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市場調査レポート
商品コード
1607584
Five9の新しいAIエージェントは、自律的にルールの例外を作るように設計されているFive9's New AI Agents Are Designed to Autonomously Make Exceptions to the Rules |
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Five9の新しいAIエージェントは、自律的にルールの例外を作るように設計されている |
出版日: 2024年12月04日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、2024年11月13日にバルセロナで開催されたFive9 CX Summitでの発表を評価しています。「The New CX」をテーマに開催されたFive9 CX Summitでは、AIとクラウド技術を活用した顧客エンゲージメントにおける同社のイノベーションが紹介されました。主な発表には、AIエージェントのイントロダクションやServiceNowとの提携拡大が含まれます。このイベントでは、AIエージェントを含むFive9の革新的なAIスイートが紹介され、GenAI Studioのプロンプトエンジニアリングハブの機能を活用してGenAIをより自律的なものにすることが紹介されました。
This IDC Market Note evaluates announcements made at the Five9 CX Summit in Barcelona on November 13, 2024. The Five9 CX Summit, with themed "The New CX," showcased the company's innovations in customer engagement through AI and cloud technologies. Key announcements included the introduction of AI Agents and an extended partnership with ServiceNow. The event highlighted Five9's innovative AI suite, including AI Agents, which leverages the capabilities of its GenAI Studio prompt engineering hub to make GenAI more autonomous.