市場調査レポート
商品コード
1268664
リユーザブルウォーターボトルの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(ステンレススチール、プラスチック)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン)、セグメント別予測、2023年~2030年U.S. Reusable Water Bottle Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Stainless Steel, Plastic), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
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リユーザブルウォーターボトルの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(ステンレススチール、プラスチック)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン)、セグメント別予測、2023年~2030年 |
出版日: 2023年04月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 85 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、米国のリユーザブルウォーターボトルの市場規模は、2023年から2030年にかけて4.4%のCAGRで拡大し、2030年には26億8,000万米ドルに達すると予測されています。
世界のプラスチック汚染の程度に関する知識の高まりにより、消費者はボトル入り水から離れており、再利用できる水筒の需要を高めています。また、常に水分補給を必要とする消費者の健康的なライフスタイルの採用により、予測期間中に同製品の売上が増加すると予想されます。
リユーザブルウォーターボトルは、家庭、オフィス、教室など、あらゆる場所で消費者の間で人気が高まっています。リユーザブルボトルは、埋立地に捨てられるプラスチックの量を減らし、地下水を汚染する主な原因となっています。使い捨てのペットボトルが環境に悪影響を与えるという認識が広まり、リユーザブルウォーターボトルの使用が推奨されています。海洋や埋立地におけるプラスチック廃棄物の量の大幅な増加は、この成長をさらに促進すると予想されます。
消費者の可処分所得の増加により、豪華なアメニティやサービスを好む能力と余裕が高まっています。ステンレス製水筒は、プラスチック製水筒に比べて高価ですが、安全性が高く、環境への影響も最小限です。中所得者層がより安全なものを好むようになったため、ステンレス製水筒の需要は増加し、市場の成長を促進すると考えられます。
リユーザブルステンレス製水筒は、温度調節が可能なため、顧客から頻繁に選ばれています。この金属は、消費者の好みに応じて、保存した飲料の温度を高温と低温に保つように設計されています。また、水を一定の温度に保つことができる保温ボトルのデザインも、引き続き好まれています。FDAがステンレスの安全性を確認し、お客様から好評を得ていることもあり、メーカー各社は新商品を続々と発売しています。
世界のリーディングカンパニーでは、ロゴの刻印、カラーバリエーション、蓋の種類など、新しいデザインの水筒を発売しています。例えば、CASETiFY CONSCiOUS製品シリーズでは、CASETiFYは2021年2月にカスタマイズ可能な様々なステンレススチール製ウォーターボトルを発表しました。このほど発売されたアイテムは、サンド、ブラック、ダーティピーチ、アズール、スカイ、オリーブなど、さまざまな色合いで提供されました。それぞれのユニークなボトルは、独自のHydrafyテクノロジーと、傷を防ぐマットコーティングを施したプロ仕様のステンレスを使用しています。
The U.S. reusable water bottle market size is expected to reach USD 2.68 billion by 2030, expanding at a 4.4% CAGR from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc.Consumers are turning away from bottled water as a result of growing knowledge of the extent of global plastic pollution, which is boosting demand for reusable water bottles. Additionally, it is anticipated that the adoption of a healthier lifestyle by consumers in line with the strong demand to always stay hydrated will increase the product's sales during the forecast era.
Reusable water bottles are becoming more popular among consumers everywhere, especially in homes, offices, and classrooms. These reusable bottles reduce the amount of plastic that ends up in landfills, which is primarily responsible for contaminating groundwater. Consumers are encouraged to use reusable water bottles due to increasing awareness of the negative environmental effects of non-disposable and single-use plastic bottles. The significant rise in the amount of plastic waste in oceans and landfills is expected to drive this growth further.
A rise in consumers' disposable income has increased their ability and affordability to prefer luxurious amenities and services. Stainless steel water bottles are expensive as opposed to plastic water bottles, but are safer and have minimal impact on the environment. Due to the affordability and preference for safer alternatives of the middle-income population, demand for stainless steel water bottles is likely to increase, which will fuel market growth.
Customers frequently are opting for reusable stainless steel water bottles because of their ability to regulate temperature. The metal is designed to maintain the hot and cold temperature of the stored beverage, depending on consumer preferences. Customers continue to exhibit a positive preference for the insulated bottle design, which serves to keep the water at a consistent temperature. The FDA's affirmation of the safety of stainless steel, along with favorable customer feedback continues to encourage manufacturers to release new varieties of the products.
Leading companies in the world market offer engraved logos, a variety of colors, and various types of lids for newly designed water bottles. For instance, in its CASETiFY CONSCiOUS product series, CASETiFY introduced a variety of customizable stainless-steel water bottles in February 2021. The recently released item was offered in a variety of hues, including sand, black, dirty peach, azure, sky, and olive. Each unique bottle is made using proprietary Hydrafy technology and professional-grade stainless steel with matte coatings to prevent scratches.