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市場調査レポート
商品コード
1493498

北米のドリンクウェア市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、容量別、流通チャネル別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年

North America Drinkware Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Capacity, By Distribution Channel, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 90 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
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北米のドリンクウェア市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、容量別、流通チャネル別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2024年05月24日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

北米のドリンクウェア市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のドリンクウェア市場規模は2030年までに114億5,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは6.8%で成長すると予測されています。

変革的な旅行やウェルネス旅行の出現が市場成長にプラスの影響を与えています。また、キャンプやハイキングなどのアウトドアレクリエーション活動の隆盛は、中の液体の温度を維持できるステンレスボトルの需要に直接影響を与えています。

ニューウェル・ブランズ傘下のザ・コールマン・カンパニー傘下のコンティゴが2022年6月に実施した調査によると、携帯電話、財布、鍵を手に取った次に、再利用可能なドリンクウェアが家を出る前に手に取る最も重要なアイテムと考えられています。また、アメリカの参加者の84%が再利用可能なドリンクウェアを好んでおり、北米におけるドリンクウェアの需要を牽引しています。

北米市場では、ステンレス製の真空断熱マグカップの需要が高まっているため、温かい飲み物だけでなく冷たい飲み物にも使える旅行用マグカップが好まれています。特に金属製ドリンクウェアは、他の素材に比べて耐久性に優れているため、経済的にも環境的にも実行可能な選択肢として際立っています。このように持続可能で実用的なドリンクウェア・ソリューションが重視されるようになったことが、北米市場の成長を促す主な要因となっています。CivicScienceのデータによると、2022年12月には米国の成人の60%が再利用可能なボトルを選ぶという。この動向に合わせて、スターバックスはこのオプションを再導入し、割引を提供することで顧客に再利用可能なドリンクウェアの使用を促しています。

北米では、夏休みに旅行に出かける人が増えており、保温水筒の売れ行きを後押ししています。これらの要因は、ドリンクウェアの需要全体に影響を与えています。この動向を考慮し、各社は握りやすく持ち運びに便利なステンレス製の水筒も製造しています。例えば、LifeStraw社は2020年7月、24オンスの液体が入り、ダブルウォールステンレス製で、フリップトップのストローのような飲み口を備えた水筒「LifeStraw Go」を発売しました。同社は、ハイキングや海外旅行で使用する使い捨てのプラスチック製水筒の使用を減らすことを目指しています。

北米のドリンクウェア市場レポートハイライト:

  • 使い捨てペットボトルが環境に与える影響に対する意識の高まりにより、2023年にはステンレス製水筒分野が80.27%の最大売上シェアで市場を牽引。
  • 容量別では、16オンス~32オンス・セグメントが2023年に57.62%の最大売上シェアで市場をリードしました。このサイズ帯のドリンクウェアはカスタマイズやブランディングに十分なスペースを提供するため、消費者の間で人気のある選択肢となっています。
  • 流通チャネル別では、オンライン/eコマース分野が予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予測されます。これは、オンラインショッピングの利便性とアクセシビリティが消費者にますます支持されるようになったためです。
  • 米国は北米のドリンクウェア市場において有利な地域として浮上すると予測されています。これは、環境の持続可能性に対する意識の高まりにより、ペットボトルよりも環境に優しい代替品が好まれるようになったためと考えられます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 北米のドリンクウェア市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 製造業と技術の展望
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 北米のドリンクウェア市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購買行動に影響を与える要因
  • 消費者向けサービスの採用動向
  • 主な観察と発見

第5章 北米のドリンクウェア市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • ステンレススチールウォーターボトル
  • タンブラー&マグカップ
  • トライタンボトル

第6章 北米のドリンクウェア市場:容量の推定・動向分析

  • 容量変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 16オンス以下
  • 16オンス~32オンス
  • 32オンス以上

第7章 北米のドリンクウェア市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • 専門店
  • コンビニエンスストア
  • オンライン/eコマース

第8章 北米のドリンクウェア市場:地域の推定・動向分析

  • 地域変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 北米
    • 市場推計・予測、2018年-2030年
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第9章 競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品ベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2023年(%)
  • 企業ヒートマップ分析、2023年
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Yeti Coolers, LLC
    • STANLEY
    • Starbucks Coffee Company
    • Helen of Troy Limited(Hydro Flask)
    • Simple Modern
    • Contigo Brands
    • Thermos LLC
    • CamelBak Products, LLC
    • Reduce Everyday
    • Thermo Fisher Scientific Inc.(Nalgene)
    • Trove Brands, LLC(Owala)
    • Klean Kanteen
    • Takeya USA Corporation
    • Leapfrog Brands(Ello Products)
図表

List of Tables

  • Table 1. North America drinkware market - Key market driver analysis
  • Table 2. North America drinkware market - Key market restraint analysis
  • Table 3. North America drinkware market estimates & forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4. Stainless steel water bottle market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5. Tumblers & mugs market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 6. Tritan bottles market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 7. North America drinkware market estimates & forecast, by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 8. Below 16oz drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 9. 16oz - 32oz drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 10. 32oz and above drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 11. North America drinkware market estimates & forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 12. North America drinkware market estimates and forecast, through supermarkets and hypermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 13. North America drinkware market estimates and forecast, through specialty stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 14. North America drinkware market estimates and forecast, through convenience stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 15. North America drinkware market estimates and forecast, through online/e-commerce channels, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 16. North America drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 17. North America drinkware market revenue estimates and forecast by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 18. North America drinkware market revenue estimates and forecast by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 19. North America drinkware market revenue estimates and forecast by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 20. U.S. macro-economic outlay
  • Table 21. U.S. drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 22. U.S. drinkware market revenue estimates and forecast by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 23. U.S. drinkware market revenue estimates and forecast by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 24. U.S. drinkware market revenue estimates and forecast by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 25. Canada macro-economic outlay
  • Table 26. Canada drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 27. Canada drinkware market revenue estimates and forecast by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 28. Canada drinkware market revenue estimates and forecast by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 29. Canada drinkware market revenue estimates and forecast by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 30. Mexico macro-economic outlay
  • Table 31. Mexico drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 32. Mexico drinkware market revenue estimates and forecast by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 33. Mexico drinkware market revenue estimates and forecast by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 34. Mexico drinkware market revenue estimates and forecast by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 North America drinkware market snapshot
  • Fig. 2 North America drinkware market segmentation & scope
  • Fig. 3 North America drinkware market value chain analysis
  • Fig. 4 North America drinkware market dynamics
  • Fig. 5 North America drinkware market Porter's Five Forces analysis
  • Fig. 6 North America drinkware market estimates & forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 7 Stainless steel water bottle market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 8 Tumblers & Mugs market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 9 Tritan Bottles market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 10 North America drinkware market estimates & forecast, by capacity, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 11 Below 16oz drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 16oz - 32oz drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 13 32oz and above drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 14 North America drinkware market estimates & forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 North America drinkware market estimates and forecast, through supermarkets and hypermarkets, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 16 North America drinkware market estimates and forecast, through specialty stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 17 North America drinkware market estimates and forecast, through convenience stores, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 North America drinkware market estimates and forecast, through online/e-commerce, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 North America drinkware market: Regional movement analysis, 2023 & 2030 (%)
  • Fig. 20 North America drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 U.S. drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Canada drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Mexico drinkware market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Key company categorization
  • Fig. 25 Company market share analysis, 2023
  • Fig. 26 Strategic framework
目次
Product Code: GVR-4-68040-280-4

North America Drinkware Market Growth & Trends:

The North America drinkware market size is anticipated to reach USD 11.45 billion by 2030 and is projected to grow at a CAGR of 6.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The emergence of transformational travel and wellness trips has positively impacted the market growth. In addition, the prominence of outdoor recreational activities such as camping and hiking has directly impacted the demand for stainless steel bottles, which can maintain the temperature of the liquid inside.

According to a survey conducted in June 2022, which was sponsored by Contigo, a part of The Coleman Company Inc. within the Newell Brands portfolio, after picking up their phone, wallet, and keys, reusable beverage containers are considered the next most essential item people grab before leaving their homes. In addition, 84% of American participants favored reusable beverage containers, driving the demand for drinkware in North America.

In the North American market, the preference for travel mugs that can be used for hot as well as cold beverages is prominent owing to the rising demand for stainless steel, vacuum-insulated mugs. Metal drinkware, in particular, stands out due to its superior durability compared to other materials, presenting a more economically and environmentally viable option. This growing emphasis on sustainable and practical drinkware solutions is a key factor driving the market growth of the North America. According to CivicScience data, in December 2022, 60% of adults in the U.S. opt for reusable bottles. In alignment with this trend, Starbucks is reintroducing the option and encouraging customers to use their reusable drinkware by offering discounts.

In North America, the number of people taking summertime trips has increased, which helps to drive up sales of insulated water bottles. These factors impact the overall demand for drinkware. Considering the trend, companies have also been manufacturing stainless steel water bottles for easy grip and portability. For instance, in July 2020, LifeStraw launched the LifeStraw Go water bottle that holds 24 ounces of liquid, is made of double-wall stainless steel, and offers a flip-top, straw-like mouthpiece. The company aims to reduce the use of single-use plastic water bottles for hiking and international travel.

North America Drinkware Market Report Highlights:

  • The stainless steel water bottle segment led the market with the largest revenue share of 80.27% in 2023, owing to increasing public awareness of the environmental impact of single-use plastic bottles
  • Based on capacity, 16oz - 32oz segment led the market with the largest revenue share of 57.62% in 2023, due to drinkware in this size range offers ample space for customization and branding, making it a popular choice among consumers
  • Based on distribution channel, the online/e-commerce segment is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period, due to the convenience and accessibility of online shopping have become increasingly favored by consumers
  • The U.S. is projected to emerge as a lucrative region for the North America drinkware market. This can be attributed to the increasing awareness of environmental sustainability has led to a preference for eco-friendly alternatives over plastic bottles

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Regional Outlook

Chapter 3. North America Drinkware Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing & Technology Outlook
    • 3.2.3. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. North America Drinkware Market: Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Behavior
  • 4.4. Consumer Service Adoption Trends
  • 4.5. Key Observations & Findings

Chapter 5. North America Drinkware Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Stainless Steel Water Bottle
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Tumblers & Mugs
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Tritan Bottles
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. North America Drinkware Market: Capacity Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Capacity Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Below 16oz
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. 16oz - 32oz
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. 32oz and above
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. North America Drinkware Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 7.2. Supermarkets and Hypermarkets
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Specialty Stores
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Convenience Stores
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Online/E-commerce
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. North America Drinkware Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.2. U.S.
      • 8.2.2.1. Key country dynamics
      • 8.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.3. Canada
      • 8.2.3.1. Key country dynamics
      • 8.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.4. Mexico
      • 8.2.4.1. Key country dynamics
      • 8.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Analysis

  • 9.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Participant's Overview
  • 9.4. Financial Performance
  • 9.5. Product Benchmarking
  • 9.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
  • 9.7. Company Heat Map Analysis, 2023
  • 9.8. Strategy Mapping
  • 9.9. Company Profiles
    • 9.9.1. Yeti Coolers, LLC
      • 9.9.1.1. Company Overview
      • 9.9.1.2. Financial Performance
      • 9.9.1.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.2. STANLEY
      • 9.9.2.1. Company Overview
      • 9.9.2.2. Financial Performance
      • 9.9.2.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.3. Starbucks Coffee Company
      • 9.9.3.1. Company Overview
      • 9.9.3.2. Financial Performance
      • 9.9.3.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.4. Helen of Troy Limited (Hydro Flask)
      • 9.9.4.1. Company Overview
      • 9.9.4.2. Financial Performance
      • 9.9.4.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.5. Simple Modern
      • 9.9.5.1. Company Overview
      • 9.9.5.2. Financial Performance
      • 9.9.5.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.6. Contigo Brands
      • 9.9.6.1. Company Overview
      • 9.9.6.2. Financial Performance
      • 9.9.6.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.7. Thermos L.L.C.
      • 9.9.7.1. Company Overview
      • 9.9.7.2. Financial Performance
      • 9.9.7.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.8. CamelBak Products, LLC
      • 9.9.8.1. Company Overview
      • 9.9.8.2. Financial Performance
      • 9.9.8.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.9. Reduce Everyday
      • 9.9.9.1. Company Overview
      • 9.9.9.2. Financial Performance
      • 9.9.9.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.10. Thermo Fisher Scientific Inc. (Nalgene)
      • 9.9.10.1. Company Overview
      • 9.9.10.2. Financial Performance
      • 9.9.10.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.10.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.11. Trove Brands, LLC (Owala)
      • 9.9.11.1. Company Overview
      • 9.9.11.2. Financial Performance
      • 9.9.11.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.11.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.12. Klean Kanteen
      • 9.9.12.1. Company Overview
      • 9.9.12.2. Financial Performance
      • 9.9.12.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.12.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.13. Takeya USA Corporation
      • 9.9.13.1. Company Overview
      • 9.9.13.2. Financial Performance
      • 9.9.13.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.13.4. Strategic Initiatives
    • 9.9.14. Leapfrog Brands (Ello Products)
      • 9.9.14.1. Company Overview
      • 9.9.14.2. Financial Performance
      • 9.9.14.3. Capacity Portfolios
      • 9.9.14.4. Strategic Initiatives