市場調査レポート
商品コード
1127074
受注管理アプリケーションの世界市場シェア (2021年):OMSベンダーが顧客体験戦略におけるフルフィルメントの役割を大胆に主張する必要性Worldwide Order Management Applications Market Shares, 2021: OMS Vendors Need to Boldly Assert the Role of Fulfillment in Customer Experience Strategy |
受注管理アプリケーションの世界市場シェア (2021年):OMSベンダーが顧客体験戦略におけるフルフィルメントの役割を大胆に主張する必要性 |
出版日: 2022年09月15日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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世界の受注管理アプリケーション市場では2020年~2021年に、COVID-19の大流行により成長が抑制されました。一方、市場の成長は、B2C・B2Bの双方のデジタル商取引に対応したオムニチャネル「buy anywhere, fulfill anywhere」プロセスの必要性によって促されてきました。
当レポートでは、世界の受注管理アプリケーション市場のシェア構造 (2021年) を分析すると共に、市場の背景事情や最新情勢、業界関係者や参入予定企業への提言などを取りまとめてお届けいたします。
This IDC study provides the 2021 worldwide market shares for order management applications. The market grew at a suppressed rate in 2020 and 2021 due to the COVID-19 pandemic. Growth in the order management applications market was driven by the need for omni-channel "buy anywhere, fulfill anywhere" processes to support both B2C and B2B digital commerce."Digital commerce software buyers can't afford to ignore the competitive advantage of a modern OMS. What good is it to invest heavily on marketing and customer acquisition if those same customers are ultimately lost or alienated in the fulfillment stage? Holistic full-journey CX with OMS can inspire long-term loyalty and prevent customers from lapsing," says Heather Hershey, research director of Worldwide Digital Commerce at IDC. "OMS vendors must present the case for why their products need to be incorporated into a broader data-driven strategic CX vision. Money and customer data are left on the table when OMS isn't a priority."