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市場調査レポート
商品コード
1451951
通信における人工知能 エピソードAI:新たなる希望Artificial Intelligence in Telecommunications - Episode AI: A New Hope |
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通信における人工知能 エピソードAI:新たなる希望 |
出版日: 2024年03月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 37 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、世界各国の通信事業領域におけるAIの使用事例を紹介し、カナダの通信サービスプロバイダーにAIへのさらなる投資から得られる機会についての洞察を提供します。人工知能は、カナダを含む世界中の通信サービスプロバイダによって導入されています。世界中の通信サービス・プロバイダーは、AIを活用したさまざまなユースケースを通じて、顧客体験、業務効率、収益、コストの劇的な改善を見出しています。「今こそ、カナダの通信サービス・プロバイダーは、AIがもたらす新たな機会を果敢に追求するとともに、社内で断固としたAI倫理方針とガバナンス体制を確立すべき時です。」とカナディアン・コミュニケーションズ・サービスのリサーチ・ディレクター、Praveen Datta氏は述べています。
This IDC Market Perspective presents AI use cases across those telecom operating domains from around the world to provide insights to Canadian telecom service providers on the opportunities to be had from further investments in AI. Artificial intelligence has been deployed by telecommunications service providers all over the world, including those in Canada. Tremendous benefits from AI are being achieved in all operating domains of market and sales, customer, product and service, resource, supplier, and enterprise."Telecommunications service providers around the world are finding dramatic improvements in customer experiences, operating efficiencies, revenue, and costs through a variety of AI-powered use cases," said Praveen Datta, research director, Canadian Communications Services. "Now is the time for Canadian telecommunications service providers to boldly pursue new opportunities that AI has given rise to while also establishing resolute AI ethical policy and governance structures internally."