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市場調査レポート
商品コード
1642250
パートナーの開発と機会を理解する:IDCの4Q24パートナー・アドバイザリー・ボード・セッションのハイライトUnderstanding Partner Developments and Opportunities: Highlights from IDC's 4Q24 Partner Advisory Board Session |
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パートナーの開発と機会を理解する:IDCの4Q24パートナー・アドバイザリー・ボード・セッションのハイライト |
出版日: 2025年01月21日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveは、2024年12月にIDCが四半期ごとに開催しているPartner Advisory Boardに参加したパートナーの議論をまとめたものです。議論の中で、ヨーロッパ、中東、アフリカの様々なベンダーを代表するパートナーは、顧客の動向や購買行動、2025年のビジネス上の意思決定を促進する市場力学に関する洞察を共有しました。「顧客第一のアプローチを維持し、変化する顧客要件に対応できるパートナーは、ベンダーのエコシステムに最大の価値をもたらします。パートナーがもたらす価値に対して報酬を与えることができるベンダーは、エコシステム内でより大きなコミットメントを構築することができます」と、IDC Europeの調査マネージャー、ジョシュ・バッド(Josh Budd)氏は述べています。
This IDC Market Perspective summarizes discussions among partners who joined IDC's quarterly Partner Advisory Board in December 2024. During the discussions, partners from EMEA representing a variety of vendors shared insights into customer trends and buying behaviors, as well as the market dynamics that will drive their business decisions in 2025."Partners continue to adapt to changing customer buying behavior and the shifting priorities of their core vendor partners. Partners that maintain a customer-first approach and can meet changing customer requirements will bring the greatest value to vendor ecosystems. Vendors that can reward partners for the value they bring can build greater commitment within the ecosystem," said Josh Budd, research manager, IDC Europe.