市場調査レポート
商品コード
1532172
サイバー保険会社は苦境に立たされ、議会に助けを求めているCyberinsurers Are Struggling and Looking to Congress for Help |
サイバー保険会社は苦境に立たされ、議会に助けを求めている |
出版日: 2024年08月05日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、サイバー保険会社がどのように苦境に立たされ、議会に助けを求めているかについて説明しています。2024年6月27日、サイバー保険が重要インフラ組織によってどのように利用されているかを理解するために、サイバー保険に関する議会の公聴会が開かれました。中国やロシアからの潜在的なハッキングに対する警告が高まっていることから、これは重要な問題になっています。サイバー保険会社は、サイバー保険で何をカバーし、何をカバーしないかを決定する上で、より柔軟性が必要であると表明しています。この問題は、サイバー保険会社が、非サイバーの世界で長年行ってきたように、過去のデータを用いて財務モデルを構築し、保険契約を引き受けたいと考えていることに起因しています。サイバーインシデントが発生した場合、保険料の根拠となる過去のデータはほとんど、またはまったくありません。サイバーインシデントは絶えず高度化しており、過去のインシデントとは全く異なるものになっています。サイバー保険会社の答えは、サイバー保険の世界にイノベーションをもたらすのではなく、サイバー保険をサイバー保険会社のニーズに適合させることです。そのため、サイバー保険会社は補償内容の柔軟性を求め、企業がサイバーセキュリティ保険を標準化すべきではないと提案しています。
This IDC Market Note discusses how cyberinsurers are struggling and look to congress for help. On June 27, 2024, a congressional hearing was held regarding cyberinsurance with the intention of understanding how cyberinsurance is being utilized by critical infrastructure organizations. This has become a critical issue given the increased warnings of potential hacking from China and Russia. Cyberinsurers have expressed that they need more flexibility in determining what they will and will not cover in their cyberinsurance policies. The problem stems from the desire of cyberinsurers to use historical data as they have done for years in the non-cyberworld to work their financial models and underwrite policies. There is little to no historical data to base their premiums on in the event of a cyberincident. Cyberincidents are continuously increasing in sophistication and end up being completely different from prior or historical incidents. Rather than bringing innovation to the cyberinsurance world, the cyberinsurers' answer is to make cyberpolicies fit cyberinsurers' needs, which is why cyberinsurers are requesting flexibility in coverage offerings and suggesting that companies should not standardize on cybersecurity policies.