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市場調査レポート
商品コード
1654454

米国の屋外リビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、国別、競合分析、セグメント予測、2025年~2030年

U.S. Outdoor Living Structures Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Pergolas/Patio, Pavilions/Gazebo), By Country, Competitive Analysis, And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 70 Pages
納期
2~10営業日
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米国の屋外リビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、国別、競合分析、セグメント予測、2025年~2030年
出版日: 2025年01月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国の屋外リビング用構造物市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の屋外リビング用構造物市場規模は2025~2030年にかけてCAGR 5.3%を記録し、2030年には12億2,000万米ドルに達すると予測されています。

この成長は、米国におけるダイニング、エンターテイメント、レジャーエリアの建設動向の増加に起因しています。さらに、COVID-19の流行時に屋外リビングエリアの拡大のための住宅所有者による投資の増加が、米国の屋外リビング用構造物市場の成長を促進すると予測されています。

米国の新興地域における人口の可処分所得の増加は、今後数年間で屋外リビング用構造物市場に成長機会をもたらすと予想されます。さらに、米国では裏庭のコテージや付属住戸の建設が増加しており、屋外リビング用構造物の需要が高まると予想されます。高齢者の屋外生活補助施設、幼児の勉強部屋、家財道具の保管庫、副収入を得るためのテナントとして活用できます。

対象者が限定されているため、市場の成長は妨げられると予想されます。これらの構造は、住宅に広い芝生や裏庭スペースを持つ高所得者層に好まれています。世界人口に占める割合は非常に小さく、主に可処分所得の高い経済圏に集中しています。さらに、米国では、仕事や結婚、教育のために他の都市や国へ移住する人々が増えているため、共同家族の数が減少しており、大規模な一戸建て住宅の需要が減少し、その結果、屋外リビング用構造物の需要にマイナスの影響を与えると予想されます。

市場競争は、多数の参入企業が存在するため非常に激しいです。市場参入企業は、高い利益率を得るために原料サプライヤーと協力し、市場シェアを拡大するために付加価値サービスを提供しています。さらに、米国の主要メーカーは競争優位性を得るために、研究開発、地理的拡大、新製品技術開発、M&Aに注力しています。

米国の屋外リビング用構造物市場レポートハイライト

  • パンデミック後、屋外の空間は屋内の日常からの逃避を提供するため需要が高まっています。また、在宅勤務の増加に伴い、人々は新鮮空気を楽しみ、自然の中で時間を過ごすために屋外スペースで仕事をすることを好むようになりました。
  • パーゴラ/パティオセグメントは米国の屋外リビング用構造物市場を独占し、2024年には63.6%の最大売上シェアを占めました。
  • パビリオン/ガゼボ市場セグメントは、リラクゼーションやレジャーに好まれるため、アウトドア中心のライフスタイルへのシフトにより、2025~2030年までの予測期間で最も速いCAGR5.5%で成長すると予想されています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の屋外リビング用構造物市場の変数、動向、範囲

  • 米国の屋外リビング用構造物の市場展望
  • 産業バリューチェーン分析
  • 技術概要
  • 平均価格動向分析
  • 需給ギャップ分析、2024年
  • 規制の枠組み
    • 施策とインセンティブプラン
    • 標準とコンプライアンス
    • 規制影響分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 産業の課題
  • ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの力
    • 買い手の力
    • 代替の脅威
    • 新規参入の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • PESTEL分析
    • 政治情勢
    • 経済情勢
    • 社会情勢
    • 技術情勢
    • 環境情勢
    • 法的情勢

第4章 米国の屋外リビング用構造物市場:製品の展望の推定と予測

  • 米国の屋外リビング用構造物市場:製品変動分析、2024年と2030年
    • パーゴラ/パティオ
    • パビリオン/ガゼボ

第5章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • ベンダー情勢
    • 企業分類
    • 主要販売代理店とチャネルパートナー一覧
    • 潜在顧客/エンドユーザー一覧
  • 競争の力学
    • 競合ベンチマーキング
    • 戦略マッピング
    • ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル/上場企業
    • Lancaster County Backyard
    • Structureworks
    • Outdoor Structure Co.
    • Layze Systems
    • Homecrest Outdoor Living
    • Corradi
    • Baldwin Pergolas, Baldwin Lawn Furniture
    • Keller Deck Builders
    • Millhaven Homes
    • DeckWise
図表

List of Tables

  • Table 1. List of Abbreviations
  • Table 2. U.S. Outdoor Living Structures Market Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 3. Pergolas/Patio Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4. Pavilions/Gazebo Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Data analysis models
  • Fig. 4 Market formulation and validation
  • Fig. 5 Market snapshot
  • Fig. 6 Segment outlook
  • Fig. 7 Competitive outlook
  • Fig. 8 Value chain analysis
  • Fig. 9 Market dynamics
  • Fig. 10 Porter's analysis
  • Fig. 11 PESTEL analysis
  • Fig. 12 U.S. outdoor living structures market, by product: Key takeaways
  • Fig. 13 U.S. outdoor living structures market, by product: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 14 Pergolas/patio market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 Pavilions/gazebo market, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-073-1

U.S. Outdoor Living Structures Market Growth & Trends:

The U.S. outdoor living structures market size is expected to reach USD 1.22 billion by 2030, registering a CAGR of 5.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growth is attributed to the increasing trends of construction of dining, entertainment, and leisure areas in the U.S. Moreover, growing investments by homeowners for the extension of outdoor living areas during the COVID-19 pandemic are anticipated to drive the growth of the U.S. outdoor living structures market.

The rising disposable income of the population in emerging regions in the U.S. is expected to create growth opportunities for the outdoor living structures market in the coming years. Moreover, the growing construction of backyard cottages or accessory dwelling units in the U.S. is expected to add to the demand for outdoor living structures. They can be utilized as assisted outdoor living facilities for old age people, study rooms for children, storage rooms for house stuff, and tenants for additional income.

The growth of the market is expected to be hampered due to the limited target audience. These structures are preferred by high-income groups with large lawns and backyard spaces at their residential properties. It accounts for a very small share of the global population, primarily concentrated in high disposable income-based economies. Furthermore, the decreasing number of joint families in the U.S. owing to the migration of people to other cities and countries for jobs, marriages, and education is expected to reduce the demand for large single-family homes and, thus, negatively impact the demand for outdoor living structures.

The market is highly competitive in nature owing to the presence of a large number of players. Market players are collaborating with raw material suppliers to gain high-profit margins and are offering value-added services to increase their market share. Moreover, major manufacturers in the U.S. are concentrating on research & development, geographical expansion, new product & technological development, and mergers & acquisitions to gain a competitive advantage.

U.S. Outdoor Living Structures Market Report Highlights:

  • Post-pandemic, the demand for outdoor spaces has risen as they offer an escape from indoor routines. In addition, with the increase in work-from-home jobs, people have started to prefer working in outdoor spaces to enjoy fresh air and spend time in nature.
  • The pergolas/patio segment dominated the U.S. outdoor living structures market and accounted for the largest revenue share of 63.6% in 2024, primarily driven by low maintenance and durability.
  • The pavilions/gazebo market segment is expected to grow at the fastest compound annual growth rate (CAGR) of 5.5% over the forecast period from 2025 to 2030 due to the shift in outdoor-centric lifestyles, as they are much preferable for relaxation and leisure.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Insights
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Outlook

Chapter 3. U.S. Outdoor Living Structures Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. U.S. Outdoor Living Structures Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Technology Overview
  • 3.4. Average Price Trend Analysis
  • 3.5. Supply-Demand GAP Analysis, 2024
  • 3.6. Regulatory Framework
    • 3.6.1. Policies and Incentive Plans
    • 3.6.2. Standards and Compliances
    • 3.6.3. Regulatory Impact Analysis
  • 3.7. Market Dynamics
    • 3.7.1. Market Driver Analysis
    • 3.7.2. Market Restraint Analysis
    • 3.7.3. Industry Challenges
  • 3.8. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.8.1. Supplier Power
    • 3.8.2. Buyer Power
    • 3.8.3. Substitution Threat
    • 3.8.4. Threat from New Entrant
    • 3.8.5. Competitive Rivalry
  • 3.9. PESTEL Analysis
    • 3.9.1. Political Landscape
    • 3.9.2. Economic Landscape
    • 3.9.3. Social Landscape
    • 3.9.4. Technological Landscape
    • 3.9.5. Environmental Landscape
    • 3.9.6. Legal Landscape

Chapter 4. U.S. Outdoor Living Structures Market: Product Outlook Estimates & Forecasts

  • 4.1. U.S. Outdoor Living Structures Market: Product Movement Analysis, 2024 & 2030
    • 4.1.1. Pergolas/Patio
      • 4.1.1.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.2. Pavilions/Gazebo
      • 4.1.2.1. Market Estimates And Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. Competitive Landscape

  • 5.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 5.2. Vendor Landscape
    • 5.2.1. Company Categorization
    • 5.2.2. List of Key Distributors and Channel Partners
    • 5.2.3. List of Potential Customers/End Users
  • 5.3. Competitive Dynamics
    • 5.3.1. Competitive Benchmarking
    • 5.3.2. Strategy Mapping
    • 5.3.3. Heat Map Analysis
  • 5.4. Company Profiles/Listing
    • 5.4.1. Lancaster County Backyard
      • 5.4.1.1. Participant's Overview
      • 5.4.1.2. Financial Performance
      • 5.4.1.3. Product Benchmarking
      • 5.4.1.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.2. Structureworks
      • 5.4.2.1. Participant's Overview
      • 5.4.2.2. Financial Performance
      • 5.4.2.3. Product Benchmarking
      • 5.4.2.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.3. Outdoor Structure Co.
      • 5.4.3.1. Participant's Overview
      • 5.4.3.2. Financial Performance
      • 5.4.3.3. Product Benchmarking
      • 5.4.3.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.4. Layze Systems
      • 5.4.4.1. Participant's Overview
      • 5.4.4.2. Financial Performance
      • 5.4.4.3. Product Benchmarking
      • 5.4.4.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.5. Homecrest Outdoor Living
      • 5.4.5.1. Participant's Overview
      • 5.4.5.2. Financial Performance
      • 5.4.5.3. Product Benchmarking
      • 5.4.5.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.6. Corradi
      • 5.4.6.1. Participant's Overview
      • 5.4.6.2. Financial Performance
      • 5.4.6.3. Product Benchmarking
      • 5.4.6.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.7. Baldwin Pergolas, Baldwin Lawn Furniture
      • 5.4.7.1. Participant's Overview
      • 5.4.7.2. Financial Performance
      • 5.4.7.3. Product Benchmarking
      • 5.4.7.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.8. Keller Deck Builders
      • 5.4.8.1. Participant's Overview
      • 5.4.8.2. Financial Performance
      • 5.4.8.3. Product Benchmarking
      • 5.4.8.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.9. Millhaven Homes
      • 5.4.9.1. Participant's Overview
      • 5.4.9.2. Financial Performance
      • 5.4.9.3. Product Benchmarking
      • 5.4.9.4. Strategic Initiatives
    • 5.4.10. DeckWise
      • 5.4.10.1. Participant's Overview
      • 5.4.10.2. Financial Performance
      • 5.4.10.3. Product Benchmarking
      • 5.4.10.4. Strategic Initiatives