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市場調査レポート
商品コード
1655874
2025年、サービスとしての通信プラットフォームに影響を与える動向トップ5Top 5 Trends That Will Impact Communications Platform as a Service During 2025 |
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2025年、サービスとしての通信プラットフォームに影響を与える動向トップ5 |
出版日: 2025年02月14日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、コミュニケーション・プラットフォーム・アズ・ア・サービス(CPaaS)業界の新たな動向と進歩について調査しています。「CPaaSの将来は、AIとデータ分析機能によって活性化され、オムニチャネルの顧客エンゲージメント強化を実現する開発者にとって理想的な選択肢となるだろう」と、IDCのCommunications Platform as a ServiceリサーチマネージャーのNaga Avinashは述べています。「さらに、2025年にはRCSとネットワークAPIの採用が市場を牽引するだろう」と述べています。
This IDC Market Perspective explores new trends and advancements in the communications platform-as-a-service (CPaaS) industry. "The future of CPaaS will be invigorated by AI and data analytical capabilities and will be an ideal choice for developers to create enhanced omni-channel customer engagement," says Naga Avinash, research manager, Communications Platform as a Service at IDC. "In addition, the market will be driven by the adoption of RCS and network APIs during 2025."