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市場調査レポート
商品コード
1750778

フットウェアの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年

Footwear Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Athletic, Non-Athletic), By End User (Men, Women, Children), By Region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 110 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
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フットウェアの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年
出版日: 2025年05月06日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

フットウェア市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のフットウェアの市場規模は2030年に5,882億2,000万米ドルに達し、2025年から2030年にかけてCAGR4.3%で成長すると予測されています。

急速な都市化と労働人口の増加が、耐久性があり快適なフットウェア製品の需要に貢献しています。さらに、高齢化人口の増加や子供用シューズへの注目の高まりといった人口動態の変化が、特殊なシューズ製品に対する新たな機会と需要を生み出しています。アスレジャートレンドの台頭とアクティブなライフスタイルの重視の高まりは、ワークアウトにもカジュアルにも履けるアスレチックカジュアルシューズの需要に拍車をかけています。さらに、高度なクッショニングシステム、軽量素材、トラクションの向上といったフットウェア技術の革新が、フットウェアにより優れたパフォーマンス、快適性、機能性を求める消費者を引き付けています。

さらに、eコマースとオムニチャネル小売戦略の成長により、消費者はより幅広いフットウェア製品とブランドにアクセスしやすくなり、需要全体に貢献しています。2022年9月、米国を拠点とするベアフットフットウェアブランドのXero Shoesは、消費者への直接販売(DTC)を目的としたeコマースプラットフォームの立ち上げを発表しました。この戦略により、同社は顧客とのつながりを強化し、流通チャネルをよりコントロールできるようになりました。2023年のフットウェア市場では、ノンアスレチック部門が大きなシェアを占めていました。ノンアスレチックカテゴリーは、フラットシューズ、ヒールシューズ、ミュール、サンダル、スニーカー、ブーツで構成され、様々な場面で履くことができます。この製品カテゴリーはファッション動向に大きく影響され、消費者はカジュアルウェア、社交の場、様々なライフスタイル活動において、スタイリッシュでトレンディな選択肢を求めています。

さらに、高級ブランドはフットウェアの生産に持続可能な素材を使用することの重要性を認識しています。例えば、2022年8月、Louis Vuittonは持続可能なユニセックススニーカーの発売を発表しました。このスニーカーは、トウモロコシ由来のプラスチックやリサイクルポリウレタン、コットン、ポリエステルなどのリサイクル有機素材で作られています。さらに、世界中で高齢化人口が増加しているため、滑りにくい靴や整形外科用靴など、高齢者向けにデザインされた快適でサポート力のある運動靴以外の靴の需要が生まれています。2023年には女性用フットウェア部門が最大のシェアを占めました。ソーシャルメディア、有名人の推薦、ファッションブロガーの影響力の増大が動向を増幅させ、女性は現在のファッション美学に沿ったフットウェアを求めています。さらに、働く女性の増加が、彼女たちの厳しいスケジュールに対応できる、快適で、スタイリッシュで、耐久性のあるフットウェアの需要を促進しています。

さらに、アスレジャーの動向は、アスレチックやカジュアルな場面で履ける、快適でスタイリッシュな多用途シューズの需要を煽っています。アジア太平洋が市場の最大シェアを占めています。これは、特に中国、インド、東南アジア諸国といった国々で人口が急増し、急成長していることに起因しています。これらの国々では、急速な都市化、中間層の拡大、可処分所得の増加により、カジュアル、アスレチック、フォーマルなスタイルなど、様々なタイプのフットウェアの需要が増加しています。さらに、ショッピングモールや靴専門店といった近代的な小売業態の開発が、この地域における靴の販売とブランド露出の増加を促進しています。さらに、中国、ベトナム、タイ、インド、インドネシアなどのアジア太平洋諸国は主要なフットウェア製造拠点であり、この地域のフットウェア製品の入手しやすさと値ごろ感に貢献しています。

フットウェア市場レポートのハイライト

  • 2022 PowerReviewsの「アパレル&フットウェア・ショッピングの現状」調査結果によると、フットウェア購入の74%がオンラインで行われています。最も注目されているカテゴリーはカジュアルシューズで、オンライン販売の96%を占め、次いでアスレチックシューズが84%を占めました。
  • 2023年8月、ZERO10によるARミラーは、JD Sports x Nike Need it Nowコレクションをアニメーション化し、JD Sportsのニューヨークタイムズスクエアとシカゴステートストリートの旗艦店で、買い物客が18のアイテムをバーチャルに試着できるようにしました。いくつかのアイテムは、水滴のような追加のAR拡張効果を伴っていました。
  • フットウェア市場は、ブランドやメーカーにとって、様々な新たな動向や消費者の選好を利用する多くの機会を提供しています。
  • 非競技用シューズは、2024年の世界売上高の66.3%を占めました。ノンアスレチックカテゴリーは、フラットシューズ、ヒールシューズ、ミュール、サンダル、スニーカー、ブーツで構成され、さまざまな場面で履くことができます。
  • 女性セグメントは、2024年の世界売上高の47.8%のシェアを占めました。快適性と機能性が女性用フットウェア市場の主要促進要因です。
  • 北米のフットウェア市場は、2024年の世界収益の25.3%を占めました。北米の消費者は、現在の動向、個人のスタイル、個人の表現を反映したフットウェアを優先する傾向があります。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 フットウェア市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 浸透と成長の見通しマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 原材料の動向
    • 販売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • ビジネス環境分析
    • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析
  • 市場参入戦略
  • 靴小売価格分析:国別、2024年

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と選好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 観察と提言

第5章 フットウェア市場:製品推定・動向分析

  • フットウェア市場、製品別:主なポイント
  • 製品変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 製品別、2018年~2030年
  • アスレチック
  • 非運動

第6章 フットウェア市場:エンドユーザーの推定・動向分析

  • フットウェア市場、最終用途別:主なポイント
  • エンドユーザー変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 最終用途別、2018年~2030年
  • 男性
  • 女性
  • 子供

第7章 フットウェア市場:地域推定・動向分析

  • 地域変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 地域変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ

第8章 競合分析

  • 最近の動向と影響分析:主要市場参入企業別
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品ベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2024年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Nike, Inc.
    • Adidas AG
    • SKECHERS USA, Inc.
    • Puma SE
    • Crocs Retail, LLC
    • Wolverine Worldwide, Inc.
    • ECCO Sko A/S
    • Under Armour, Inc.
    • Timberland
    • Geox SpA
図表

List of Tables

  • Table 1 Global footwear market - Key market driver analysis
  • Table 2 Global footwear market - Key market restraint analysis
  • Table 3 Global footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 Global footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 Global footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 Global footwear market revenue estimates and forecast by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 7 North America footwear market revenue estimates and forecast by country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 8 U.S. macro-economic outlay
  • Table 9 U.S. footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 10 U.S. footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 11 U.S. footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 12 Canada macro-economic outlay
  • Table 13 Canada footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 14 Canada footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 15 Canada footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 16 Mexico macro-economic outlay
  • Table 17 Mexico footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 18 Mexico footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 19 Mexico footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 20 Europe footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 21 U.K. macro-economic outlay
  • Table 22 U.K. footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 23 U.K. footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 24 U.K. footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 25 Germany macro-economic outlay
  • Table 26 Germany footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 27 Germany footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 28 Germany footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 29 France macro-economic outlay
  • Table 30 France footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 31 France footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 32 France footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 33 Italy macro-economic outlay
  • Table 34 Italy footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 35 Italy footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 36 Italy footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 37 Spain macro-economic outlay
  • Table 38 Spain footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 39 Spain footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 40 Spain footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 41 Asia Pacific footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 42 China macro-economic outlay
  • Table 43 China footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 44 China footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 45 China footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 46 India macro-economic outlay
  • Table 47 India footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 48 India footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 49 India footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 50 Japan macro-economic outlay
  • Table 51 Japan footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 52 Japan footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 53 Japan footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 54 South Korea macro-economic outlay
  • Table 55 South Korea footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 56 South Korea footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 57 South Korea footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 58 Australia macro-economic outlay
  • Table 59 Australia footwear market estimates and forecast 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 60 Australia footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 61 Australia footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 62 Latin America footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 63 Brazil macro-economic outlay
  • Table 64 Brazil footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 65 Brazil footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 66 Brazil footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 67 Middle East & Africa footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 68 South Africa macro-economic outlay
  • Table 69 South Africa footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 70 South Africa footwear market estimates and forecast by product 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 71 South Africa footwear market revenue estimates and forecast by end user, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Footwear market snapshot
  • Fig. 2 Footwear market segmentation & scope
  • Fig. 3 Footwear market penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 4 Footwear market value chain analysis
  • Fig. 5 Footwear market dynamics
  • Fig. 6 Footwear market Porter's Five Forces analysis
  • Fig. 7 Footwear market: Product movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig. 8 Athletic market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 9 Non-Athletic market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 10 Footwear market: End user movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig. 11 Footwear market estimates and forecast, through men, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 Footwear market estimates and forecast, through women, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 13 Footwear market estimates and forecast, through children, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 14 Footwear market: Regional movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig. 15 North America footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 16 U.S. footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 17 Canada footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Mexico footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 Europe footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 Germany footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 U.K. footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Spain footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Italy footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 France footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 Asia Pacific footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 China footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 India footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Japan footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 South Korea footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30 Australia footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31 Latin America footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 Brazil footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 Middle East & Africa footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 South Africa footwear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-3-68038-396-6

