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市場調査レポート
商品コード
1613784
世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア予測、2024-2028年:AI主導のデータ戦略が市場成長を促進Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Forecast, 2024-2028: AI-Driven Data Strategies Fueling Market Growth |
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世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア予測、2024-2028年:AI主導のデータ戦略が市場成長を促進 |
出版日: 2024年12月13日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、2023年~2028年の世界の顧客関係管理アプリケーションソフトウェア予測を提供しています。「データの真の可能性を解き放つことは、加速する破壊の時代を乗り切るために極めて重要です。企業は、複雑性に対処するために斬新な方法でデータを活用し、人工知能(AI)によってもたらされる機会を活用して意思決定プロセスを洗練させ、インパクトのあるビジネス成果を推進するソリューションを求めるでしょう」と、IDCのSales Force Productivity and Performance担当調査マネジャーであるミシェル・モーガンは述べています。
This IDC study provides the worldwide customer relationship management applications software forecast for 2023-2028. "Unlocking the true potential of data will be crucial to navigate an era of accelerated disruption. Companies will seek solutions to leverage data in novel ways to address complexity, harnessing the opportunities afforded by artificial intelligence (AI) to refine their decision-making processes and drive impactful business outcomes," said Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC.