![]() |
市場調査レポート
商品コード
1432306
IBMの顧客:デジタルインフラの優先事項のプロファイルIBM Customers: Digital Infrastructure Priorities Profile |
||||||
|
IBMの顧客:デジタルインフラの優先事項のプロファイル |
出版日: 2024年02月22日
発行: IDC
ページ情報: 英文 10 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDC Perspectiveでは、IBMをデジタルインフラプロバイダーの上位3社の1社として認識している顧客に関する、IDCが最近行った「Future of Digital Infrastructure Worldwide Sentiment Survey」分析について説明しています。この調査により、IBMの顧客はデジタルインフラをビジネス目標の達成に不可欠なものと考えていることが明らかになりました。IBMの顧客は、インフラを効果的に活用する能力に自信を持っています。IDCのFuture of Digital Infrastructure program、リサーチバイスプレジデントであるMary Johnston Turner氏は次のように述べています。「IBMのデジタルインフラポートフォリオの近代化と拡大戦略は、業務効率の改善、as-a-serviceの利用、ビジネス成果主導の投資といった顧客の優先事項とよく一致しています」
This IDC Perspective discusses IDC's recent Future of Digital Infrastructure Worldwide Sentiment Survey analysis of customers identifying IBM as one of their top 3 digital infrastructure providers, which reveals that IBM customers view digital infrastructure as crucial for achieving business goals. IBM customers are confident in their ability to harness infrastructure effectively. "IBM's strategy for modernizing and expanding its digital infrastructure portfolio aligns well with customer priorities around operational efficiency improvement, as-a-service consumption, and business outcome-driven investments," comments Mary Johnston Turner, IDC research vice president for the Future of Digital Infrastructure program.