Footwear Market Growth & Trends:

The global footwear market size is expected to reach USD 588.22 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 4.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The rapid urbanization and an increasing working population contribute to the demand for durable and comfortable footwear products. Moreover, changes in population demographics, such as the growing aging population and the rising focus on children's footwear, have created new opportunities and demand for specialized footwear products. The rise of the athleisure trend and the growing emphasis on active lifestyles have fueled the demand for athletic and casual footwear that can be worn for both workouts and casual wear. Moreover, innovations in footwear technology, such as advanced cushioning systems, lightweight materials, and improved traction, have attracted consumers seeking better performance, comfort, and functionality from their footwear.

In addition, the growth of e-commerce and omnichannel retail strategies has made it easier for consumers to access a broader range of footwear products and brands, contributing to the overall demand. In September 2022, Xero Shoes, the U.S.-based Barefoot Footwear Brand, announced the launch of an e-commerce platform to sell directly to consumers (DTC). This strategy helped the company to strengthen its connection with customers and gain greater control over its distribution channels. The non-athletic segment held a major share of the footwear market in 2023. The non-athletic category consists of flats, heels, mules, sandals, sneakers, and boots, which can be worn on different occasions. This product category is heavily influenced by fashion trends, with consumers seeking stylish and trendy options for casual wear, social occasions, and various lifestyle activities.

Moreover, luxury brands recognize the importance of using sustainable materials in their footwear production. For instance, in August 2022, Louis Vuitton announced the launch of sustainable unisex sneakers. The sneaker is made of recycled organic materials, such as corn-based plastic and recycled polyurethane, cotton & polyester. In addition, the growing aging population across the globe has created a demand for comfortable and supportive non-athletic shoes designed for older individuals, such as slip-resistant shoes and orthopedic footwear. The women's footwear segment held the largest share in 2023. The growing influence of social media, celebrity endorsements, and fashion bloggers has amplified trends, with women seeking footwear that aligns with current fashion aesthetics. Moreover, an increasing number of working women is driving the demand for comfortable, stylish, and durable footwear that can keep up with their demanding schedules.

Moreover, the athleisure trend has fueled the demand for comfortable, stylish, and versatile footwear for athletic and casual occasions. Asia Pacific accounted for the largest share of the market. This can be attributed to a large and rapidly growing population, particularly in countries like China, India, and Southeast Asian nations. Rapid urbanization, expanding middle-class population, and rising disposable incomes in these countries have led to an increased demand for various types of footwear, including casual, athletic, and formal styles. Moreover, the development of modern retail formats, such as shopping malls and specialty footwear stores, has facilitated increased footwear sales and brand exposure in the region. In addition, several Asia Pacific countries, such as China, Vietnam, Thailand, India, and Indonesia, are major footwear manufacturing hubs, contributing to the region's availability and affordability of footwear products.

Footwear Market Report Highlights:

  • According to findings from the 2022 PowerReviews' State of Apparel & Footwear Shopping survey, a remarkable 74% of footwear purchases are now being made online. Casual footwear emerges as the most sought-after category, commanding a staggering 96% of online sales, closely trailed by athletic footwear, which captures 84% of the online market.
  • In August 2023, the AR Mirrors by ZERO10 animated the JD Sports x Nike Need it Now collection, enabling shoppers at JD Sports' Times Square New York and State Street Chicago flagship stores to virtually try on 18 items. Some items were accompanied by additional AR enhancement effects, such as water droplets.
  • The footwear market presents a plethora of opportunities for brands and manufacturers to capitalize on various emerging trends and consumer preferences
  • The non-athletic accounted for a share of 66.3% of the global revenue in 2024. The non-athletic category consists of flats, heels, mules, sandals, sneakers, and boots, which can be worn on different occasions.
  • The women segment accounted for a share of 47.8% of the global revenue in 2024. Comfort and functionality are key drivers in the women's footwear market.
  • The footwear market in North America accounted for a share of 25.3% of the global revenue in 2024. North American consumers tend to prioritize footwear that reflects current trends, personal style, and individual expression

