市場調査レポート
商品コード
1170946

オンライン衣類レンタルの市場規模、シェア&動向分析レポート:エンドユーザー別(男性、女性)、ドレスコード別(フォーマル、カジュアル、トラディショナル)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年

Online Clothing Rental Market Size, Share & Trends Analysis Report By End-user (Men, Women), By Dress Code (Formal, Casual, Traditional), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

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オンライン衣類レンタルの市場規模、シェア&動向分析レポート:エンドユーザー別(男性、女性)、ドレスコード別(フォーマル、カジュアル、トラディショナル)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年11月10日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

オンライン衣類レンタル市場の成長と動向

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、世界のオンライン衣類レンタル市場規模は、2022年から2030年にかけてCAGR8.5%を記録し、2030年には23億3000万米ドルに達すると予測されています。高級デザイナーズドレスの需要高騰や、消費者のファッションセンスの継続的な変化が、オンライン衣類レンタル部門の上昇を促進する要因として期待されています。また、消費者の可処分所得の増加に伴い、ファッションへの支出が増加していることや、ファッションブランドの数が急増していることも、市場を牽引する大きな要素となっています。

オンライン小売の拡大が、この成長の主な促進要因となっています。さらに、技術の進歩、インターネットの普及、ここ数年のオンラインショッピングポータルの人気上昇も市場を牽引する要因となっています。さらに、ファッションブログ、映画業界、テレビ業界の人気の高まりも市場成長を後押しすると予想されます。これらの業界は、短期間だけ服を必要とするため、購入するよりもレンタルを好むのです。したがって、このような成長は、今後数年間、オンライン衣類レンタルの需要に影響を与えると予想されます。

また、環境に配慮した衣料品や、衣料品の共有・リサイクルのメリットに対する認識が高まっていることも、市場拡大を支える要素となっています。着古した衣服の再利用、プラスチック包装の削減、電力や水などのリサイクル可能で再生可能な製造資源の効率的な活用などは、持続可能な社会の実現に向けた取り組みの一例であり、業界の拡大を後押ししています。

また、オンライン衣類レンタルサービスでは、ブランドや価格に敏感な消費者が、購入せずに様々な衣類を試着できるようになっており、所有するよりも共有することが重視されるようになってきているのです。今後も、インターネット普及率の拡大、定額制モデルの浸透、可処分所得の増加などが市場を活性化させるものと予想されます。

COVID-19は、オンライン衣類レンタル市場にマイナスの影響を与えました。米国で発生した「COVID-19」は、オンライン衣類レンタル市場に悪影響を及ぼし、重要なサービスを除くすべてのビジネスが閉鎖され、オンライン衣類の供給と流通に支障をきたしたため、衣類メーカーに影響を与えました。例えば、米国では、パンデミックの影響を受けて、ファッションレンタルの代表格であるレント・ザ・ランウェイがレイオフ、一時的な減給、スタッフの一時帰休を発表しました。

パンデミック時のもう一つの重要な問題は、衛生管理です。特に、貸し手から借り手へ直接衣類を送るHurrのようなP2Pネットワークでは、明確な健康と安全のガイドラインが不可欠です。しかし、人々が通常の生活を取り戻し、長いブランクを経て結婚式や宴会などのイベントに参加するようになると、市場はやがてパンデミック前の状況に戻っていくと予想されます。この動向は、予測期間中、ポジティブな影響を与えると予想されます。

女性セグメントは2021年の市場シェアをリードしており、予測期間中も需要の漸増が見込まれます。女性セグメントは、2021年に59.13%以上の主要な市場シェアを占め、近い将来に大きな成長を示すことが予想されます。絶えず変化するファッション動向は、セグメントの成長を促進すると予想されます。

伝統的なレンタルは、予測期間中に8.7%以上のCAGRを記録することが予想されます。伝統的な衣服は、お祭りの時や珍しい特別な機会に着用されるため、使用頻度が非常に低いのです。そのため、消費者は購入するのではなく、レンタルすることを好みます。フォーマルウェアは、2021年には約46.17%の最大の市場シェアを占めると予想されます。スーツやブレザーなどのフォーマルウェアは高価でメンテナンスが必要なため、価格に敏感な若い消費者はレンタルをより良い選択肢として見出しています。

2021年の市場シェアは北米が約39.13%でトップであり、近い将来、大幅なCAGRが見込まれます。北米では、メキシコがシェアの大部分を占めており、予測期間中に8.1%以上のCAGRを記録すると予想されます。欧州は2番目に大きなセグメントで、2021年の市場シェアは約26.91%です。西欧は、フランス、イタリア、英国などの国々で高い購買力とファッションに敏感な消費者がいるため、支配的なセグメントとなっています。

この市場は新しい産業であるため、参入障壁は中程度から低レベルにとどまっています。したがって、さらなる事業拡大のために、多くの企業が新規参入しています。市場全体は、消費者体験を向上させるための製品革新と高度な機能の導入によって牽引されています。

オンライン衣類レンタル市場のレポートハイライト

2022年から2030年までの予測期間において、女性用セグメントは最も速いCAGRで成長すると予想されます。この成長は、常に変化し続けるファッション動向が要因であり、この動向が成長を促進すると予測されます。

伝統的な衣服は、祭事や特別な機会に着用されるため、この分野の成長を促進すると予想されます。

北米は約39.13%の市場シェアでリードしており、近い将来、大幅なCAGRを示すと予想されます。北米では、メキシコがシェアの大部分を占めており、予測期間中に8.1%以上のCAGRを記録すると予想されています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • セグメント別見通し
  • 競合考察

第3章 オンライン衣類レンタル市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売・小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターの5つの力
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • オンライン衣類レンタル市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • オンライン衣類レンタル市場に対するCOVID-19の影響。

第4章 消費者行動分析

  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 オンライン衣類レンタル市場:エンドユーザーの推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2017年と2030年
  • 男性
  • 女性
  • その他

第6章 オンライン衣類レンタル市場:ドレスコードの推定・動向分析

  • アプリケーションの変動分析と市場シェア、2017年と2030年
  • フォーマル
  • カジュアル
  • 伝統

第7章 オンライン衣類レンタル市場:地域推定・動向分析

  • 地域変動分析と市場シェア、2017年と2030年
  • 北米
    • 米国
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • フランス
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
  • 中南米
    • アルゼンチン
  • 中東とアフリカ
    • アラブ首長国連邦

第8章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)-
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2018年

第9章 企業プロファイル

  • The Clothing Rental
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Rent the runway
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Flyrobe.com
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Share Wardrobe
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Secoo Holdings Limited
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Gwynnie Bee
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Le Tote
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Swapdom
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Style Lend
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Dress Hire
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • TABLE 1 Online Clothing Rental - Market driver analysis
  • TABLE 2 Online Clothing Rental market restraint analysis
  • TABLE 3 Online Clothing Rental market estimates and forecasts in men, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 4 Online Clothing Rental market estimates and forecasts in women, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 5 Online Clothing Rental market estimates and forecasts in others, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 6 North America Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 7 North America Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 8 North America Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 9 U.S. Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 10 U.S. Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 11 U.S. Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 12 Mexico Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 13 Mexico Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 14 Europe Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 15 Europe Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 16 Europe Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 17 France Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 18 France Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 19 France Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 20 U.K. Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 21 U.K. Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 22 U.K. Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 23 Asia Pacific Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 24 Asia Pacific Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 25 Asia Pacific Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 26 China Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 27 China Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 28 China Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 29 India Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 30 India Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 31 India Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 32 Central & South America Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 33Central & South America Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 34 Argentina Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 35 Argentina Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 36 Argentina Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 37Middle East & Africa Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 38Middle East & Africa Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 39 Middle East & Africa Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 40 UAE Online Clothing Rental market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 41 UAE Online Clothing Rental market revenue, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • TABLE 42 UAE Online Clothing Rental market revenue, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)

List of Figures

  • FIG. 1 Online Clothing Rental Market segmentation & scope
  • FIG. 2 Online Clothing Rental Market key opportunities prioritized
  • FIG. 3 Value chain analysis Online Clothing Rental
  • FIG. 4 Online Clothing Rental Market dynamics
  • FIG. 5 Online Clothing Rental Market Porter's Five Forces analysis
  • FIG. 6 Online Clothing Rental Market: Application movement analysis
  • FIG. 7 Regional Marketplace: Key takeaways
  • FIG. 8 Online Clothing Rental market: Regional movement analysis
  • FIG. 9 Strategy framework
目次
Product Code: GVR-3-68038-089-7

Online Clothing Rental Market Growth & Trends:

The global online clothing rental market size is expected to reach USD 2.33 billion in 2030, registering a CAGR of 8.5% from 2022 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Soaring demand for luxury designer dresses, as well as continuous shifts in consumer fashion sense, are the factors expected to fuel the rise of the online garment rental sector. In addition, consumers' increased spending on fashionable pursuits as their disposable income rises, coupled with the rapid growth in the number of fashion brands, is a major element driving the market.

Increasing online retail is the primary driving factor for this growth. Moreover, technological advancements, internet penetration, and the increasing popularity of online shopping portals during the last few years are the factors driving the market. Furthermore, the rise in the popularity of fashion vlogs, the film industry, and the television industry is expected to fuel market growth. These industries require clothes for a short duration and thus, they prefer renting them instead of buying them. Hence, this growth is expected to impact demand for online clothing rental in the forthcoming years.

Another element supporting the market's expansion is growing awareness of environmentally friendly clothes and the benefits of sharing and recycling clothing. Reusing worn clothing, using less plastic packaging, and efficiently making use of recyclable, renewable, manufacturing resources like power, water, and other materials are just a few examples of the sustainability practices that are becoming more and more popular, which is helping the industry to expand.

Online clothing rental services also allow brand- and price-conscious consumers to try on a range of clothes without buying them, as there is a growing emphasis on sharing rather than owning. It is anticipated that further variables, such as expanding internet penetration rates, rising subscription-based model acceptance, and growing disposable income levels, will fuel the market.

COVID-19 has negatively impacted the online clothing rental market. As a result of the lockdown, all businesses, except essential services, were closed which disrupted the supply and distribution of online clothing thereby affecting the clothing manufacturers. For instance, in the U.S. in response to the pandemic, Rent the Runway, the face of the fashion rental model, announced layoffs, temporary pay reductions, and staff furloughs.

Another significant issue during the pandemic is hygiene. Clear health and safety guidelines are essential, particularly when it comes to peer-to-peer networks like Hurr, where lenders send garments directly to renters. However, the market is expected to eventually return to the pre-pandemic situation as people resume their normal life and start attending weddings, banquets, and other events after a long gap. This trend is anticipated to impact positively during the forecast period.

The women segment led the market share in 2021 and is expected to witness progressive growth in demand during the forecasted period. The women segment accounted for the leading market share of more than 59.13% in 2021 and is expected to witness significant growth in the near future. Constantly changing fashion trends are anticipated to propel segment growth.

Traditional renting is expected to register a CAGR of more than 8.7% during the forecast period. Traditional clothes are worn during festivals along with rare and special occasions thus, are used very less. Hence, consumers prefer renting them instead of purchasing them. Formal clothes are anticipated to hold the largest market share of around 46.17% in 2021. Formal clothes such as suits and blazers are expensive and require maintenance, thus price-conscious and young consumers find renting as a better option.

In 2021, North America led with a market share of around 39.13% and is anticipated to witness a significant CAGR in the near future. In North America, Mexico contributes to the majority of the share and is expected to register a CAGR of more than 8.1% during the forecast period. Europe is the second-largest segment with a market share of around 26.91% in 2021. Western Europe is the dominant segment, due to the high purchasing power and fashion-conscious consumers in the countries, such as France, Italy, and the U.K.

The market poses a moderate to low entry barrier as this industry is new. Hence, to expand the business further, many new companies are joining the market. The overall market is driven by product innovation and introduction of the advanced features to enhance the consumer experience.

Online Clothing Rental Market Report Highlights:

  • The women's segment is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period, from 2022 to 2030. The segment growth can be attributed to the constantly changing fashion trends which are anticipated to propel segment growth
  • The traditional segment is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period., Traditional clothes are worn during festivals along with rare and special occasions thus, it is anticipated to propel the segment growth
  • North America led with a market share of around 39.13% and is anticipated to witness a significant CAGR, during the near future. In North America, Mexico contributes to the majority of the share and is expected to register a CAGR of more than 8.1% during the forecast period.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Online Clothing Rental Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Online Clothing Rental Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the Online Clothing Rental Market.

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Product Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. Online Clothing Rental Market: End-User Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2017 & 2030
  • 5.2. Men
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.3. Women
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.4. Others
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. Online Clothing Rental Market: Dress-Code Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2017 & 2030
  • 6.2. Formal
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 6.3. Casual
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 6.4. Traditional
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. Online Clothing Rental Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2017 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030
    • 7.2.4. The U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.5. Mexico
      • 7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.5.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.5.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion))
    • 7.3.4. U.K.
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.5. France
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.4. China
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.5. India
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.4. Argentina
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.6. Middle East & Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.4. UAE
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by end-user, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by dress code, 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)-
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2018

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. The Clothing Rental
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Rent the runway
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Flyrobe.com
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Share Wardrobe
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Secoo Holdings Limited
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Gwynnie Bee
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Le Tote
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. Swapdom
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Style Lend
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Dress Hire
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives