市場調査レポート
商品コード
1127073
受注管理アプリケーションの世界市場:将来予測 (2022年~2026年)Worldwide Order Management Applications Forecast, 2022-2026 |
受注管理アプリケーションの世界市場:将来予測 (2022年~2026年) |
出版日: 2022年09月15日
発行: IDC
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即納可能
|
受注管理システム (OMS) はユニファイドコマース戦略における重要な役割を担っており、したがって顧客体験の中核をなしています。デジタルでのやり取りは、顧客とブランドの関係に意味と深みを与え、デジタル空間やそれ以外の場所でも顧客を喜ばせる、経験に重点を置いた厳選された出会いに進化しています。ブランドは、チャネルにとらわれず、デジタル・コマースを「単なる販売チャネル」と見なさないように努力する必要があります。最良のOMSは、製品や顧客に関する記録システムと統合することができます。注文の記録システムとしてのOMSは、関係性に存在するストーリーを固め、明日に向けてより実用的な洞察を得るためにすべてを結びつけることができます。
当レポートでは、世界の受注管理アプリケーションの市場について分析し、今後5年間の市場動向の見通しや、市場の基本構造・背景事情、業界関係者への提言、といった情報を取りまとめてお届けいたします。
This IDC study presents a five-year forecast for the worldwide order management applications market."OMS is a key player in unified commerce strategy and is therefore a core part of customer experience," says Heather Hershey, research director, Worldwide Digital Commerce at IDC. "Turn a 'place to shop' into a wonderland of experiential commerce. Digital interactions are evolving into curated, experience-focused encounters that add meaning and depth to the customer-brand relationship, delighting customers in digital spaces and beyond. Brands should strive to be channel agnostic and no longer consider digital commerce to be 'just another sales channel'. The best OMS can integrate with systems of record about the product and the customer. OMS as the system of record for orders can help cement the story that exists in the relationship, tying it all together to gain more actionable insights for tomorrow."