブで魅力的なものになりつつあります。IDCイメージング、プリンティング、ドキュメントソリューション担当調査プレジデントロバート・パーマー氏は次ように述べています。「最近のUSPSの一連のプロモーションは、サービス・プロバイダーがマーケティング作品に付加価値を与えながら郵便料金を削減する魅力的な方法を提供しています。」
This IDC Market Note discusses a range of promotions and incentives introduced by the United States Postal Service (USPS) designed to encourage direct mail marketing. Covering a wide range of capabilities and use cases, these programs are designed to help mailers increase the effectiveness of direct mail marketing and lower the costs of postage."Direct mail is becoming more interactive and engaging, incorporating personalization and elements that appeal to the senses," says Robert Palmer, research vice president, Imaging, Printing, and Document Solutions at IDC. "The recent round of USPS promotions offers compelling ways for service providers to reduce postage costs while adding value to marketing pieces."