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市場調査レポート
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1571733

リップパウダーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Lip Powder Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Palettes, Pen), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
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英文 100 Pages
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2~10営業日
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リップパウダーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

リップパウダー市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のリップパウダー市場規模は2030年までに7億3,410万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 6.6%で拡大する見込みです。

マットな仕上がりの軽量リップカラーへの需要の高まりが、同製品の需要を促進しています。ここ数年、メーキャップ業界の消費者は新しいメーキャップ製品を試しています。そのため、リップパウダー製品はメーキャップ業界で大きな人気を得ています。さらに、急速に成長しているソーシャルメディアは、消費者が新製品を試すことに影響を与えています。

パレット製品セグメントは2023年の市場を独占しました。パレットには、パウダーカラーとともにバームがリップキットに含まれています。バームが肌の潤いを保つため、消費者はこのキットを好みます。しかし、ペンは塗りやすく、パレットよりも手軽です。したがって、近い将来、ペンが最も急成長すると予想されます。

流通チャネルの面では、オンライン・セグメントが予測期間中に大きな成長を遂げると予想されます。インターネット・ユーザーの急速な浸透が、製品のオンライン販売を増加させています。さらに、世界中のオンライン小売業者の増加により、消費者が製品を簡単に入手できるようになった。その結果、消費者の嗜好は従来の実店舗での買い物からオンライン・ショッピングへとシフトしています。

2023年現在、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めています。働く女性の間で外見に対する関心が高まっていることが、この地域の市場成長に拍車をかけています。また、中国、韓国、インドネシア、フィリピン、インド、台湾、マレーシアなどの新興諸国では、パーソナルグルーミング製品への支出が増加しており、製品の需要を押し上げています。

この業界の主な競合企業には、L'Oreal S.A.、The Estee Lauder Companies Inc.、資生堂、Revlon, Inc.、BY TERRY、Stellar Beauty、Urban Decay、CLE COSMETICS、CHANEL International B.V.、Sephora USA, Inc.などがあります。

ここ数年、化粧品業界の大手メーカーが、高まる需要に応えるべく市場に参入しています。例えば、2018年にはCHANEL International B.V.がプードル・ア・レーヴル・リップバーム&パウダーデュオを発売しました。これはバームとパウダーの両方をパレット形式にしたもので、3種類の色合いがあります。

リップパウダー市場レポートハイライト

  • 2023年のリップパウダー市場シェアはアジア太平洋が29.5%で最大となりました。
  • 北米のリップパウダー市場は予測期間中に最も速いCAGRが予測されます。
  • パレット製品セグメントが2023年の市場を独占し、全体の売上高の53.4%を占めます。
  • オフライン流通セグメントが2023年の市場を独占しました。この成長は、実店舗型専門店の増加によるものです。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 リップパウダー市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • リップパウダー市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 リップパウダー市場:製品の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • リップパウダー市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • パレット
  • ペン

第6章 リップパウダー市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • リップパウダー市場:組織規模の変動分析、2023年および2030年
  • オンライン
  • オフライン

第7章 リップパウダー市場:地域の推定・動向分析

  • リップパウダー市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • L'Oreal SA
    • The Estee Lauder Companies Inc.
    • By Terry Paris
    • Shiseido Company, Limited
    • Stellar Beauty
    • CLE COSMETICS
    • Revlon
    • Sephora USA, Inc.
    • Sozy
    • Flower Beauty
目次
Product Code: GVR-2-68038-925-8

Lip Powder Market Growth & Trends:

The global lip powder market size is expected to reach USD 734.1 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 6.6% over the forecast period. Growing demand for matte finish lightweight lip color is fueling the demand for the product. Over the past few years, consumers of the makeup industry has been experimenting with new makeup products. Therefore, the lip powder products have gained significant popularity in the makeup industry. Furthermore, rapidly growing social media has been influencing the consumers to try new products.

The palette product segment dominated the market in 2023. Palettes include a balm in the lip kit, along with a powder color. Consumers prefer this kit as the balm keeps the skin hydrate. However, pens are easy to apply and more handy than the palette. Therefore, pens are expected to witness the fastest growth in the near future.

In terms of distribution channel, the online segment is expected to witness significant growth in the projected period. Rapid penetration of internet users has increased the online sales of the product. Moreover, increasing number of online retailers across the globe has made the product easily available to the consumers. As a result, consumer preference is shifting towards online shopping from the traditional brick and mortar shopping.

As of 2023, Asia Pacific held the largest market share. Rising concerns over physical appearance among working women have fueled the market growth in this region. In addition, increasing spending on personal grooming products in the developing countries including China, South Korea, Indonesia, Philippines, India, Taiwan, and Malaysia is boosting the demand for the product.

Key competitors of this industry include L'Oreal S.A.; The Estee Lauder Companies Inc.; Shiseido Company; Revlon, Inc.; BY TERRY; Stellar Beauty; Urban Decay; CLE COSMETICS; CHANEL International B.V.; and Sephora USA, Inc.

Over the past few years, leading manufacturers of the cosmetics industry are entering the market to meet the growing demand for the product. For instance, in 2018, CHANEL International B.V. launched Poudre a Levres Lip Balm and Powder Duo. It contains both balm and powder in the palette format, which is available in three different shades.

Lip Powder Market Report Highlights:

  • Asia Pacific held the largest lip powder market share of 29.5% in 2023
  • North America lip powder market is anticipated to experience the fastest CAGR during the forecast period.
  • The palette product segment dominated the market in 2023 and accounted for 53.4% share of the overall revenue
  • The offline distribution segment dominated the market in 2023. The growth is attributed to rise in number of brick-and-mortar specialty stores.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Lip Powder Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. Lip Powder Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Lip Powder Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Lip Powder Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Palettes
    • 5.3.1. Palettes Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Pen
    • 5.4.1. Pen Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Lip Powder Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Lip Powder Market: Organization Size Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. Online
    • 6.3.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Offline
    • 6.4.1. Offline Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Lip Powder Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Lip Powder Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Mexico Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Japan
      • 7.4.2.1. Japan Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. China
      • 7.4.3.1. China Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Argentina
      • 7.5.3.1. Argentina Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. MEA Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. South Africa
      • 7.6.2.1. South Africa Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Saudi Arabia
      • 7.6.3.1. Saudi Arabia Lip Powder Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. L'Oreal S.A.
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. The Estee Lauder Companies Inc.
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. By Terry Paris
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Shiseido Company, Limited
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. Stellar Beauty
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. CLE COSMETICS
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Revlon
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Sephora USA, Inc.
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Sozy
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Flower Beauty
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives