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市場調査レポート
商品コード
1630495
Contentsquare、AIを核としたエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームに軸足を移し、新しいブランドアイデンティティを発表Contentsquare Pivots to an Experience Intelligence Platform with AI at Its Core and Unveils a New Brand Identity |
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価格
| Contentsquare、AIを核としたエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームに軸足を移し、新しいブランドアイデンティティを発表 |
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出版日: 2025年01月06日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
概要
このIDC Market Noteでは、デジタルエクスペリエンス分析、製品分析、顧客の声製品を統合したContentsquareのエクスペリエンスインテリジェンスプラットフォームの発表から主なハイライトを紹介します。この発表では、Contentsquareの新しいAI機能、SMB向けのフリーミアムモデルの導入、新しいブランドアイデンティティにも焦点が当てられています。
エグゼクティブスナップショット
このマーケットノート
- 実用的なAIがプラットフォームの自動化、効率、エクスペリエンスを推進
- 機能の統合と強化により、部品の合計が向上
- 統合の進歩によりプラットフォームの価値が向上
- 合理化されたブランディングと新しいフリーミアムソリューションが成長を加速
IDCの視点
参考資料
- 関連調査
- 要約
目次
Product Code: US52895324
This IDC Market Note highlights the key takeaways from unveiling of Contentsquare's Experience Intelligence platform, unifying digital experience analytics, product analytics, and voice-of-the-customer products. The announcement also focused on Contentsquare's new AI capabilities, introduction of freemium model for SMBs, and a new brand identity.
Executive Snapshot
In This Market Note
- Practical AI Drives Platform Automation, Efficiency, and Experience
- Feature Integrations and Enhancements Boost Sum of Parts
- Integration Advancements Free up the Value of the Platform
- Streamlined Branding and New Freemium Solution Accelerate Growth
IDC's Point of View
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