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市場調査レポート
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1553565

洗濯洗剤ポッドの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、用途別、セグメント予測、2024年~2030年

Laundry Detergent Pods Market Size, Share & Trend Analysis Report By Product (Non-biological, Biological), By Distribution Channel, By Application (Household, Commercial), And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
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英文 100 Pages
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洗濯洗剤ポッドの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、用途別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月22日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

洗濯洗剤ポッド市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、洗濯洗剤ポッドの世界市場規模は2030年までに174億8,000万米ドルに達し、2024年から2030年までのCAGRは6.5%で拡大すると予測されています。

優れた洗浄力とともに、優れた布地保護や長寿命といった洗濯洗剤ポッドの利点に対する意識の高まりが、製品需要を促進すると予想されています。製品の組成は、シミや汚れを除去するのに十分強力であるが、布地への刺激は強くないです。

生物学的製品は2018年に30億米ドル以上の収益を生み出しました。合成洗剤には、非生分解性とされるリン酸塩を含む化学物質が含まれているため、合成洗剤に関連する悪影響に対する懸念の高まりが、生物学的カプセルの適用範囲を促進すると予想されます。ここ数年、米国環境保護庁(EPA)をはじめとする規制機関による環境規制が実施された結果、世界レベルで製造部門における温室効果ガスの排出量削減が重視されるようになっています。環境問題への懸念から、洗剤メーカーは洗濯洗剤ポッドに生物学的成分を使用せざるを得なくなることも予想されます。

2019年3月、ユニリーバはHomeyブランドで、リサイクル可能な包装の洗濯用タブレットを発売しました。この手頃な価格の製品は環境に優しく、従来の製品に存在するマイクロファイバーによる汚染を軽減することができます。2019年3月、スモルは超濃縮液体カプセルを発売しました。これらの製品は100%ビーガンを謳っており、エッセンシャルオイルで香り付けされています。

家庭用用途は2018年に60%以上の主要市場シェアを占め、洗濯機メーカーの大半が洗濯機の長寿命化のために洗濯洗剤ポッドの使用を推奨していることから、今後数年間も優位性が続くと予想されます。中国やインドを含む国々における世帯所得の増加は、今後数年間で市場規模を拡大すると予想されます。

洗濯洗剤ポッド市場レポート・ハイライト

  • 非生物学的洗濯洗剤ポッドは、2023年に57.0%の最大の市場収益シェアを占めました。節水への関心の高まりにより、低水量での洗濯が増加しているが、その結果、洗剤が衣類に残留する可能性があります。
  • スーパーマーケットとハイパーマーケットのセグメントが、2023年の市場をかなりのシェアで支配しました。スーパーマーケットとハイパーマーケットでは、幅広い洗濯洗剤ポッドブランドが提供されており、消費者は好みに応じて比較・選択することができます。
  • 家庭用アプリケーションは、2023年に59.6%の最大の市場収益シェアを占めました。IFB、Whirlpool、Panasonicをはじめとする洗濯機メーカーは、洗濯機を長持ちさせるために洗濯洗剤ポッドの使用を推奨しています。
  • 北米の洗濯洗剤ポッド市場は、2023年に34.7%の売上高シェアで世界の洗濯洗剤ポッド市場を独占しました。同地域の市場成長は、便利で簡単な洗濯ソリューションに対する需要の増加と、環境に対する消費者の意識の高まりに起因します。
  • アジア太平洋の洗濯洗剤ポッド市場は、世界の洗濯用洗剤市場で最も急成長すると予測され、予測期間のCAGRは7.4%です。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 洗濯洗剤ポッド市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 洗濯洗剤ポッド市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 洗濯洗剤ポッド市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 洗濯洗剤ポッド市場:製品別変動分析、2023年および2030年
  • 非生物学的
  • 生物学的

第5章 洗濯洗剤ポッド市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 洗濯洗剤ポッド市場:流通チャネル別変動分析、2023年および2030年
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン
  • その他の流通チャネル

第6章 洗濯洗剤ポッド市場:用途別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 洗濯洗剤ポッド市場:用途別変動分析、2023年および2030年
  • 家庭
  • 商業

第7章 洗濯洗剤ポッド市場:地域別推定・動向分析

  • 洗濯洗剤ポッドの市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
  • 中東およびアフリカ
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Unilever
    • Procter &Gamble
    • Ecozone
    • Waitrose &Partners
    • Henkel AG &Co. KGaA
    • Church &Dwight Co., Inc.
    • The Clorox Company
    • Reckitt Benckiser Group plc
    • Colgate-Palmolive Company
    • Seventh Generation, Inc.
目次
Product Code: GVR-3-68038-366-9

Laundry Detergent Pods Market Growth & Trends:

The global laundry detergent pods market size is expected to reach USD 17.48 billion by 2030 and expand at a CAGR of 6.5% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing awareness about the benefits of laundry detergent pods such as excellent fabric protection and longevity along with excellent cleaning is anticipated to fuel the product demand. The composition of product is strong enough to remove stains and dirt but not harsh enough to the fabric.

Biological products generated a revenue of more than USD 3 billion in 2018. Rising concerns over adverse effects associated with synthetic detergents as they contain chemicals including phosphates which are considered non-biodegradable, is expected to promote the scope of application for biological capsules. Over the past few years, increasing emphasis is being given to reducing the greenhouse emissions in manufacturing sector on a global level as a result of implementation of environmental regulations by the regulatory bodies including the U.S. Environment Protection Agency (EPA). The environmental concerns are also expected to force the detergent manufacturers to use biological ingredients for their laundry detergent pods.

In March 2019, Unilever under its brand line Homey launched washing tablet available in recycled and recyclable packaging. The reasonably priced product is eco-friendly and can help reduce the pollution caused by the microfibers present in conventional products. In March 2019, Smol launched Super Concentrated Liquid Capsules. These products are claimed to be 100% vegan and are fragranced with essential oil.

Household application accounted for a leading market share of more than 60% in 2018 and is expected to continue the dominance over the next few years as majority of washing machine companies recommend using laundry detergent pods for the longer life of the machine. Increasing household income in countries including China and India is expected to expand the market size over the next few years.

Laundry Detergent Pods Market Report Highlights:

  • Non-biological laundry detergent pods accounted for the largest market revenue share of 57.0% in 2023. The growing focus on water conservation has led to a rise in low-water washing practices, which can result in detergent residue buildup on clothing.
  • The supermarkets & hypermarkets segments dominated the market in 2023 with a substantial share. Supermarkets and hypermarkets offer a wide range of laundry detergent pod brands, allowing consumers to compare and choose based on their preferences.
  • Household applications accounted for the largest market revenue share of 59.6% in 2023. IFB, Whirlpool, and Panasonic, along with other washing machine manufacturers, suggest using laundry detergent pods to ensure machines last longer.
  • North America laundry detergent pods market dominated the global laundry detergent pods market with a revenue share of 34.7% in 2023. Market growth in the region is attributable to the increasing demand for convenient and easy washing solutions, as well as the rising consumer awareness of the environment.
  • Laundry detergent pods market in Asia Pacific is projected to witness the fastest growth in the global laundry detergent market, registering a CAGR of 7.4% over the forecast period.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Laundry Detergent Pods Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. Laundry Detergent Pods Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Laundry Detergent Pods Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. Laundry Detergent Pods Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Non-Biological
    • 4.3.1. Non-Biological Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Biological
    • 4.4.1. Biological Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. Laundry Detergent Pods Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Laundry Detergent Pods Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Supermarkets & Hypermarkets
    • 5.3.1. Supermarkets & Hypermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Convenience Stores
    • 5.4.1. Convenience Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Online
    • 5.5.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Other Distribution Channels
    • 5.6.1. Other Distribution Channels Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Laundry Detergent Pods Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Laundry Detergent Pods Market: Application Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. Household
    • 6.3.1. Household Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Commercial
    • 6.4.1. Commercial Learning Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Laundry Detergent Pods Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Laundry Detergent Pods Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Mexico Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Japan
      • 7.4.3.1. Japan Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Argentina
      • 7.5.3.1. Argentina Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Saudi Arabia
      • 7.6.2.1. Saudi Arabia Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. South Africa
      • 7.6.3.1. South Africa Laundry Detergent Pods Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. Unilever
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Procter & Gamble
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Ecozone
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Waitrose & Partners
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. Henkel AG & Co. KGaA
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. Church & Dwight Co., Inc.
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. The Clorox Company
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Reckitt Benckiser Group plc
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Colgate-Palmolive Company
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Seventh Generation, Inc.
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives