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市場調査レポート
商品コード
1529873

アウトドアリビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Outdoor Living Structures Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Pergolas/Patio, Pavilion/Gazebo), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 67 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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アウトドアリビング用構造物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年07月26日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 67 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

アウトドアリビング用構造物市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、アウトドアリビング用構造物の世界市場規模は2030年までに33億5,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは6.3%で成長すると予測されています。

北米や欧州では、住宅の屋外エリアにダイニング、レジャー、キッチンエリアを建設する傾向が高まっているため、予測期間中に市場は大きく成長すると予測されます。また、住宅の裏庭にグラニーホームや付属住戸を建設し、借家、子供のプレイルーム、老人介護室、仕事場を作ることが市場成長の原動力になると予想されます。

いくつかのホスピタリティ企業は、屋内外用の豪華で近代的な設備を備えた商業用別荘を丘陵地の観光地に建設しています。彼らは、暖炉、調理、スパ、プールサイド・バー、ゲーム・スポット、音楽エリアなどの屋外施設を提供しています。これには複数のアウトドアリビング製品が使用されるため、市場に新たな成長機会が生まれます。

欧州のアウトドアリビング用構造物市場は、改善された贅沢なライフスタイルへのニーズ、一人当たり所得の増加、新興経済諸国の存在、住宅建設や造園事業への投資の増加といった主な要因によって牽引されています。芝生や庭の手入れ、屋外調理、ガーデニング、屋外設計、造園などの用途に対する需要の増加が、欧州市場の成長を促進すると予想されます。

アウトドアリビング用構造物に利用される主な原材料には、コンクリート、木材、グランドカバー、花崗岩、ステンレススチール、ガラス、アルミニウムなどがあります。これらの構造物における原材料の使用は通常、建築家や構造物メーカーに与えられる住宅所有者の要求や要件に左右されます。メーカー各社は、顧客の需要に応じた材料をタイムリーに入手・供給するため、第三者協定を通じて原材料サプライヤーと協力する傾向にあります。

アウトドアリビング用構造物物の製造は、設計仕様、材料、色に関するエンドユーザー(住宅所有者や建設会社)の嗜好に完全に依存しており、高いバイヤーパワーにつながっています。市場は地域レベルの製造会社によってコントロールされており、交渉力の限界につながっています。予測期間中、買い手の交渉力は中程度になると予想されます。

屋外リビング用構造物の市場は、対象顧客が限定されているため鈍化が予想されます。高所得世帯は通常、広い芝生や裏庭のあるアウトドアリビング用構造物を好みます。同市場は世界人口のごく一部であり、主に北米と欧州の高所得国に集中しています。

アウトドアリビング用構造物市場のレポート・ハイライト

  • 住宅所有者は既存空間の改修を重視し、ニーズに合わせて住宅を設計し、アウトドアリビング用構造物を室内リビング空間と融合させています。また、企業オーナーが自宅を拠点にビジネスを管理するための新たなワークスペースを設けることも、市場の成長を後押しすると予想されます。
  • 2023年の市場はパーゴラ/パティオが64%以上の収益シェアを占めました。これは、パビリオン/ガゼボに比べて低価格であることと、施工が容易であることに起因します。リビングやダイニングの延長であり、パビリオン/ガゼボのように余分なスペースを必要としないです。
  • ガゼボやその他のタイプのパビリオンは、側面が完全にまたは部分的に開いた屋外の日陰構造物です。このタイプの構造は、バー、暖炉、屋外キッチン、娯楽ゾーン、座席エリアなど、いくつかの用途に使用されます。ガゼボの生産コストはパビリオンのそれよりも低くなると予想されるが、これはパビリオンがより多くの床材とフェンスを必要とするためです。
  • 2023年の世界市場は北米地域が43.1%の収益シェアを占めました。高品質な生活へのニーズと、建築・建設業界における新しい動向のイントロダクションが、北米のアウトドアリビング用構造物を牽引すると予想されます。パーゴラ、ガゼボ、アーバー、トレリス、その他のアウトドアリビング構造は人気が高まっており、北米のアウトドアリビング市場とともにさらに成長すると予想されます。エンドユーザーがアウトドアリビングにより多くの投資をしているのは、リラックスして愛する人と充実した時間を過ごし、自然とつながることができるからです。
  • アウトドアリビング市場は100%顧客主導です。つまり、構造物は顧客の仕様に従って建設されます。原材料も顧客の好みに基づいて選ばれます。その結果、ほとんどの企業は、特定の地域に限定された、限られた地理的プレゼンスを持っています。しかし、Absolute Outdoor Living社、Corradi社、Outdoor World社など一部の企業は、建築家、小売店、請負業者を通じて世界の他の地域でもサービスを提供し、地理的範囲を拡大し、他の企業に対する競争力を獲得しています。
  • 2022年12月、アゼンコ・インターナショナルは、モジュール式の多目的K-BANAを生産するための専用カバナ・クラフティング・ロボットによる製造ラインの拡張を発表しました。専用生産ラインにより、同社はカバナ・プロジェクトをタイムリーに完成させることができます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 アウトドアリビング用構造物市場の変数、動向、範囲

  • 市場関連見通し
    • 世界のアウトドアリビング用品市場の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 原材料動向分析
  • テクノロジーの概要
  • 規制の枠組み
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の機会
    • 市場の課題分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • SWOT分析によるPESTLE
  • 市場混乱分析

第4章 アウトドアリビング用構造物市場:製品別推定・動向分析

  • 重要なポイント
  • 製品別変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 製品別、2018年-2030年

第5章 アウトドアリビング用構造物市場:国別推定・動向分析

  • 重要なポイント
  • 地域別市場シェア分析、2023年-2030年
  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • 中南米
  • 中東・アフリカ

第6章 アウトドアリビング用構造物市場- サプライヤーインテリジェンス

  • クラリッチマトリックス
  • エンゲージメントモデル
  • 交渉戦略
  • 調達のベストプラクティス
  • ベンダー選択基準
  • 原材料サプライヤー一覧

第7章 アウトドアリビング用構造物市場:競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業市況分析、2023年
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング、2023年
  • 市場参入戦略
  • 企業プロファイル
    • Renson
    • Outdoor Structure Company LLC
    • Outdoor Living
    • Absolute Outdoor Living
    • Corradi
    • Luxos
    • IQ outdoor Living
    • Totally Outdoors
    • Outdoor World
    • Aussie Outdoor Living
    • Bosman Homefront
    • Scandia Canada
図表

List of Tables

  • Table 1 Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecast, by Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 2 Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • Table 3 List of Raw Material Suppliers
  • Table 4 Company Heat Map Analysis, 2023

List of Figures

  • Fig. 1 Outdoor Living Structures Market Segmentation
  • Fig. 2 Information Procurement
  • Fig. 3 Data Analysis Models
  • Fig. 4 Market Formulation And Validation
  • Fig. 5 Data Validating & Publishing
  • Fig. 6 Market Outlook
  • Fig. 7 Segmental Outlook
  • Fig. 8 Competitive Outlook
  • Fig. 9 Global Outdoor Living Products Market, 2023 (USD Billion)
  • Fig. 10 Outdoor Living Structures Market - Value Chain Analysis
  • Fig. 11 Market Dynamics
  • Fig. 12 Market Driver Impact Analysis
  • Fig. 13 Market Restraint Impact Analysis
  • Fig. 14 Industry Analysis: Porter's
  • Fig. 15 PESTEL Analysis, By SWOT
  • Fig. 16 Product: Key Takeaways
  • Fig. 17 Product: Market Share, 2023 & 2030
  • Fig. 18 Outdoor living structures market estimates & forecasts for Pavilions/Gazebos, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 19 Outdoor living structures market estimates & forecasts for Pergolas/Patio, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 20 Regional, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • Fig. 21 Regional Marketplace: Key Takeaways
  • Fig. 22 North America outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 23 U.S. outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 24 Canada outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 25 Mexico outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 26 Europe outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 27 UK outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 28 Germany outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 29 France outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 30 Spain outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 31 Italy outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 32 Asia Pacific outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 33 China outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 34 India outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 35 Japan outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 36 South Korea outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 37 Central & South America outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 38 Middle East & Africa outdoor living structures market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 39 Kraljic Matrix
  • Fig. 40 Engagement Model
  • Fig. 41 Sourcing Best Practices
  • Fig. 42 Vendor Selection Criteria
  • Fig. 43 Competition Categorization
  • Fig. 44 Company Market Position Analysis
  • Fig. 45 Strategy Mapping, 2023
目次
Product Code: GVR-4-68038-317-1

Outdoor Living Structures Market Growth & Trends:

The global outdoor living structures market size is anticipated to reach USD 3.35 Billion by 2030 and is projected to grow at a CAGR of 6.3% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to grow significantly over the forecast period due to the rising trend for the construction of dining, leisure, and kitchen areas in outdoor areas of homes in North America and Europe. In addition, the construction of granny homes or accessory dwelling units in backyards of homes for making tenant homes, kids' play-rooms, old age care rooms, and workplaces is expected to drive the market growth.

Several hospitality companies are constructing commercial holiday homes in hilly tourist areas with several luxurious and modern amenities for both indoor and outdoor applications. They provide outdoor facilities for fireplaces, cooking, spas, poolside bars, game spots, and music areas. This involves the usage of several outdoor living products, thus creating new growth opportunities in the market.

The market for outdoor living structures in Europe is driven by key factors such as the need for an improved and luxurious lifestyle, increasing per capita income, the presence of developed economies, and rising investments in residential constructions and landscaping projects. A rise in demand for applications such as lawn and yard maintenance, outdoor cooking, gardening, outdoor designing, and landscaping is anticipated to propel the European market growth.

The major raw materials utilized in outdoor living structures include concrete, wood, ground covers, granite, stainless steel, glass, and aluminum. The usage of raw materials in these structures is usually dependent on the demands and requirements of homeowners given to architects and structure manufacturers. Manufacturers tend to collaborate with raw material suppliers via third-party agreements for timely availability and supply of materials as per customer demands. The key raw material suppliers include Hurford Hardwoods USA, Pacific Coast Teak, U.S. Concrete, Central Concrete, CEMEX S.A.B. de C.V., and Cleveland-Cliffs Corporation.

The manufacturing of outdoor living structures is entirely dependent upon the preferences of end users (homeowners and construction companies) regarding the design specifications, materials, and colors, leading to high buyer power. The market is controlled by regional-level manufacturing companies, leading to limitations in bargaining power. The bargaining power of buyers is expected to be medium over the forecast period.

The market for outdoor living structures is expected to slow down due to its limited target customers. High-income households typically favor outdoor living structures with large lawns and backyards. The market represents a very small portion of the world's population, mainly concentrated in high-income countries in North America and Europe.

Outdoor Living Structures Market Report Highlights:

  • Homeowners are emphasizing the renovation of their existing space, designing homes according to their needs, and integrating outdoor living structures with interior living spaces. In addition, corporate owners' creation of new workspaces for micromanagement of business from their home locations is expected to aid in the market's growth.
  • The market was dominated by pergolas/patios in 2023, with a revenue share of more than 64%. This is attributed to its low price as compared to the pavilion/gazebo and easy construction. It is an extension of living and dining areas and does not require extra space as in the case of the pavilion/gazebo.
  • Gazebos or other types of pavilions are outdoor shade structures with fully or partially open sides. This type of structure is used for several applications, including bars, fireplaces, outdoor kitchens, entertainment zones, and seating areas. Production costs of gazebos are expected to be lower than those of pavilions, as pavilions require more flooring and fencing.
  • The North America region dominated the global market in 2023 with a revenue share of 43.1%. The need for high-quality life and the introduction of new trends in the building and construction industry is anticipated to drive outdoor living structures in North America. Pergolas, gazebos, arbors, trellises, and other outdoor living structures are growing in popularity and are expected to grow further with the North American outdoor living market. End-users are investing more in outdoor living because it allows them to relax, spend quality time with loved ones, and connect with nature.
  • The market for outdoor living structures is 100% customer-driven. This means that the structures are constructed according to the customer's specifications. The raw materials are also chosen based on the customer's preferences. As a result, most companies have a limited geographic presence, limited to certain regions. However, some companies such as Absolute Outdoor Living, Corradi, and Outdoor World also offer their services in other parts of the world via architects, retail stores, and contractors to expand their geographical reach and gain a competitive edge over other players.
  • In December 2022, AZENCO INTERNATIONAL announced the expansion of its manufacturing line with a dedicated cabana-crafting robot for producing modular, multi-purpose K-BANA. The dedicated production line enables the company to ensure the timely completion of cabana projects.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Information Analysis
    • 1.3.2. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.3. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List Of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Outdoor Living Structures Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Ancillary Outlook
    • 3.1.1. Global Outdoor Living Products Outlook Market
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Trends Analysis
  • 3.3. Technology Overview
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
      • 3.5.1.1. Growing Trends for Outdoor Dining and Leisure Areas
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
      • 3.5.2.1. Rise in Global Trends for Apartments and Single-Family Housing
    • 3.5.3. Industry Opportunities
    • 3.5.4. Market Challenges Analysis
  • 3.6. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.7. PESTLE, by SWOT Analysis
  • 3.8. Market Disruption Analysis

Chapter 4. Outdoor Living Structures Market: Service Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Key Takeaways
  • 4.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 4.3. Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecast, by Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 4.3.1. Pergolas/Patio
      • 4.3.1.1. Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecast, by Pergolas/Patio, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 4.3.2. Pavilions/Gazebos
      • 4.3.2.1. Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecast, by Pavilions/Gazebos, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 5. Outdoor Living Structures Market: Country Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Key Takeaways
  • 5.2. Regional Market Share Analysis, 2023 - 2030
  • 5.3. North America
    • 5.3.1. North America Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.2. U.S.
      • 5.3.2.1. U.S. Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.3. Canada
      • 5.3.3.1. Canada Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.4. Mexico
      • 5.3.4.1. Mexico Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.4. Europe
    • 5.4.1. Europe Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.4.2. UK
      • 5.4.2.1. UK Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.4.3. Germany
      • 5.4.3.1. Germany Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.4.4. France
      • 5.4.4.1. France Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.4.5. Spain
      • 5.4.5.1. Spain Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.4.6. Italy
      • 5.4.6.1. Italy Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.5. Asia Pacific
    • 5.5.1. Asia Pacific Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.5.2. China
      • 5.5.2.1. China Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.5.3. India
      • 5.5.3.1. India Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.5.4. Japan
      • 5.5.4.1. Japan Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.5.5. Australia
      • 5.5.5.1. Australia Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.6. Central & South America
    • 5.6.1. Central & South America Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.7. Middle East & Africa
    • 5.7.1. Middle East & Africa Outdoor Living Structures Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Mil Billion lion)

Chapter 6. Outdoor Living Structures Market - Supplier Intelligence

  • 6.1. Kraljic Matrix
  • 6.2. Engagement Model
  • 6.3. Negotiation Strategies
  • 6.4. Sourcing Best Practices
  • 6.5. Vendor Selection Criteria
  • 6.6. List of Raw Material Suppliers

Chapter 7. Outdoor Living Structures Market - Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Company Market Position Analysis, 2023
  • 7.4. Company Heat Map Analysis
  • 7.5. Strategy Mapping, 2023
  • 7.6. Market Entry Strategies
  • 7.7. Company Profiles
    • 7.7.1. Renson
      • 7.7.1.1. Participant's overview
      • 7.7.1.2. Financial performance
      • 7.7.1.3. Product benchmarking
      • 7.7.1.4. Recent developments
    • 7.7.2. Outdoor Structure Company LLC
      • 7.7.2.1. Participant's overview
      • 7.7.2.2. Financial performance
      • 7.7.2.3. Product benchmarking
      • 7.7.2.4. Recent developments
    • 7.7.3. Outdoor Living
      • 7.7.3.1. Participant's overview
      • 7.7.3.2. Financial performance
      • 7.7.3.3. Product benchmarking
      • 7.7.3.4. Recent developments
    • 7.7.4. Absolute Outdoor Living
      • 7.7.4.1. Participant's overview
      • 7.7.4.2. Financial performance
      • 7.7.4.3. Product benchmarking
      • 7.7.4.4. Recent developments
    • 7.7.5. Corradi
      • 7.7.5.1. Participant's overview
      • 7.7.5.2. Financial performance
      • 7.7.5.3. Product benchmarking
      • 7.7.5.4. Recent developments
    • 7.7.6. Luxos
      • 7.7.6.1. Participant's overview
      • 7.7.6.2. Financial performance
      • 7.7.6.3. Product benchmarking
      • 7.7.6.4. Recent developments
    • 7.7.7. IQ outdoor Living
      • 7.7.7.1. Participant's overview
      • 7.7.7.2. Financial performance
      • 7.7.7.3. Product benchmarking
      • 7.7.7.4. Recent developments
    • 7.7.8. Totally Outdoors
      • 7.7.8.1. Participant's overview
      • 7.7.8.2. Financial performance
      • 7.7.8.3. Product benchmarking
      • 7.7.8.4. Recent developments
    • 7.7.9. Outdoor World
      • 7.7.9.1. Participant's overview
      • 7.7.9.2. Financial performance
      • 7.7.9.3. Product benchmarking
      • 7.7.9.4. Recent developments
    • 7.7.10. Aussie Outdoor Living
      • 7.7.10.1. Participant's overview
      • 7.7.10.2. Financial performance
      • 7.7.10.3. Product benchmarking
      • 7.7.10.4. Recent developments
    • 7.7.11. Bosman Homefront
      • 7.7.11.1. Participant's overview
      • 7.7.11.2. Financial performance
      • 7.7.11.3. Product benchmarking
      • 7.7.11.4. Recent developments
    • 7.7.12. Scandia Canada
      • 7.7.12.1. Participant's overview
      • 7.7.12.2. Financial performance
      • 7.7.12.3. Product benchmarking
      • 7.7.12.4. Recent developments