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. End user Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. Footwear Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Penetration and Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Raw Material Trends
    • 3.3.2. Sales Channel Analysis
    • 3.3.3. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
    • 3.5.2. PESTEL Analysis
  • 3.6. Market Entry Strategies
  • 3.7. Footwear Retail Pricing Analysis by Country, 2024 (USD Million)

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Footwear Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Footwear Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Athletic
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Non-Athletic
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Footwear Market: End user Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Footwear Market, By End user: Key Takeaways
  • 6.2. End user Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by End user, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Men
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Women
    • 6.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Children
    • 6.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Footwear Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 7.2. Regional Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 7.3. North America
    • 7.3.1. U.S.
      • 7.3.1.1. Key country dynamics
      • 7.3.1.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Canada
      • 7.3.2.1. Key country dynamics
      • 7.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Mexico
      • 7.3.3.1. Key country dynamics
      • 7.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. Germany
      • 7.4.1.1. Key country dynamics
      • 7.4.1.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. U.K.
      • 7.4.2.1. Key country dynamics
      • 7.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.2.3.
    • 7.4.3. France
      • 7.4.3.1. Key country dynamics
      • 7.4.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. Italy
      • 7.4.4.1. Key country dynamics
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Spain
      • 7.4.5.1. Key country dynamics
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Asia Pacific
    • 7.5.1. China
      • 7.5.1.1. Key country dynamics
      • 7.5.1.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Japan
      • 7.5.2.1. Key country dynamics
      • 7.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. India
      • 7.5.3.1. Key country dynamics
      • 7.5.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. South Korea
      • 7.5.4.1. Key country dynamics
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.5. Australia
      • 7.5.5.1. Key country dynamics
      • 7.5.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Latin America
    • 7.6.1. Brazil
      • 7.6.1.1. Key country dynamics
      • 7.6.1.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.7. Middle East & Africa
    • 7.7.1. South Africa
      • 7.7.1.1. Key country dynamics
      • 7.7.1.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. Company Profiles
    • 8.9.1. Nike, Inc.
      • 8.9.1.1. Company Overview
      • 8.9.1.2. Financial Performance
      • 8.9.1.3. Product Portfolios
      • 8.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.2. Adidas AG
      • 8.9.2.1. Company Overview
      • 8.9.2.2. Financial Performance
      • 8.9.2.3. Product Portfolios
      • 8.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.3. SKECHERS USA, Inc.
      • 8.9.3.1. Company Overview
      • 8.9.3.2. Financial Performance
      • 8.9.3.3. Product Portfolios
      • 8.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.4. Puma SE
      • 8.9.4.1. Company Overview
      • 8.9.4.2. Financial Performance
      • 8.9.4.3. Product Portfolios
      • 8.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.5. Crocs Retail, LLC
      • 8.9.5.1. Company Overview
      • 8.9.5.2. Financial Performance
      • 8.9.5.3. Product Portfolios
      • 8.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.6. Wolverine Worldwide, Inc.
      • 8.9.6.1. Company Overview
      • 8.9.6.2. Financial Performance
      • 8.9.6.3. Product Portfolios
      • 8.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.7. ECCO Sko A/S
      • 8.9.7.1. Company Overview
      • 8.9.7.2. Financial Performance
      • 8.9.7.3. Product Portfolios
      • 8.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.8. Under Armour, Inc.
      • 8.9.8.1. Company Overview
      • 8.9.8.2. Financial Performance
      • 8.9.8.3. Product Portfolios
      • 8.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.9. Timberland
      • 8.9.9.1. Company Overview
      • 8.9.9.2. Financial Performance
      • 8.9.9.3. Product Portfolios
      • 8.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 8.9.10. Geox S.p.A
      • 8.9.10.1. Company Overview
      • 8.9.10.2. Financial Performance
      • 8.9.10.3. Product Portfolios
      • 8.9.10.4. Strategic Initiatives