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市場調査レポート
商品コード
1432313
支払者向けの非構造化コンテンツのAIベースの要約AI-Based Summarization of Unstructured Content for Payers |
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支払者向けの非構造化コンテンツのAIベースの要約 |
出版日: 2024年02月20日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、支払者向けの非構造化データのコンテンツ要約と人工知能(AI)について深く掘り下げています。データを取り込み、調査し、学習し、判断を洗練させ、インテリジェントなインサイトを生成することができるプラットフォームを使用するためにAIを使用すると、費用のかかる人間によるデータアナリストの必要性を減らすことができます。今日のAIのために非構造化データをまとめることは一夜にしてできる作業ではありません。合併や買収によって、ITアーキテクチャは分断されています。「AIの可能性の中で、コンテンツの要約は支払者にとって最も短期的な可能性を秘めています。医療保険におけるAIによるコンテンツの要約は、急速に改善を促進し、支払者、プロバイダー、加入者間の関係を変えつつあります。」IDC Health InsightsのPayer IT Strategiesリサーチ・ディレクターであるJeff Rivkin氏は、次のように述べています。
This IDC Perspective takes a deep dive into content summarization of unstructured data and artificial intelligence (AI) for payers. Using AI to use platforms that can take in, study, and learn from data, refine judgments, and generate intelligent insight reduces the need for expensive human data analysts.Pulling together unstructured data for today's AI is no overnight task. Mergers and acquisitions have resulted in fragmented IT architectures. Important documents have been lost to view, locked in offline proprietary file types."Within the AI potential, content summarization holds the most short-term promise for payers. Content summarization with AI in health insurance is quickly driving improvements and changing the relationship between payers, providers, and members. It helps to enhance and streamline the member/patient experience and makes internal operations easier," says Jeff Rivkin, research director, Payer IT Strategies at IDC Health Insights.