市場調査レポート
商品コード
1321374
コーヒーマシンの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、セグメント予測、2023年~2030年U.S. Coffee Machine Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Drip Filter, Capsule, Espresso, Bean-to-Cup), By Application (Residential, Commercial), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
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コーヒーマシンの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、セグメント予測、2023年~2030年 |
出版日: 2023年07月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 86 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のコーヒーマシン市場規模は2030年に125億2,000万米ドルに達すると推定され、2023年から2030年にかけて3.7%のCAGRで成長すると予測されています。
コーヒーマシンは技術革新により大きく変化しました。コーヒーメーカー各社は現在、スマートフォンとの接続、タッチスクリーンインターフェース、音声コントロールなどの革新的な機能を搭載しています。これらの開発はユーザーエクスペリエンスを向上させ、コーヒー抽出をより柔軟で便利にします。さらに、素早く手間のかからない抽出方法を求める消費者は、ポッド式ブリューワーやカプセル式コーヒーメーカーのような最新の抽出技術を好みます。
例えば、2023年2月、FETCOはコーヒー抽出マシンの新鮮なラインナップであるFetco NGシリーズを発表しました。NGシリーズには、スライダーやプッシュボタンなど、スマートフォンでよく使われる直感的なジェスチャーを模倣したタッチスクリーンインターフェースが組み込まれています。このタッチスクリーンは、最小限の圧力やタッチを必要とし、温度、湿度、光などの外的要因に影響されません。タッチスクリーンを使って、オペレーターは湯温を調整し、専用の湯口から送られる3つの自動湯量を設定し、抽出バスケットに送られる水パルスのシーケンスをプログラムすることができます。
エスプレッソ・コーヒーマシンは2022年に大きなシェアを占め、市場を独占しました。エスプレッソ・マシンは、より高品質の飲料を提供することに重点を置きながら、この需要に応えるために自然な適応を遂げてきました。メーカーは、ユーザーが自宅のキッチンでカフェのような体験を実現できるよう、より大きなコントロールを提供する必要性を認識しています。このため、いくつかの業務用B2Bエスプレッソマシン・メーカーが消費者市場に参入し、性能と品質で有名な最高級マシンを提供しています。
2022年には、業務用コーヒーマシン・セグメントが最大のシェアを示しました。エスプレッソマシンは、より高品質の飲料を提供することに重点を置き、この需要に応えるために自然な適応を遂げてきました。メーカーは、ユーザーが自宅のキッチンでカフェのような体験を実現できるよう、より大きなコントロールを提供する必要性を認識しています。このため、いくつかの業務用B2Bエスプレッソマシン・メーカーが消費者市場に参入し、性能と品質で有名な最高級マシンを提供しています。
The U.S. coffee machine market size is estimated to reach USD 12.52 billion in 2030 and is anticipated to grow at a CAGR of 3.7% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Coffee machines have changed drastically due to technological innovations. Coffee machine manufacturers are now including innovative features like smartphone connectivity, touchscreen interface, and voice control. These developments improve the user experience and make coffee brewing more flexible and convenient. In addition, consumers looking for quick and hassle-free brewing methods prefer modern brewing technologies like pod-based brewers and capsule coffee machines.
For instance, in February 2023, FETCO introduced the Fetco NG series, a fresh lineup of coffee brewing machines. The NG series incorporates a touchscreen interface that mimics the intuitive gestures commonly used on smartphones, such as sliders and push buttons. This touchscreen requires minimal pressure or touch and is unaffected by external factors like temperature, humidity, and light. With the touchscreen, operators can adjust the water temperature, set up three automatic hot water volumes delivered through the dedicated hot water spout, and program the sequence of water pulses sent to the brew basket.
The espresso coffee machine dominated the market by holding a major share in 2022. Espresso machines have undergone natural adaptations to cater to this demand, with a focus on delivering higher-quality beverages. Manufacturers have recognized the need to offer greater control to users, allowing them to achieve a cafe-like experience in their own kitchens. This has prompted several commercial B2B espresso machine manufacturers to venture into the consumer market, offering top-of-the-line machines renowned for their performance and quality.
The commercial coffee machine segment exhibited the largest share in 2022. Espresso machines have undergone natural adaptations to cater to this demand, with a focus on delivering higher-quality beverages. Manufacturers have recognized the need to offer greater control to users, allowing them to achieve a cafe-like experience in their own kitchens. This has prompted several commercial B2B espresso machine manufacturers to venture into the consumer market, offering top-of-the-line machines renowned for their performance and quality.
Major players in the coffee machine market include Keurig Green Mountain, Inc., Nestle Nespresso SA, BUNN, Koninklijke Philips N.V., Hamilton Beach Brands, Inc., Spectrum Brands, Inc., SharkNinja Operating LLC, Sunbeam Products, Inc., De' Longhi Appliances S.r.l., Moccamaster USA, Supramatic, KitchenAid, Breville, BODUM, SMEG USA, Inc. Various steps are adopted by these companies including new product launches, partnerships, mergers & acquisitions, global expansion, and others to gain more share of the market.