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市場調査レポート
商品コード
1224718

生理用ショーツの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ブリーフ、ビキニ、ボーイショーツ、ハイウエスト)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年

Period Panties Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Brief, Bikini, Boyshort, Hi-waist), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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生理用ショーツの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ブリーフ、ビキニ、ボーイショーツ、ハイウエスト)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年01月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

生理用ショーツ市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、世界の生理用ショーツ市場規模は、2023年から2030年まで17.4%のCAGRで拡大し、2030年までに3億7474万米ドルに達すると予測されています、世界中で生理衛生に関する意識の高まりと環境に優しい製品への需要の増加が、業界の成長に寄与する主要因となっています。さらに、革新的な製品を発売することによって、メーカーが生理用ショーツに使用する材料や技術の進歩は、今後数年間で市場の大きな成長機会をさらに生み出します。

COVID-19の発生は、全世界の生理用ショーツ市場に影響を与える可能性があります。閉鎖措置による店舗の閉鎖は、オフラインチャネルからの生理用ショーツの売上が一貫して減少するという厳しい結果を招きました。主に、物理的な店舗は、制限、政府のガイドライン、および消費者が病気の広がりの急増を避けるために家にいることを余儀なくされたロックダウン状況のために深刻な影響を受けています。

市場の様々なメーカーが消費者の需要に応えるために新製品を発売し、成長に貢献しています。例えば、2022年8月、Hanes Brands Inc.は、アクセスしやすい価格の生理用下着ラインの発売を発表しました。同ブランドの新ライン「コンフォート生理用下着」は、消費者が生理中に快適で自信を持って過ごせるように、たとえ寝ているときでも、プレミアム生理用下着の値札を付けずにプレミアム生理用保護を提供するように設計されています。

オフラインの流通チャネルが市場を独占し、2022年の世界収益の65.6%を占めました。これらのチャネルが、どの店舗でも売上と来客数を増やすための主な戦術は、より多くの顧客を引き寄せる豊富な品揃え、取引、割引です。さらに、顧客はしばしば店舗を訪れ、商品の作りや有用性、独自性などを実際に確認することで、商品の購入に自信を持つことができます。

オンライン販売チャネルは、予測期間中に最も速い成長を示すと予想されます。メーカーの間でeコマース・チャネルの人気が高まっていることと、インターネットの普及率が高いことが、このチャネルを通じた販売を促進しています。さらに、生理用ショーツの流通におけるメーカーと小売業者間のパートナーシップの高まりが、市場の成長にさらに寄与しています。例えば、Thinx Inc.とWalmartは2022年3月に提携し、Walmartの558店舗とWalmart.comで「Thinx For All」キャンペーンを開始しました。

北米は生理用ショーツ市場を独占し、2022年の世界収益の39.1%を占めました。市場の成長は、生理用ショーツを含む月経衛生用品への高い支出に加え、高い認知度が原動力となっています。さらに、さまざまな組織や企業によるマーケティングキャンペーンや啓発プログラムの数が多いことも、市場の成長に寄与しています。

生理用ショーツ市場レポートハイライト

製品別では、ブリーフが市場をリードし、2022年の世界収益の29.3%を占めました。先進経済諸国において、働く女性の間で生理用ブリーフの人気が高まっていることが、市場成長に寄与している

流通チャネル別では、オンラインセグメントが予測期間を通じて17.1%の最速成長を遂げると予測されています。様々なブランドの幅広い製品が入手可能になりつつあること、無料配送、電子小売業者のプラットフォームにおける季節ごとの割引などが、同分野を牽引する主な理由です

アジア太平洋地域は、2022年から2030年にかけて最も速いCAGR18.0%を記録すると予想されます。インドと中国における女性の労働人口の増加と月経衛生に関する意識の高まりが、市場の成長をさらに後押ししています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次製品とサードパーティの視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 製品の見通し
  • 流通経路の見通し
  • 地域の見通し

第3章 生理用ショーツ市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売・小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 生理用ショーツ市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • COVID-19の生理用ショーツ市場への影響

第4章 消費者行動分析

  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 生理用ショーツ市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • 簡単に
  • ビキニ
  • ボーイショート
  • ハイウエスト
  • その他

第6章 生理用ショーツ市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • オフライン
  • オンライン

第7章 生理用ショーツ市場:地域推定・動向分析

  • 地域変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • 北米
    • 米国
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
  • 中南米
    • ブラジル
  • 中東とアフリカ
    • 南アフリカ

第8章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2021年

第9章 企業プロファイル

  • Neione
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Ruby Love(PANTYPROP INC)
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Proof
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Knix Wear, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Rael
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Saalt, LLC
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Victoria's Secret
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • FANNYPANTS
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • The Period Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Thinx, Inc.(Kimberly-Clark)
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. Period Panties market - key market driver analysis
  • 2. Period Panties market - key market restraint analysis
  • 3. Global period brief market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. Global period bikini market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. Global period boyshort racquets market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. Global period hi-waist strings market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. Global other period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. Global period panties market estimates and forecast through offline distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. Global period panties market estimates and forecast through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. North America period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. North America period panties market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. North America period panties market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. U.S. period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. U.S. period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. U.S. period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. Europe period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. Europe period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. Europe period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. Germany period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. Germany period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. Germany period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. UK period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. UK period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. UK period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. France period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. France period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. France period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. Asia Pacific period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. Asia Pacific period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. Asia Pacific period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. China period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. China period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. China period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 34. Japan period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 35. Japan period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 36. Japan period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 37. India period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 38. India period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 39. India period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 40. Central & South America period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 41. Central & South America period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 42. Central & South America period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 43. Brazil period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 44. Brazil period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 45. Brazil period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 46. Middle East & Africa period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 47. Middle East & Africa period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 48. Middle East & Africa period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 49. South Africa period panties market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 50. South Africa period panties market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 51. South Africa period panties market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 52. Vendor landscape

List of Figures

  • 1. Period Panties market snapshot
  • 2. Period Panties market segmentation & scope
  • 3. Period Panties market penetration & growth prospect mapping
  • 4. Period Panties market value chain analysis
  • 5. Period Panties market dynamics
  • 6. Period Panties market porter's analysis
  • 7. Period Panties market: product movement analysis
  • 8. Period Panties market: distribution channel movement analysis
  • 9. Period Panties market: regional movement analysis
目次
Product Code: GVR-4-68040-027-7

Period Panties Market Growth & Trends:

The global period panties market size is anticipated to reach USD 374.74 million by 2030, expanding at a CAGR of 17.4% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., The growing awareness regarding menstrual hygiene and increasing demand for eco-friendly products across the globe are the major factors contributing to the industry growth. Additionally, the advancements in the material and technology used in period panties by the manufacturers by launching innovative products further create significant growth opportunities for the market in the coming years.

The COVID-19 outbreak is likely to impact the market for period panties across the globe. Store closures due to lockdown measures have resulted in grim consequences, with sales of period panties from offline channels declining consistently. Majorly, the physical outlets were severely affected due to restrictions, government guidelines, and lockdown situations as consumers were forced to stay at home to avoid the surge in the spread of the disease.

Various manufacturers in the market contribute to the growth by launching new products to meet consumer demands. For instance, in August 2022, Hanes Brands Inc. announced the launch of a line of accessibly-priced period underwear. The brand's new line of Comfort period underwear is designed to help consumers stay comfortable and confident during periods, even when sleeping, offering premium period protection without the premium period underwear price tag.

The offline distribution channels dominated the market and accounted for a 65.6% share of the global revenue in 2022. These channels' main tactics for boosting sales and foot traffic in any store are a wide selection of products, deals, and discounts that draw in a greater number of customers. Additionally, customers often visit a store to physically inspect the creation, usefulness, and uniqueness of the products as these inspections give them more confidence to purchase the product.

The online distribution channel is expected to witness the fastest growth over the forecast period. The rising popularity of e-commerce channels among manufacturers and high internet penetration have been driving sales through this channel. Moreover, the growing partnerships between manufacturers and retailers for the distribution of period panties further contribute to the market growth. For instance, Thinx Inc. and Walmart partnered in March 2022, to launch the campaign 'Thinx For All' in 558 Walmart stores and Walmart.com.

North America dominated the market for period panties and accounted for a 39.1% share of the global revenue in 2022. Growth in the market is powered by high awareness coupled with high expenditure on menstrual hygiene products, including period panties. Moreover, the significant number of marketing campaigns and awareness programs by various organizations and companies further contribute to market growth.

Period Panties Market Report Highlights:

  • By product, briefs led the market and accounted for a 29.3% share of the global revenue in 2022. The rising popularity of period briefs in developed economies among working women contributed to the market growth
  • By distribution channel, the online segment is expected to witness the fastest growth of 17.1% throughout the forecast period. The increasing availability of a wide range of products from different brands, free delivery, and seasonal discount on e-retailer platforms are among the major reasons driving the segment
  • Asia Pacific is expected to register the fastest CAGR of 18.0% from 2022 to 2030. The growing women working population coupled with rising awareness regarding menstrual hygiene in India and China further contribute to the market growth

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. Period Panties Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrants
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of the period panties market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the period panties market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Product Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. Period Panties Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 5.2. Brief
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Bikini
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Boyshort
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Hi-Waist
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Period Panties Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 6.2. Offline
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Online
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Period Panties Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. Germany
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. UK
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. France
      • 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. China
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Japan
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. India
      • 7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. South Africa
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2021

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Neione
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Ruby Love (PANTYPROP INC)
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Proof
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Knix Wear, Inc.
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Rael
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Saalt, LLC
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Victoria's Secret
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. FANNYPANTS
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. The Period Company
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Thinx, Inc. (Kimberly-Clark)
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives