表紙:個人用保護具の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(手の保護、目の保護、顔の保護、聴覚保護)、最終用途別、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1147475

個人用保護具の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(手の保護、目の保護、顔の保護、聴覚保護)、最終用途別、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年

Personal Protective Equipment Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Hand Protection, Eye Protection, Face Protection, Hearing Protection), By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 152 Pages | 納期: 2~10営業日

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個人用保護具の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(手の保護、目の保護、顔の保護、聴覚保護)、最終用途別、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年10月06日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 152 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

個人用保護具の市場成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、個人用保護具の世界市場規模は2030年までに1312億米ドルに達し、予測期間中に6.7%のCAGRを記録すると予想されています。世界の個人用保護具市場は、厳しい安全規則や規制に関する意識の高まりと相まって、労働者の安全や保護製品への支出が増加していることが大きな原動力となっています。

COVID-19の発生は、個人用保護具市場の成長にプラスの影響を及ぼしました。市場は、2020年にCOVID-19感染から保護するための保護具の高い需要に大きく起因しています。予測期間にわたって、市場の成長は、様々な産業における使用の増加に起因する安定した成長を示すことが期待されます。

職場の危険に関連する厳しい規制と高いコストのために、職場における労働者の安全とセキュリティの重要性に関する市場参入企業の意識の高まりが、市場成長の原動力になると予測されます。特に、アジア太平洋地域における意識の高まりと新しい規則や規制が、予測期間中の市場成長に拍車をかけると思われます。

職場での死亡率の増加は、個人の安全を確保するために個人用保護具を使用することを労働者に課しています。さらに、多くの研究開発施設や生産工場でブルーカラー労働者が増加していることも、予測期間中のPPE需要に拍車をかけると予想されます。

政府の規制により、石油・ガス、鉱業、建設などの最終用途産業では、労働者に保護具を使用することが義務付けられています。労働安全規制は、個人用保護具市場の推進に大きな役割を果たします。産業における労働者の安全性を維持するために、企業に対する機関によって義務付けられた政策は、個人用保護具の需要を促進すると予想されます。

デュポンや3Mなどの企業は、製品ポートフォリオと市場シェアを強化するために拡大戦略を実施しています。2022年5月、3Mは呼吸器保護製品、聴覚保護製品などの個人用保護具の生産拡大を発表しました。この拡張により、3MはPPEに対する比類なき需要に対応するための投資を増やすことができます。

個人用保護具市場レポートハイライト

化学および石油化学産業での広範な使用と厳しい規則や規制により、2021年には化学防御用防護服が防護服の主要セグメントとなった

頭部保護具は、建設、製造、石油・ガス、鉱業などの産業で頭部の怪我から守るための需要が増加していることを理由に、CAGR7.6%を記録すると予想される

欧州は、石油・ガスや自動車産業における労働災害の増加や耐摩耗性要求の高まりにより、2021年のPPE市場で大きなシェアを獲得し、世界収益の30.6%を占めています。

アジア太平洋地域は、COVID-19の発生による健康意識の高まりと製品認知度の向上、および同地域の市場プレイヤーの拡大により、予測期間中に大きな成長が見込まれます。

主なプレーヤーは、ポートフォリオを拡大し、収益創出を促進するために製品開発に注力しています。例えば、2021年9月、ラディアンス社は安全ヘルメット「チタン」を発売し、既存の頭部保護ラインを拡大した

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 調査範囲と想定
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • セグメント別見通し
  • 競合考察

第3章 個人用保護具市場の変数、動向、範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
  • 技術動向
  • 規制の枠組み
  • 個人用保護具市場-市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 事業環境分析:個人用保護具市場
  • 業界分析- ポーターズ
    • サプライヤーの力
    • 買い手の交渉力
    • 代替の脅威
    • 新規参入者からの脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • PESTEL分析
  • 戦略的イニシアチブと結果分析

第4章 COVID-19の影響分析

第5章 個人用保護具市場:製品の推定・動向分析

  • 個人用保護具市場:製品変動分析、2021年および2030年
  • 頭の保護
  • 目の保護
  • 顔の保護
  • 聴覚保護
  • 防護服
  • 呼吸保護
  • 保護靴
  • 落下防止
  • 手の保護
  • その他

第6章 個人用保護具市場:最終用途の推定・動向分析

  • 個人用保護具市場:最終用途の変動分析、2021年および2030年
  • 工事
  • 製造業
  • 石油ガス
  • 化学品
  • 食べ物
  • 医薬品
  • ヘルスケア
  • 交通手段
  • 鉱業
  • その他

第7章 個人用保護具市場:地域推定・動向分析

  • 地域市場のスナップショット
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • スペイン
    • 英国
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • インドネシア
    • オーストラリア
    • タイ
    • マレーシア
  • 中南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ

第8章 個人用保護具市場-競合分析

  • 主要な世界プレーヤーと最近の開発と業界への影響
  • 主要企業/競合の分類
  • ベンダー情勢
  • 公開会社
    • 企業の市況分析
  • 非公開会社
    • 主要な新興企業とその地理的存在のリスト

第9章 企業プロファイル

  • Honeywell International Inc
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Lakeland Industries, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • DuPont
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • 3M
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Ansell Ltd.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Avon Rubber plc
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • COFRA Srl
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • FallTech
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Alpha Pro Tech Limited
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Mine Safety Appliances(MSA)Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Lindstrom Group
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Mallcom(India)Ltd.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Radians, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Polison Corp.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Delta Plus Group
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • Table 1 Key North American regulations
  • Table 2 Key Asia Pacific regulations
  • Table 3 Key European regulations
  • Table 4 Standard codes of OSHA regarding safety and health in various work environments
  • Table 5 ISO Standards
  • Table 6 Number of workplace incidents & fatalities, U.S
  • Table 7 Countries, territories, or areas with reported laboratory-confirmed COVID-19 cases and deaths.
  • Table 8 PPE Requirement Based on Exposure Risk Level
  • Table 9 Regulatory Standards for PPE to be used during COVID-19

List of Figures

  • Fig. 1 Information Procurement
  • Fig. 2 Primary Research Pattern
  • Fig. 3 Primary Research Process
  • Fig. 4 Market research approaches - Bottom-Up Approach
  • Fig. 5 Market research approaches - Top Down Approach
  • Fig. 6 Market research approaches - Combined Approach
  • Fig. 7 Market Snapshot
  • Fig. 8 Market Segmentation & Scope
  • Fig. 9 Penetration and Growth Prospect Mapping
  • Fig. 10 Personal Protective Equipment Market - Value Chain Analysis
  • Fig. 11 Personal Protective Equipment - Market Dynamics
  • Fig. 12 Market Driver Analysis
  • Fig. 13 Market Restraint Analysis
  • Fig. 14 Personal Protective Equipment Market: Product Movement Analysis, 2022 & 2030
  • Fig. 15 Personal Protective Equipment Market: End-use Movement Analysis, 2022 & 2030
  • Fig. 16 Regional Market Snapshot
  • Fig. 17 Personal Protective Equipment Market: Regional Movement Analysis, 2022 & 2030
  • Fig. 18 Competitive strategy adopted by leading players
  • Fig. 19 Participant Categorization Information Procurement
目次
Product Code: 978-1-68038-426-0

Personal Protective Equipment Market Growth & Trends:

The global personal protective equipment market size is anticipated to reach USD 131.2 billion by 2030, registering a CAGR of 6.7% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The global personal protective equipment market is significantly driven by increasing spending on worker safety and protective products coupled with rising awareness about the stringent safety rules and regulations.

The COVID-19 outbreak had a positive impact on the growth of the personal protective equipment market. The market was is significantly attributed to the high demand for protective equipment to protect against COVID-19 infection in 2020. Over the forecast period, market growth is expected to witness steady growth attributed to the increasing use in various industries.

The increasing awareness among industry participants regarding the importance of worker safety and security at workplaces on account of the stringent regulations and high costs associated with workplace hazards is anticipated to drive market growth. Particularly, rising awareness and new rules and regulations in Asia Pacific are likely to fuel the market growth over the forecast period.

The increasing rate of fatalities at the workplace has imposed workers to use personal protective equipment to ensure the safety of the individuals. Furthermore, the increasing number of the blue-collar workforce across numerous R&D establishments and production factories is expected to fuel PPE demand over the forecast period.

Government regulations compel the use of protective equipment for workers in end-use industries such as oil and gas, mining, and construction. Work safety regulations play a major role in driving the personal protective equipment market. Mandated policies by agencies for companies to maintain worker safety in industries are anticipated to drive demand for personal protective equipment.

Companies such as DuPont and 3M are undertaking expansion strategies to strengthen their product portfolio and market share. In May 2022, 3M announced expanding production for personal protective equipment such as respiratory and hearing protection products. This expansion will allow 3M to increase investment to meet the unmatched demand for PPE.

Personal Protective Equipment Market Report Highlights:

  • The chemical defending protective clothing was the leading protective clothing segment in 2021 on account of the widespread use in chemical and petrochemical industries and stringent rules and regulations
  • The head protection equipment is expected to witness a CAGR of 7.6% on account of increasing demand in industries such as construction, manufacturing, oil & gas, mining, etc. to protect from head injuries
  • Europe held a significant PPE market share in 2021, accounting for 30.6% of global revenue owing to an increasing rate of occupational injuries coupled with growth requirement for highly effective wear & tear resistance in the oil & gas and automotive industries
  • Asia Pacific is expected to witness strong growth over the forecast period owing to increased health consciousness and product awareness facilitated by the COVID-19 outbreak and expansion of the market players in the region
  • Key players are focusing on product development to expand the portfolio and drive revenue generation. For instance, in September 2021, Radians Inc. launched a safety helmet called Titanium, expanding its existing head protection line

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Scope & Assumption
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Personal Protective Equipment Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Segmentation & Scope
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
  • 3.4. Technological Trends
  • 3.5. Regulatory Framework
  • 3.6. Personal Protective Equipment Market - Market dynamics
    • 3.6.1. Market Driver Analysis
    • 3.6.2. Market Restraint Analysis
  • 3.7. Business Environment Analysis: Personal Protective Equipment Market
  • 3.8. Industry Analysis - Porter's
    • 3.8.1. Supplier Power
    • 3.8.2. Buyer Power
    • 3.8.3. Substitution Threat
    • 3.8.4. Threat from New Entrant
    • 3.8.5. Competitive Rivalry
  • 3.9. PESTEL Analysis
  • 3.10. Strategic Initiatives and Outcome Analysis

Chapter 4. COVID-19 Impact Analysis

Chapter 5. Personal Protective Equipment Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Personal Protective Equipment Market: Product Movement Analysis, 2021 & 2030
  • 5.2. Head Protection
  • 5.3. Eye Protection
  • 5.4. Face Protection
  • 5.5. Hearing Protection
  • 5.6. Protective Clothing
  • 5.7. Respiratory Protection
  • 5.8. Protective Footwear
  • 5.9. Fall Protection
  • 5.10. Hand Protection
  • 5.11. Others

Chapter 6. Personal Protective Equipment Market: End-Use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Personal Protective Equipment Market: End-use Movement Analysis, 2021 & 2030
  • 6.2. Construction
  • 6.3. Manufacturing
  • 6.4. Oil & Gas
  • 6.5. Chemicals
  • 6.6. Food
  • 6.7. Pharmaceuticals
  • 6.8. Healthcare
  • 6.9. Transportation
  • 6.10. Mining
  • 6.11. Others

Chapter 7. Personal Protective Equipment Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Market Snapshot
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.5. Canada
      • 7.2.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.6. Mexico
      • 7.2.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.6.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Germany
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Italy
      • 7.3.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.7. Russia
      • 7.3.7.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.7.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.7.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.8. Spain
      • 7.3.8.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.8.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.8.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.9. U.K.
      • 7.3.9.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.9.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.9.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. China
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. India
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. Japan
      • 7.4.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.7. South Korea
      • 7.4.7.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.7.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.7.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.8. Indonesia
      • 7.4.8.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.8.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.8.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.9. Australia
      • 7.4.9.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.9.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.9.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.10. Thailand
      • 7.4.10.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.10.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.10.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.11. Malaysia
      • 7.4.11.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.11.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.11.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.5. Argentina
      • 7.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. Saudi Arabia
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.5. UAE
      • 7.6.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.5.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.6. South Africa
      • 7.6.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.6.3. Market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Personal Protective Equipment Market - Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players & recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization
  • 8.3. Vendor Landscape
  • 8.4. Public Companies
    • 8.4.1. Company market position analysis
  • 8.5. Private companies
    • 8.5.1. List of key emerging companies and their geographical presence

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Honeywell International Inc
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Lakeland Industries, Inc.
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. DuPont
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. 3M
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Ansell Ltd.
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Avon Rubber plc
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. COFRA S.r.l.
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. FallTech
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Alpha Pro Tech Limited
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Mine Safety Appliances (MSA) Company
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives
  • 9.11. Lindstrom Group
    • 9.11.1. Company Overview
    • 9.11.2. Financial Performance
    • 9.11.3. Product Benchmarking
    • 9.11.4. Strategic Initiatives
  • 9.12. Mallcom (India) Ltd.
    • 9.12.1. Company Overview
    • 9.12.2. Financial Performance
    • 9.12.3. Product Benchmarking
    • 9.12.4. Strategic Initiatives
  • 9.13. Radians, Inc.
    • 9.13.1. Company Overview
    • 9.13.2. Financial Performance
    • 9.13.3. Product Benchmarking
    • 9.13.4. Strategic Initiatives
  • 9.14. Polison Corp.
    • 9.14.1. Company Overview
    • 9.14.2. Financial Performance
    • 9.14.3. Product Benchmarking
    • 9.14.4. Strategic Initiatives
  • 9.15. Delta Plus Group
    • 9.15.1. Company Overview
    • 9.15.2. Financial Performance
    • 9.15.3. Product Benchmarking
    • 9.15.4. Strategic Initiatives