![]() |
市場調査レポート
商品コード
1679520
米国のパーム油市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2025~2030年U.S. Palm Oil Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Crude Palm Oil, Palm Kernel), By End-use (Food & Beverages, Biofuels, Personal Care & Cosmetics, Animal Feed), And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
||||||
カスタマイズ可能
|
米国のパーム油市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、セグメント別予測、2025~2030年 |
出版日: 2025年02月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
|
米国のパーム油市場規模は2024年に20億2,000万米ドルと推定され、2025~2030年にかけてCAGR 8.4%で成長すると予測されています。
市場を牽引しているのは、飲食品、バイオ燃料、エネルギー、パーソナルケア、化粧品産業からの急激な需要拡大です。同市場は、生産量の多さ、優れた流通網、製品の品質、さまざまな競争戦略で他より優位に立とうとする多数の総合的な参入企業が存在するため、競争が激しく、包括的な市場となっています。
パーム油は最も消費量の多い植物油のひとつです。パーム油は、スーパーマーケットで容易に入手できるいくつかの包装製品に使用されています。この製品は、滑らかで光沢のある外観とクリーミーな味と食感を与えるため、アイスクリーム、マーガリン、チョコレート、クッキーの配合に高い需要があります。また、ニュートラルな味わい、望ましい融点、健康上の利点、食用油、フライ用油脂、マーガリン、菓子類、サプリメント、調味料の原料としての多用途な用途も、市場の需要を牽引しています。
パーム油は他の植物油に比べて価格が安いため、広く購入されています。新興経済諸国は、先進国に比べて生産コスト面で有利です。メーカーは、製品の総製造コストを削減するために、より良い代替品を探しています。市場の主要参入企業は、いくつかの生産基準を遵守し、品質と価格で競争することに傾いています。
The U.S. palm oil market size was estimated at USD 2.02 billion in 2024 and is projected to grow at a CAGR of 8.4% from 2025 to 2030. The market is driven by exponentially growing demand from the food, beverage, biofuel, energy, personal care, and cosmetics industries. The market is highly competitive and comprehensive due to a large number of all-scale players trying to gain a competitive edge over others with their high production, superior distribution networks, product quality, and various competitive strategies.
Palm oil is one of the most consumed vegetable oils. It is used in several packaged product formulations that are readily available in supermarkets. The product is highly demanded in the formulation of ice cream, margarine, chocolates, and cookies as it imparts a smooth and shiny appearance and creamy taste and texture. The market demand is also driven by its neutral taste, desired melting points, health benefits, and versatile usage as an ingredient in cooking oils, frying fats, margarine, confectionery, supplements, and condiments.
Palm oil is purchased widely due to its cheaper prices compared to other vegetable oils. Developing economies have an advantage over production costs compared to developed countries. Manufacturers are still looking for better alternatives to reduce the total production costs of the product. Key players in the market are inclined toward complying with several production standards and competing over quality and prices.
U.S. Palm Oil Market Report Segmentation
This report forecasts revenue and volume growth at country levels and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2018 to 2030. For this study, Grand View Research has segmented the U.S. palm oil market report based on product, & end-use: