デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1588715

米国のリユーザブルウォーターボトル市場規模、シェア、動向分析レポート:材料別、流通チャネル別、セグメント予測、2025~2030年

U.S. Reusable Water Bottle Market Size, Share & Trend Analysis Report By Material, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 110 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
米国のリユーザブルウォーターボトル市場規模、シェア、動向分析レポート:材料別、流通チャネル別、セグメント予測、2025~2030年
出版日: 2024年10月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のリユーザブルウォーターボトル市場の成長と動向:

米国のリユーザブルウォーターボトル市場規模は、2030年には26億8,000万米ドルに達すると予想され、2025年から2030年までのCAGRは4.5%で成長すると予測されています。

消費者は、世界のプラスチック汚染の程度について知識を深めた結果、ボトル入り飲料水から離れつつあり、これがリユーザブルウォーターボトルの需要を押し上げています。加えて、常に水分補給をしたいという強い需要に伴い、消費者がより健康的なライフスタイルを採用することで、予測期間中に同製品の売上が増加すると予想されます。

リユーザブルウォーターボトルは、特に家庭、オフィス、教室など、あらゆる場所で消費者の間で人気が高まっています。こうしたリユーザブルボトルは、埋立地に廃棄されるプラスチックの量を減らし、地下水を汚染する主な原因となっています。使い捨てでないペットボトルが環境に与える悪影響に対する意識が高まっているため、消費者はリユーザブルウォーターボトルを使うよう奨励されています。海洋や埋立地におけるプラスチック廃棄物量の大幅な増加は、この成長をさらに促進すると予想されます。

消費者の可処分所得の増加は、豪華な設備やサービスを好む能力と余裕を増加させました。ステンレス製水筒はプラスチック製水筒に比べ高価だが、より安全で環境への影響も少ないです。中間所得層が手頃な価格とより安全な代替品を好むため、ステンレス製水筒の需要は増加し、市場の成長を促進する可能性が高いです。

再利用可能なステンレス製水筒は温度調節が可能なため、顧客は頻繁にこれを選んでいます。この金属は、消費者の好みに応じて、保存された飲料の熱い温度と冷たい温度を維持するように設計されています。顧客は、水を一定の温度に保つ断熱ボトルのデザインを好んでいます。FDA(米国食品医薬品局)がステンレス・スチールの安全性を確認したことに加え、顧客からの好意的なフィードバックが、メーカー各社にステンレス・スチールの新品種を発売するよう促し続けています。

世界市場の主要企業は、新しくデザインされた水筒にロゴの刻印、さまざまな色、さまざまなタイプの蓋を提供しています。例えば、CASETiFY CONSCiOUS製品シリーズにおいて、CASETiFYは2021年2月に様々なカスタマイズ可能なステンレス製水筒を発表しました。最近発売されたアイテムは、サンド、ブラック、ダーティーピーチ、アズール、スカイ、オリーブなど、さまざまな色合いで提供されました。それぞれのユニークなボトルは、独自のHydrafyテクノロジーと、傷を防ぐマット・コーティングが施されたプロ仕様のステンレス・スチールを使用しています。

米国のリユーザブルウォーターボトル市場レポートハイライト:

  • 2024年はプラスチック製が市場を席巻、これは広く入手可能で生産者が安価に製造できるため。プラスチックボトルは寿命が長いため、リユーザブルウォーターボトルの使用に対する消費者の関心も高まっており、これが同分野の拡大を後押ししています。
  • オンライン流通チャネルは、予測期間中に最も速い速度で成長するとみられています。eコマースやスマートデバイスの普及が進んでいることに加え、簡単な支払い方法やキャンペーンがこのセグメントの拡大を後押ししています。さらに、カスタムロゴの印刷を通じてリユーザブルボトルを提供するシンプルさが、多くの生産者にこの流通方法を選択させています。
  • 各メーカーは、安価な労働力、工場設立に対する政府の優遇措置、市場への簡単な製品輸送を提供する国に製造工程をアウトソーシングすることで、利益率を高めています。例えば、アメリカのKlean Kanteen社は、カリフォルニア州チコで製品を設計した後、中国に工場を持って生産しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場の変数と動向

  • 市場系統の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向けサービスの採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:材料推定・動向分析

  • 米国のリユーザブルウォーターボトル市場、材料別:主なポイント
  • 材料変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 材料別、2018年-2030年
    • ガラス
    • ステンレス鋼
    • プラスチック
    • シリコーン
    • その他

第6章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 米国のリユーザブルウォーターボトル市場、流通チャネル別:主なポイント
  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 流通チャネル別、2018年-2030年
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • オンライン旅行代理店
    • 専門店
    • オンライン
    • その他

第7章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品ベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2023年(%)
  • 企業ヒートマップ分析、2023年
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Tupperware Brands Corporation
    • SIGG Switzerland AG, GmBH
    • CamelBak Products, LLC
    • Klean Kanteen
    • Contigo
    • Aquasana Inc.
    • Hydaway
    • Nalgene
    • S'well
    • STANLEY
図表

List of Tables

  • Table 1 U.S. reusable water bottle market: Key market driver analysis
  • Table 2 U.S. reusable water bottle market: Key market restraint analysis
  • Table 3 U.S. reusable water bottle market estimates & forecast, by material, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 U.S. glass reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 US. stainless steel reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 U.S. plastic reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 7 U.S. silicone reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 8 U.S. other material reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 9 U.S. reusable water bottle market estimates & forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 10 U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through supermarkets & hypermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 11 U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through convenience stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 12 U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through specialty stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 13 U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through online, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 14 U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through other channels, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 15 Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 16 Company market share, 2023 (%)
  • Table 17 Company heat map analysis, 2023
  • Table 18 Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig 1. U.S. reusable water bottle market segmentation
  • Fig 2. Information procurement
  • Fig 3. Primary research pattern
  • Fig 4. Primary research approaches
  • Fig 5. Primary research process
  • Fig 6. Market snapshot
  • Fig 7. Segment snapshot
  • Fig 8. Regional snapshot
  • Fig 9. Competitive landscape Snapshot
  • Fig 10. Parent industry and U.S. Reusable Water Bottle Market size, 2023 (USD Million)
  • Fig 11. U.S. reusable water bottle market: Value chain analysis
  • Fig 12. U.S. reusable water bottle market: Dynamics
  • Fig 13. U.S. reusable water bottle market: Porter's five forces analysis
  • Fig 14. U.S. reusable water bottle market, by material: Key takeaways
  • Fig 15. U.S. reusable water bottle market: Material movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig 16. U.S. glass reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 17. U.S. stainless steel reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 18. U.S. plastic reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 19. U.S. silicone reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 20. U.S. other material reusable water bottle market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 21. U.S. reusable water bottle market, by distribution channel: Key takeaways
  • Fig 22. U.S. reusable water bottle market: Distribution channel movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig 23. U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through supermarkets & hypermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 24. U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through convenience stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 25. U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through specialty stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 26. U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through online, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 27. U.S. reusable water bottle market estimates & forecasts, through other channels, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 28. Key company categorization
  • Fig 29. Company market share analysis, 2023
  • Fig 30. Strategic framework of the U.S. reusable water bottle market
目次
Product Code: GVR-4-68040-054-0

U.S. Reusable Water Bottle Market Growth & Trends:

The U.S. reusable water bottle market size is expected to reach USD 2.68 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 4.5% from 2025 to 2030. Consumers are turning away from bottled water as a result of growing knowledge of the extent of global plastic pollution, which is boosting demand for reusable water bottles. Additionally, it is anticipated that the adoption of a healthier lifestyle by consumers in line with the strong demand to always stay hydrated will increase the product's sales during the forecast era.

Reusable water bottles are becoming more popular among consumers everywhere, especially in homes, offices, and classrooms. These reusable bottles reduce the amount of plastic that ends up in landfills, which is primarily responsible for contaminating groundwater. Consumers are encouraged to use reusable water bottles due to increasing awareness of the negative environmental effects of non-disposable and single-use plastic bottles. The significant rise in the amount of plastic waste in oceans and landfills is expected to drive this growth further.

A rise in consumers' disposable income has increased their ability and affordability to prefer luxurious amenities and services. Stainless steel water bottles are expensive as opposed to plastic water bottles, but are safer and have minimal impact on the environment. Due to the affordability and preference for safer alternatives of the middle-income population, demand for stainless steel water bottles is likely to increase, which will fuel market growth.

