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市場調査レポート
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1268664

リユーザブルウォーターボトルの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(ステンレススチール、プラスチック)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン)、セグメント別予測、2023年~2030年

U.S. Reusable Water Bottle Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Stainless Steel, Plastic), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 85 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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リユーザブルウォーターボトルの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(ステンレススチール、プラスチック)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン)、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年04月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 85 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国のリユーザブルウォーターボトル市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、米国のリユーザブルウォーターボトルの市場規模は、2023年から2030年にかけて4.4%のCAGRで拡大し、2030年には26億8,000万米ドルに達すると予測されています。

世界のプラスチック汚染の程度に関する知識の高まりにより、消費者はボトル入り水から離れており、再利用できる水筒の需要を高めています。また、常に水分補給を必要とする消費者の健康的なライフスタイルの採用により、予測期間中に同製品の売上が増加すると予想されます。

リユーザブルウォーターボトルは、家庭、オフィス、教室など、あらゆる場所で消費者の間で人気が高まっています。リユーザブルボトルは、埋立地に捨てられるプラスチックの量を減らし、地下水を汚染する主な原因となっています。使い捨てのペットボトルが環境に悪影響を与えるという認識が広まり、リユーザブルウォーターボトルの使用が推奨されています。海洋や埋立地におけるプラスチック廃棄物の量の大幅な増加は、この成長をさらに促進すると予想されます。

消費者の可処分所得の増加により、豪華なアメニティやサービスを好む能力と余裕が高まっています。ステンレス製水筒は、プラスチック製水筒に比べて高価ですが、安全性が高く、環境への影響も最小限です。中所得者層がより安全なものを好むようになったため、ステンレス製水筒の需要は増加し、市場の成長を促進すると考えられます。

リユーザブルステンレス製水筒は、温度調節が可能なため、顧客から頻繁に選ばれています。この金属は、消費者の好みに応じて、保存した飲料の温度を高温と低温に保つように設計されています。また、水を一定の温度に保つことができる保温ボトルのデザインも、引き続き好まれています。FDAがステンレスの安全性を確認し、お客様から好評を得ていることもあり、メーカー各社は新商品を続々と発売しています。

世界のリーディングカンパニーでは、ロゴの刻印、カラーバリエーション、蓋の種類など、新しいデザインの水筒を発売しています。例えば、CASETiFY CONSCiOUS製品シリーズでは、CASETiFYは2021年2月にカスタマイズ可能な様々なステンレススチール製ウォーターボトルを発表しました。このほど発売されたアイテムは、サンド、ブラック、ダーティピーチ、アズール、スカイ、オリーブなど、さまざまな色合いで提供されました。それぞれのユニークなボトルは、独自のHydrafyテクノロジーと、傷を防ぐマットコーティングを施したプロ仕様のステンレスを使用しています。

米国のリユーザブルウォーターボトル市場レポートのハイライト:

  • プラスチックは広く入手可能で、生産者も安価に製造できるため、2022年にはプラスチックセグメントが市場を独占しました。また、プラスチックボトルの寿命が長いことから、リユーザブルウォーターボトルの使用に対する消費者の関心が高まっており、このセグメントの拡大を促進しています。
  • オンライン販売チャネルは、予測期間中に最も速い速度で成長すると考えられています。eコマースやスマートデバイスの普及に加え、簡単な支払い方法やキャンペーンがこのセグメントの拡大を促進しています。さらに、カスタムロゴ印刷のリユーザブルボトルの提供というシンプルさが、多くの生産者がこの流通方法を選択するきっかけとなっています。
  • 各メーカーは、安価な労働力、工場設立のための政府給付、市場への簡単な製品輸送を提供する国に製造プロセスをアウトソーシングすることで、利益率を高めています。例えば、アメリカのKlean Kanteen社は、カリフォルニア州チコで製品を設計した後、中国に工場を持ち、製品を生産しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • タイプ見通し
  • 流通チャネルの見通し

第3章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 普及と成長の見通しマッピング
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界のチャンス
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーパワー
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者の脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 米国のリユーザブルウォーターボトル市場のロードマップ
  • 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:技術展望
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が米国のリユーザブルウォーターボトル市場に与える影響

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向け製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:タイプ分析と推定

  • タイプの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • ガラス
  • ステンレス鋼
  • プラスチック
  • シリコーン
  • その他

第6章 米国のリユーザブルウォーターボトル市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 専門店
  • コンビニエンスストア
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • オンライン

第7章 競合分析

  • 主要な世界的プレーヤー、最近の動向、および業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2022年

第8章 企業プロファイル

  • Tupperware Brands Corporation
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • SIGG Switzerland AG, GmBH
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • CamelBak Products, LLC
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Klean Kanteen
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Contigo
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Aquasana Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Hydaway
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • Nalgene
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • S'well
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
  • STANLEY
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的取り組み
図表

List of Tables

  • 1. The U.S. reusable water bottle market - driving factor impact analysis
  • 2. The U.S. reusable water bottle market - restraint factor impact analysis
  • 3. Glass reusable water bottle market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. Stainless steel reusable water bottle market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. Plastic reusable water bottle market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. Silicone reusable water bottle market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. Other reusable water bottle market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. U.S. reusable water bottle market estimates and forecast, through specialty stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. U.S. reusable water bottle market estimates and forecast, through convenience stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. U.S. reusable water bottle market estimates and forecast, through supermarkets & hypermarkets, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. Reusable water bottle market estimates and forecast, through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. Company categorization
  • 13. U.S. company market share analysis, 2021 (%)

List of Figures

  • 1. U.S. reusable water bottle market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Market Snapshot
  • 7. Segment Snapshot
  • 8. Competitive Landscape Snapshot
  • 9. U.S. reusable water bottle market - Penetration & growth prospect mapping
  • 10. U.S. reusable water bottle market - Value chain analysis
  • 11. U.S. reusable water bottle market: SWOT Analysis
  • 12. U.S. reusable water bottle market: Porter's five forces analysis
  • 13. Roadmap of the U.S. reusable water bottle market
  • 14. Factors affecting buying decisions
  • 15. U.S. reusable water bottle market: Type share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 16. U.S reusable water bottle market: Distribution channel share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 17. Key company market share analysis, 2022 (%)
目次
Product Code: GVR-4-68040-054-0

U.S. Reusable Water Bottle Market Growth & Trends:

The U.S. reusable water bottle market size is expected to reach USD 2.68 billion by 2030, expanding at a 4.4% CAGR from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc.Consumers are turning away from bottled water as a result of growing knowledge of the extent of global plastic pollution, which is boosting demand for reusable water bottles. Additionally, it is anticipated that the adoption of a healthier lifestyle by consumers in line with the strong demand to always stay hydrated will increase the product's sales during the forecast era.

Reusable water bottles are becoming more popular among consumers everywhere, especially in homes, offices, and classrooms. These reusable bottles reduce the amount of plastic that ends up in landfills, which is primarily responsible for contaminating groundwater. Consumers are encouraged to use reusable water bottles due to increasing awareness of the negative environmental effects of non-disposable and single-use plastic bottles. The significant rise in the amount of plastic waste in oceans and landfills is expected to drive this growth further.

A rise in consumers' disposable income has increased their ability and affordability to prefer luxurious amenities and services. Stainless steel water bottles are expensive as opposed to plastic water bottles, but are safer and have minimal impact on the environment. Due to the affordability and preference for safer alternatives of the middle-income population, demand for stainless steel water bottles is likely to increase, which will fuel market growth.

Customers frequently are opting for reusable stainless steel water bottles because of their ability to regulate temperature. The metal is designed to maintain the hot and cold temperature of the stored beverage, depending on consumer preferences. Customers continue to exhibit a positive preference for the insulated bottle design, which serves to keep the water at a consistent temperature. The FDA's affirmation of the safety of stainless steel, along with favorable customer feedback continues to encourage manufacturers to release new varieties of the products.

Leading companies in the world market offer engraved logos, a variety of colors, and various types of lids for newly designed water bottles. For instance, in its CASETiFY CONSCiOUS product series, CASETiFY introduced a variety of customizable stainless-steel water bottles in February 2021. The recently released item was offered in a variety of hues, including sand, black, dirty peach, azure, sky, and olive. Each unique bottle is made using proprietary Hydrafy technology and professional-grade stainless steel with matte coatings to prevent scratches.

U.S. Reusable Water Bottle Market Report Highlights:

  • The plastic segment dominated the market in 2022 because it is widely available, and producers can manufacture it at a cheap cost. Consumer interest in using reusable water bottles has also grown due to the plastic bottles' longer lifespan, which is fostering the segment's expansion
  • The online distribution channel is set to grow at the fastest rate during the forecast period. Increased e-commerce and smart device adoption, along with simple payment methods and promotional deals, are driving the segment's expansion. Additionally, the simplicity of offering reusable bottles through custom logo printing has led many producers to choose this method of distribution
  • Players are boosting their profit margins by outsourcing the manufacturing process to nations that offer cheap labor, government benefits for establishing factories, and simple product transportation to markets. For instance, the American firm Klean Kanteen has factories in China that produce its products after designing them in Chico, California

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Type Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook

Chapter 3. U.S. Reusable Water Bottle Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrants
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of U.S. Reusable Water Bottle Market
  • 3.7. U.S. Reusable Water Bottle Market: Technology Outlook
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the U.S. Reusable Water Bottle Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Reusable Water Bottle Market: Type Analysis & Estimates

  • 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Glass
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Stainless Steel
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Plastic
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Silicone
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Reusable Water Bottle Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Specialty Stores
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Convenience Stores
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Supermarkets & Hypermarkets
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Online
    • 6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Analysis

  • 7.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 7.3. Vendor Landscape
    • 7.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 8. Company Profiles

  • 8.1. Tupperware Brands Corporation
    • 8.1.1. Company Overview
    • 8.1.2. Financial Performance
    • 8.1.3. Product Benchmarking
    • 8.1.4. Strategic Initiatives
  • 8.2. SIGG Switzerland AG, GmBH
    • 8.2.1. Company Overview
    • 8.2.2. Financial Performance
    • 8.2.3. Product Benchmarking
    • 8.2.4. Strategic Initiatives
  • 8.3. CamelBak Products, LLC
    • 8.3.1. Company Overview
    • 8.3.2. Financial Performance
    • 8.3.3. Product Benchmarking
    • 8.3.4. Strategic Initiatives
  • 8.4. Klean Kanteen
    • 8.4.1. Company Overview
    • 8.4.2. Financial Performance
    • 8.4.3. Product Benchmarking
    • 8.4.4. Strategic Initiatives
  • 8.5. Contigo
    • 8.5.1. Company Overview
    • 8.5.2. Financial Performance
    • 8.5.3. Product Benchmarking
    • 8.5.4. Strategic Initiatives
  • 8.6. Aquasana Inc.
    • 8.6.1. Company Overview
    • 8.6.2. Financial Performance
    • 8.6.3. Product Benchmarking
    • 8.6.4. Strategic Initiatives
  • 8.7. Hydaway
    • 8.7.1. Company Overview
    • 8.7.2. Financial Performance
    • 8.7.3. Product Benchmarking
    • 8.7.4. Strategic Initiatives
  • 8.8. Nalgene
    • 8.8.1. Company Overview
    • 8.8.2. Financial Performance
    • 8.8.3. Product Benchmarking
    • 8.8.4. Strategic Initiatives
  • 8.9. S'well
    • 8.9.1. Company Overview
    • 8.9.2. Financial Performance
    • 8.9.3. Product Benchmarking
    • 8.9.4. Strategic Initiatives
  • 8.10. STANLEY
    • 8.10.1. Company Overview
    • 8.10.2. Financial Performance
    • 8.10.3. Product Benchmarking
    • 8.10.4. Strategic Initiatives