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市場調査レポート
商品コード
1655861
Salesforce Agentforce:自律的かつ支援的なAIエージェントで業界のダイナミクスを再定義するSalesforce Agentforce: Redefining Industry Dynamics with Autonomous and Assistive AI Agents |
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Salesforce Agentforce:自律的かつ支援的なAIエージェントで業界のダイナミクスを再定義する |
出版日: 2025年02月13日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、Agentforceの発表とリリースについて解説します。Agentforceは、自律型および支援型のAIエージェントで構成され、従業員や顧客に特化した常時サポートを提供し、深いビジネス知識を活用して特定の役割に合わせたタスクをシームレスに実行します。本レポートでは、セールスフォースのAgentforceが業界に与える影響、Agentforceが提供するビジネスチャンスとメリット、そしてこの革新的なソリューションに取り組む利害関係者の前途についても考察しています。
This IDC Market Note discusses the announcement and release of Agentforce. It is a suite of autonomous as well as assistive AI agents that offers specialized, always-on support to employees and customers alike, leveraging deep business knowledge to seamlessly execute tasks tailored to their specific roles; essentially acting as a virtual assistant that can handle tasks independently across various business functions such as sales, marketing, and customer service. This report also explores Salesforce's Agentforce's impact on the industry, the opportunities and benefits it offers, and the way ahead for stakeholders navigating this transformative solution.