Customers frequently are opting for reusable stainless steel water bottles because of their ability to regulate temperature. The metal is designed to maintain the hot and cold temperature of the stored beverage, depending on consumer preferences. Customers continue to exhibit a positive preference for the insulated bottle design, which serves to keep the water at a consistent temperature. The FDA's affirmation of the safety of stainless steel, along with favorable customer feedback continues to encourage manufacturers to release new varieties of the products.

Leading companies in the world market offer engraved logos, a variety of colors, and various types of lids for newly designed water bottles. For instance, in its CASETiFY CONSCiOUS product series, CASETiFY introduced a variety of customizable stainless-steel water bottles in February 2021. The recently released item was offered in a variety of hues, including sand, black, dirty peach, azure, sky, and olive. Each unique bottle is made using proprietary Hydrafy technology and professional-grade stainless steel with matte coatings to prevent scratches.

U.S. Reusable Water Bottle Market Report Highlights:

  • The plastic segment dominated the market in 2024 because it is widely available, and producers can manufacture it at a cheap cost. Consumer interest in using reusable water bottles has also grown due to the plastic bottles' longer lifespan, which is fostering the segment's expansion
  • The online distribution channel is set to grow at the fastest rate during the forecast period. Increased e-commerce and smart device adoption, along with simple payment methods and promotional deals, are driving the segment's expansion. Additionally, the simplicity of offering reusable bottles through custom logo printing has led many producers to choose this method of distribution
  • Players are boosting their profit margins by outsourcing the manufacturing process to nations that offer cheap labor, government benefits for establishing factories, and simple product transportation to markets. For instance, the American firm Klean Kanteen has factories in China that produce its products after designing them in Chico, California

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Material Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Reusable Water Bottle Market Variables and Trends

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. U.S. Reusable Water Bottle Market: Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Service Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Reusable Water Bottle Market: Material Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Reusable Water Bottle Market, By Material: Key Takeaways
  • 5.2. Material Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, by Material, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Glass
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Stainless Steel
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.3. Plastic
      • 5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.4. Silicone
      • 5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.5. Others
      • 5.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Reusable Water Bottle Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Reusable Water Bottle Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
  • 6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.1. Supermarkets & Hypermarkets
      • 6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Convenience Stores
      • 6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.3. Online Travel Agencies
      • 6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.4. Specialty Stores
      • 6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.5. Online
      • 6.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.6. Others
      • 6.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Reusable Water Bottle Market: Competitive Analysis

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Participant's Overview
  • 7.4. Financial Performance
  • 7.5. Product Benchmarking
  • 7.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
  • 7.7. Company Heat Map Analysis, 2023
  • 7.8. Strategy Mapping
  • 7.9. Company Profiles
    • 7.9.1. Tupperware Brands Corporation
      • 7.9.1.1. Company Overview
      • 7.9.1.2. Financial Performance
      • 7.9.1.3. Product Portfolios
      • 7.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.2. SIGG Switzerland AG, GmBH
      • 7.9.2.1. Company Overview
      • 7.9.2.2. Financial Performance
      • 7.9.2.3. Product Portfolios
      • 7.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.3. CamelBak Products, LLC
      • 7.9.3.1. Company Overview
      • 7.9.3.2. Financial Performance
      • 7.9.3.3. Product Portfolios
      • 7.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.4. Klean Kanteen
      • 7.9.4.1. Company Overview
      • 7.9.4.2. Financial Performance
      • 7.9.4.3. Product Portfolios
      • 7.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.5. Contigo
      • 7.9.5.1. Company Overview
      • 7.9.5.2. Financial Performance
      • 7.9.5.3. Product Portfolios
      • 7.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.6. Aquasana Inc.
      • 7.9.6.1. Company Overview
      • 7.9.6.2. Financial Performance
      • 7.9.6.3. Product Portfolios
      • 7.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.7. Hydaway
      • 7.9.7.1. Company Overview
      • 7.9.7.2. Financial Performance
      • 7.9.7.3. Product Portfolios
      • 7.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.8. Nalgene
      • 7.9.8.1. Company Overview
      • 7.9.8.2. Financial Performance
      • 7.9.8.3. Product Portfolios
      • 7.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.9. S'well
      • 7.9.9.1. Company Overview
      • 7.9.9.2. Financial Performance
      • 7.9.9.3. Product Portfolios
      • 7.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.10. STANLEY
      • 7.9.10.1. Company Overview
      • 7.9.10.2. Financial Performance
      • 7.9.10.3. Product Portfolios
      • 7.9.10.4. Strategic Initiatives