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市場調査レポート
商品コード
1679520

米国のパーム油市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2025~2030年

U.S. Palm Oil Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Crude Palm Oil, Palm Kernel), By End-use (Food & Beverages, Biofuels, Personal Care & Cosmetics, Animal Feed), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
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米国のパーム油市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2025~2030年
出版日: 2025年02月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国のパーム油市場規模と動向

米国のパーム油市場規模は2024年に20億2,000万米ドルと推定され、2025~2030年にかけてCAGR 8.4%で成長すると予測されています。

市場を牽引しているのは、飲食品、バイオ燃料、エネルギー、パーソナルケア、化粧品産業からの急激な需要拡大です。同市場は、生産量の多さ、優れた流通網、製品の品質、さまざまな競争戦略で他より優位に立とうとする多数の総合的な参入企業が存在するため、競争が激しく、包括的な市場となっています。

パーム油は最も消費量の多い植物油のひとつです。パーム油は、スーパーマーケットで容易に入手できるいくつかの包装製品に使用されています。この製品は、滑らかで光沢のある外観とクリーミーな味と食感を与えるため、アイスクリーム、マーガリン、チョコレート、クッキーの配合に高い需要があります。また、ニュートラルな味わい、望ましい融点、健康上の利点、食用油、フライ用油脂、マーガリン、菓子類、サプリメント、調味料の原料としての多用途な用途も、市場の需要を牽引しています。

パーム油は他の植物油に比べて価格が安いため、広く購入されています。新興経済諸国は、先進国に比べて生産コスト面で有利です。メーカーは、製品の総製造コストを削減するために、より良い代替品を探しています。市場の主要参入企業は、いくつかの生産基準を遵守し、品質と価格で競争することに傾いています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 市場の変数、動向、範囲

  • 米国パーム油市場の展望
  • バリューチェーン分析
    • 原料の展望
    • 製造/技術の展望
    • 流通チャネル分析
  • 価格動向分析
    • 価格に影響を与える要因
  • 規制の枠組み
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場課題分析
    • 市場機会分析
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替の脅威
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • PESTLE分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律

第4章 米国のパーム油市場:製品別、推定・動向分析

  • 米国のパーム油市場:製品変動分析、2024年と2030年
  • 粗パーム油
    • RBDパームオイル
    • パームオレイン
    • パームステアリン

第5章 米国のパーム油市場:最終用途別、推定・動向分析

  • 米国パーム油市場:最終用途変動分析、2024年と2030年
  • 飲食品
  • バイオ燃料
  • パーソナルケア・化粧品
  • 動物飼料
  • その他

第6章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向
  • 企業分類
  • 企業市場ポジショニング分析、2024年
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル/上場企業
    • ADM
    • Wilmar International Ltd.
    • Cargill
    • IOI Corporation Berhad
    • Colonial Chemical
    • CIRANDA
    • PK Chem Industries Ltd
    • GreenChem Industries, LLC
    • Agrolane
    • Mehsom Corpl
図表

List of Tables

  • TABLE 1 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts by product, 2018 - 2030 (Kilotons)
  • TABLE 2 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by crude palm oil, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 3 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by palm kernel, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 4 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts by End-Use, 2018 - 2030 (Kilotons)
  • TABLE 5 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by food & beverage, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 6 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by biofuels, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 7 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by personal care & cosmetics, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 8 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by animal feed, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)
  • TABLE 9 U.S. Palm Oil market estimates & forecasts, by others, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million) (Kilotons)

List of Figures

  • FIG. 1 Market segmentation
  • FIG. 2 Information procurement
  • FIG. 3 Data analysis models
  • FIG. 4 Market formulation and validation
  • FIG. 5 Data validating & publishing
  • FIG. 6 Market snapshot
  • FIG. 7 Segmental outlook - End-Use & Product
  • FIG. 8 Competitive Outlook
  • FIG. 9 U.S Palm Oil Market Outlook, 2018 - 2030 (USD Million) (Kilotons)
  • FIG. 10 Value chain analysis
  • FIG. 11 Market dynamics
  • FIG. 12 Porter's Analysis
  • FIG. 13 PESTEL Analysis
  • FIG. 14 US Palm Oil market, by product: Key takeaways
  • FIG. 15 US Palm Oil market, by product: Market share, 2024 & 2030
  • FIG. 16 US Palm Oil market, by End-Use: Key takeaways
  • FIG. 17 US Palm Oil market, by End-Use: Market share, 2024 & 2030
目次
Product Code: GVR-4-68040-521-6

U.S. Palm Oil Market Size & Trends:

The U.S. palm oil market size was estimated at USD 2.02 billion in 2024 and is projected to grow at a CAGR of 8.4% from 2025 to 2030. The market is driven by exponentially growing demand from the food, beverage, biofuel, energy, personal care, and cosmetics industries. The market is highly competitive and comprehensive due to a large number of all-scale players trying to gain a competitive edge over others with their high production, superior distribution networks, product quality, and various competitive strategies.

Palm oil is one of the most consumed vegetable oils. It is used in several packaged product formulations that are readily available in supermarkets. The product is highly demanded in the formulation of ice cream, margarine, chocolates, and cookies as it imparts a smooth and shiny appearance and creamy taste and texture. The market demand is also driven by its neutral taste, desired melting points, health benefits, and versatile usage as an ingredient in cooking oils, frying fats, margarine, confectionery, supplements, and condiments.

Palm oil is purchased widely due to its cheaper prices compared to other vegetable oils. Developing economies have an advantage over production costs compared to developed countries. Manufacturers are still looking for better alternatives to reduce the total production costs of the product. Key players in the market are inclined toward complying with several production standards and competing over quality and prices.

U.S. Palm Oil Market Report Segmentation

This report forecasts revenue and volume growth at country levels and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2018 to 2030. For this study, Grand View Research has segmented the U.S. palm oil market report based on product, & end-use:

  • Product Outlook (Volume, Kilotons; Revenue, USD Million, 2018 - 2030)
  • Crude Palm Oil
    • RBD Palm Oil
    • Palm Olein
    • Palm Stearin
  • Palm Kernel
    • Palm Kernel Oil
    • Palm Kernel Cake/Meal
  • End-use Outlook (Volume, Kilotons; Revenue, USD Million, 2018 - 2030)
  • Food & Beverages
  • Biofuels
  • Personal Care & Cosmetics
  • Animal Feed
  • Others

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Information Analysis
    • 1.3.2. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.3. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Outlook

Chapter 3. Market Variables, Trends, and Scope

  • 3.1. U.S. Palm Oil Market Outlook
  • 3.2. Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing/Technology Outlook
    • 3.2.3. Sales Channel Analysis
  • 3.3. Price Trend Analysis
    • 3.3.1. Factors Influencing Prices
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
    • 3.5.3. Market Challenges Analysis
    • 3.5.4. Market Opportunity Analysis
  • 3.6. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.6.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 3.6.2. Bargaining Power of Buyers
    • 3.6.3. Threat of Substitution
    • 3.6.4. Threat of New Entrants
    • 3.6.5. Competitive Rivalry
  • 3.7. PESTLE Analysis
    • 3.7.1. Political
    • 3.7.2. Economic
    • 3.7.3. Social Landscape
    • 3.7.4. Technology
    • 3.7.5. Environmental
    • 3.7.6. Legal

Chapter 4. U.S. Palm Oil Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. U.S. Palm Oil Market: Product Movement Analysis, 2024 & 2030
  • 4.2. Crude Palm Oil
    • 4.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
    • 4.2.2. RBD Palm Oil
      • 4.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
    • 4.2.3. Palm Olein
      • 4.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
    • 4.2.4. Palm Stearin
      • 4.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)

Chapter 5. U.S. Palm Oil Market: End-Use Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Palm Oil Market: End-Use Movement Analysis, 2024 & 2030
  • 5.2. Food & Beverage
    • 5.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
  • 5.3. Biofuels
    • 5.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
  • 5.4. Personal Care & Cosmetics
    • 5.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
  • 5.5. Animal Feed
    • 5.5.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (USD Million)

Chapter 6. Competitive Landscape

  • 6.1. Recent Developments by Key Market Participants
  • 6.2. Company Categorization
  • 6.3. Company Market Positioning Analysis, 2024
  • 6.4. Strategy Mapping
  • 6.5. Company Profiles/Listing
    • 6.5.1. ADM
      • 6.5.1.1. Company Overview
      • 6.5.1.2. Financial Performance
      • 6.5.1.3. Product Benchmarking
    • 6.5.2. Wilmar International Ltd.
      • 6.5.2.1. Company Overview
      • 6.5.2.2. Financial Performance
      • 6.5.2.3. Product Benchmarking
    • 6.5.3. Cargill
      • 6.5.3.1. Company Overview
      • 6.5.3.2. Financial Performance
      • 6.5.3.3. Product Benchmarking
    • 6.5.4. IOI Corporation Berhad
    • 6.5.5. Colonial Chemical
      • 6.5.5.1. Company Overview
      • 6.5.5.2. Financial Performance
      • 6.5.5.3. Product Benchmarking
    • 6.5.6. CIRANDA
      • 6.5.6.1. Company Overview
      • 6.5.6.2. Financial Performance
      • 6.5.6.3. Product Benchmarking
    • 6.5.7. PK Chem Industries Ltd
      • 6.5.7.1. Company Overview
      • 6.5.7.2. Financial Performance
      • 6.5.7.3. Product Benchmarking
    • 6.5.8. GreenChem Industries, LLC
      • 6.5.8.1. Company Overview
      • 6.5.8.2. Financial Performance
      • 6.5.8.3. Product Benchmarking
    • 6.5.9. Agrolane
      • 6.5.9.1. Company Overview
      • 6.5.9.2. Financial Performance
      • 6.5.9.3. Product Benchmarking
    • 6.5.10. Mehsom Corpl
      • 6.5.10.1. Company Overview
      • 6.5.10.2. Financial Performance
      • 6.5.10.3. Product Benchmarking