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市場調査レポート
商品コード
1399627
大人用失禁用品の世界市場:製品タイプ別、吸収力レベル別、年齢層別、サイズ別、カテゴリー別、価格帯別、消費者層別、流通チャネル別、予測(2023年~2032年)Adult Incontinence Products Market Size - By Product Type, By Absorbency Level, By Age Group, By Size, By Category, By Price Range, By Consumer Group, By Distribution Channel, Global Forecast, 2023 - 2032 |
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カスタマイズ可能
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大人用失禁用品の世界市場:製品タイプ別、吸収力レベル別、年齢層別、サイズ別、カテゴリー別、価格帯別、消費者層別、流通チャネル別、予測(2023年~2032年) |
出版日: 2023年11月17日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 300 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の大人用失禁用品の市場規模は、材料やデザインの革新が進んでいることから、2023年~2032年にCAGR7.8%超の大幅な伸びを記録する見通しです。
技術の進歩に伴い、より薄くて目立たない、しかも吸収性の高い失禁用品の需要が大幅に高まっています。また、失禁に伴う不快な臭いをコントロールし、最小限に抑えて使用者の信頼と快適性を高めるために、臭いを中和する機能を統合した新しい材料やデザインも登場しています。そのため、皮膚の健康を維持しながら、より優れた漏れ防止と防臭効果を提供する、快適で吸収性の高い製品の開発にメーカーが注力する傾向が高まっており、市場成長を支えています。例えば、2021年7月、EssityはTena Stylish Incontinence Underwearを発表しました。この下着は、最大吸収力で液体を閉じ込めるための超吸収性コアで設計された新しく体にフィットする失禁用下着です。
大人用失禁用品業界は、製品タイプ、吸収力レベル、年齢層、サイズ、カテゴリー、価格帯、消費者層、流通チャネル、地域に区分されます。
製品タイプ別では、利便性や使いやすさ、使い捨てなどの利点から、ライナー&ガード分野の市場シェアは2023年~2032年にCAGR7.2%超を記録する可能性があります。ライナー&ガードは、皮膚をドライに保ちながら、皮膚関連問題のリスクを最小限に抑えるため、実用的なソリューションを提供します。ヘルスケアと個人の幸福のために支出する意欲の高まりは、優れた快適性と性能を提供する高品質の失禁用品への嗜好をさらに駆り立てています。
消費者層別では、女性セグメントの大人用失禁用品業界価値は、2023年~2032年に8%の成長率を記録すると予想されています。失禁用品は主に、加齢に関連した要因や病状のために尿失禁を経験する高齢女性に使用されています。女性が活動的なライフスタイルを維持し、様々な社会的・身体的活動への参加を増やすことを可能にする一方で、快適さ、信頼感、目立ちにくい保護性を提供することも、このセグメントの成長に有利に働いています。
地域別では、アジア太平洋の大人用失禁用品の市場規模は、2032年までCAGR8.4%と予測されています。この成長は、障害や健康問題を抱える高齢者を支援するための政府の取り組みやヘルスケア改革が活発化していることに起因しています。都市化の進展とライフスタイルの変化により、同地域では肥満や糖尿病が増加しており、失禁の原因となっています。環境に優しく持続可能な失禁用品への嗜好の高まりも、業界拡大の原動力となると思われます。
Adult Incontinence Products Market size is poised to record significant over 7.8% CAGR from 2023-2032, on account of the ongoing innovations in materials and designs.
With the rising technology advances, the demand for thinner and more discreet yet highly absorbent incontinence products has significantly soared. There has also been an influx of newer materials and designs that integrate odor-neutralizing features for managing and minimizing unpleasant odors associated with incontinence to enhance user confidence and comfort. To that end, the rising focus of manufacturers on developing comfortable, and absorbent products to offer better leak protection and odor control while maintaining skin health will anchor the market growth. For instance, in July 2021, Essity unveiled Tena Stylish Incontinence Underwear, its new form-fitting incontinence underwear designed with a super absorbent core for locking in liquid with maximum absorbency.
The adult incontinence products industry is segmented into product type, absorbency level, age group, size, category, price range, consumer group, distribution channel, and region.
In terms of product type, the market share from the liners & guards segment may record over 7.2% CAGR from 2023 to 2032, owing to benefits, such as convenience and ease of use as well as disposability. Liners and guards offer a practical solution as they keep the skin dry while minimizing the risk of skin-related issues. The increasing willingness to spend on healthcare and personal well-being is further driving the preference for high-quality incontinence products to offer superior comfort and performance.
Based on consumer group, the adult incontinence products industry value from the female segment is expected to observe 8% growth rate from 2023-2032. Incontinence products are used mainly by older women experiencing urinary incontinence on account of age-related factors and medical conditions. Provision to comfort, confidence, and discreet protection whilst allowing women to maintain active lifestyles and increase participation in various social and physical activities will also favor the segment growth.
Regionally, the Asia Pacific adult incontinence products market size is projected to witness 8.4% CAGR through 2032. The growth can be attributed to the rising government initiatives and healthcare reforms for supporting the older individuals with disabilities and health issues. The growing urbanization and lifestyle changes have led to significant cases of obesity and diabetes in the region, further leading to incontinence. The surging preference for eco-friendly and sustainable incontinence products will also drive the industry expansion.