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市場調査レポート
商品コード
1630495
Contentsquare、AIを核としたエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームに軸足を移し、新しいブランドアイデンティティを発表Contentsquare Pivots to an Experience Intelligence Platform with AI at Its Core and Unveils a New Brand Identity |
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Contentsquare、AIを核としたエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームに軸足を移し、新しいブランドアイデンティティを発表 |
出版日: 2025年01月06日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、デジタルエクスペリエンス分析、製品分析、顧客の声製品を統合したContentsquareのエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームの発表から主なハイライトを紹介します。この発表では、Contentsquareの新しいAI機能、SMB向けのフリーミアムモデルの導入、新しいブランドアイデンティティにも焦点が当てられています。
This IDC Market Note highlights the key takeaways from unveiling of Contentsquare's Experience Intelligence platform, unifying digital experience analytics, product analytics, and voice-of-the-customer products. The announcement also focused on Contentsquare's new AI capabilities, introduction of freemium model for SMBs, and a new brand identity.