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市場調査レポート
商品コード
1701638
米国のシャワーヘッドの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、用途別、流通チャネル別、セグメント予測、2025年~2030年U.S. Shower Heads Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Handheld, Fixed, Dual-Purpose), By Application (Residential, Commercial), By Distribution Channel (Online, Offline), And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
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カスタマイズ可能
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米国のシャワーヘッドの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、用途別、流通チャネル別、セグメント予測、2025年~2030年 |
出版日: 2025年03月27日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
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米国のシャワーヘッド市場規模は2024年に20億米ドルと推計され、2025年から2030年にかけてCAGR 7.1%で成長すると予測されています。
米国市場の成長は、環境意識の高まりに後押しされた、節水効果が高く技術的に先進的なシャワーヘッドに対する消費者需要の高まりに起因しており、これが重要な役割を果たしています。スマートホームソリューションの採用が増加していることも、温度制御、カスタマイズ可能なスプレーパターン、省エネ設計などの機能の人気を高めています。
住宅リフォームや改築プロジェクトの急増、生活水準の向上、美的嗜好の向上が市場拡大を後押ししています。さらに、節水を促進する政府の規制や優遇措置が、革新的なシャワーヘッド製品の普及を後押ししています。さらに、ホスピタリティセクターの急速な拡大は、シャワーヘッドアプリケーションの需要に貢献すると思われます。
例えば、ロッジング・エコノメトリックス(LE)の2022年第4四半期米国建設パイプライン動向レポートによると、米国の建設パイプラインは2022年第4四半期末時点で5,465ホテル、650,626室となり、前年同期比でプロジェクト数で14%、客室数で12%増加すると予想されています。こうしたホテル業界の動向は、今後数年間、高級シャワーヘッドの需要を押し上げると予想されます。
国勢調査局の2022年の最新の建設業調査(SOC)によると、新築一戸建て住宅の着工戸数の4.4%がフルバスルーム1室以下、62.3%がフルバスルーム2室、25.8%がフルバスルーム3室、7.5%がフルバスルーム4室以上となっています。さらに、各社はシャワーヘッドのユニークなデザインとスマート技術に注目しています。米国の主要企業であるハンスグローエとデルタは、多機能デザイン、ろ過、H2Okineticテクノロジー、マグナタイトドッキングなどのスマートテクノロジーに注力しています。
2024年米国Houzzバスルーム動向調査では、リフォームにおける機能性重視の高まりが強調されており、収容力のあるデザインは2023年の23%から2024年には27%に上昇しています。一方、再販価値への配慮は31%から26%に減少しました。バスルームのリフォームにかける費用の中央値は全体で11%増加し、小規模なリフォーム費用はバスルームの規模を問わず上昇しました。
The U.S. shower heads market size was estimated at USD 2.00 billion in 2024 and is projected to grow at a CAGR of 7.1% from 2025 to 2030. The U.S. market growth is attributed to the increased consumer demand for water-efficient and technologically advanced shower heads, fueled by growing environmental awareness, which plays a significant role. The rising adoption of smart home solutions has also increased the popularity of features such as temperature control, customizable spray patterns, and energy-saving designs.
The increased surge in home remodeling and renovation projects, improved living standards, and enhanced aesthetic preferences are boosting market expansion. Furthermore, favorable government regulations and incentives promoting water conservation encourage the uptake of innovative shower head products. In addition, the rapid expansion of the hospitality sector is likely to contribute to the demand for shower head applications.
For instance, according to Lodging Econometrics' (LE) Q4 2022 U.S. Construction Pipeline Trend Report, the U.S. construction pipeline was expected to have 5,465 hotels and 650,626 rooms at the end of the fourth quarter of 2022, up 14% in terms of projects and 12% in terms of rooms year-over-year. Such trends in the hotel industry are anticipated to boost the demand for high-end shower heads over the coming years.
According to the Census Bureau's latest Survey of Construction (SOC) in 2022, 4.4% of new single-family homes started had one full bathroom or less, 62.3% had two full bathrooms, 25.8% had three full bathrooms, and 7.5% had four or more full bathrooms. Moreover, Companies are focusing on unique designs and smart technology in shower heads. Hansgrohe and Delta, leading companies in the U.S., focus on smart technology such as multi-functional designs, filtration, H2Okinetic technology, and MagnaTite docking.
The 2024 U.S. Houzz Bathroom Trends Study highlights the growing emphasis on functionality in remodeling, with accommodating designs rising from 23% in 2023 to 27% in 2024. Meanwhile, resale value considerations declined from 31% to 26%. Median spending on bathroom remodels increased by 11% overall, with minor remodel costs rising across bathroom sizes.
U.S. Shower Heads Market Report Segmentation
This report forecasts revenue growth at the country levels and provides an analysis of the latest industry trends and opportunities in each of the sub-segments from 2018 to 2030. For this study, Grand View Research has segmented the U.S. shower heads market report based on type, application, and distribution channel: