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市場調査レポート
商品コード
1654454
米国の屋外リビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、国別、競合分析、セグメント予測、2025年~2030年U.S. Outdoor Living Structures Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Pergolas/Patio, Pavilions/Gazebo), By Country, Competitive Analysis, And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
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カスタマイズ可能
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米国の屋外リビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、国別、競合分析、セグメント予測、2025年~2030年 |
出版日: 2025年01月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の屋外リビング用構造物市場規模は2025~2030年にかけてCAGR 5.3%を記録し、2030年には12億2,000万米ドルに達すると予測されています。
この成長は、米国におけるダイニング、エンターテイメント、レジャーエリアの建設動向の増加に起因しています。さらに、COVID-19の流行時に屋外リビングエリアの拡大のための住宅所有者による投資の増加が、米国の屋外リビング用構造物市場の成長を促進すると予測されています。
米国の新興地域における人口の可処分所得の増加は、今後数年間で屋外リビング用構造物市場に成長機会をもたらすと予想されます。さらに、米国では裏庭のコテージや付属住戸の建設が増加しており、屋外リビング用構造物の需要が高まると予想されます。高齢者の屋外生活補助施設、幼児の勉強部屋、家財道具の保管庫、副収入を得るためのテナントとして活用できます。
対象者が限定されているため、市場の成長は妨げられると予想されます。これらの構造は、住宅に広い芝生や裏庭スペースを持つ高所得者層に好まれています。世界人口に占める割合は非常に小さく、主に可処分所得の高い経済圏に集中しています。さらに、米国では、仕事や結婚、教育のために他の都市や国へ移住する人々が増えているため、共同家族の数が減少しており、大規模な一戸建て住宅の需要が減少し、その結果、屋外リビング用構造物の需要にマイナスの影響を与えると予想されます。
市場競争は、多数の参入企業が存在するため非常に激しいです。市場参入企業は、高い利益率を得るために原料サプライヤーと協力し、市場シェアを拡大するために付加価値サービスを提供しています。さらに、米国の主要メーカーは競争優位性を得るために、研究開発、地理的拡大、新製品技術開発、M&Aに注力しています。
The U.S. outdoor living structures market size is expected to reach USD 1.22 billion by 2030, registering a CAGR of 5.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growth is attributed to the increasing trends of construction of dining, entertainment, and leisure areas in the U.S. Moreover, growing investments by homeowners for the extension of outdoor living areas during the COVID-19 pandemic are anticipated to drive the growth of the U.S. outdoor living structures market.
The rising disposable income of the population in emerging regions in the U.S. is expected to create growth opportunities for the outdoor living structures market in the coming years. Moreover, the growing construction of backyard cottages or accessory dwelling units in the U.S. is expected to add to the demand for outdoor living structures. They can be utilized as assisted outdoor living facilities for old age people, study rooms for children, storage rooms for house stuff, and tenants for additional income.
The growth of the market is expected to be hampered due to the limited target audience. These structures are preferred by high-income groups with large lawns and backyard spaces at their residential properties. It accounts for a very small share of the global population, primarily concentrated in high disposable income-based economies. Furthermore, the decreasing number of joint families in the U.S. owing to the migration of people to other cities and countries for jobs, marriages, and education is expected to reduce the demand for large single-family homes and, thus, negatively impact the demand for outdoor living structures.
The market is highly competitive in nature owing to the presence of a large number of players. Market players are collaborating with raw material suppliers to gain high-profit margins and are offering value-added services to increase their market share. Moreover, major manufacturers in the U.S. are concentrating on research & development, geographical expansion, new product & technological development, and mergers & acquisitions to gain a competitive advantage.