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市場調査レポート
商品コード
1536029

ペットケア市場:タイプ別、動物別、世界予測、2024年~2032年

Pet Care Market - By Type, Animal, Global Forecast 2024-2032


出版日
ページ情報
英文 262 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=148.90円
ペットケア市場:タイプ別、動物別、世界予測、2024年~2032年
出版日: 2024年06月24日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 262 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

ペットケアの世界市場規模は、2024年から2032年にかけてCAGR 6.8%を記録する見込みで、これはペットオーナーの変化するニーズを満たすために、新しく革新的な製品を導入する新規参入者数の急増によるものです。

近年、複数の企業が継続的な研究と技術進歩に後押しされ、先進的なペットフード、グルーミング用具、健康製品を開発しています。さらに、ペットケア技術の進歩や提供製品の拡大は、飼い主により多くの選択肢と改善されたソリューションを提供するために、ペットケアの風景を再構築しています。例えば、2022年12月、Mankind Pharma社は、ペットケア製品の新しいラインを導入するためにPetStarブランドを立ち上げ、ペットケア分野に参入しました。

市場はタイプ、動物、地域に分別されます。

タイプ別では、ペットとその飼い主の多様なニーズに対応する必要性が高いため、ペットケア業界のペットサービス分野が2032年まで大きく成長するとみられています。グルーミング、トレーニング、ボーディングなど、様々なサービスが健康、ウェルネス、快適さに焦点を当てています。さらに、企業はペットの特定のニーズによりよく対応するために、高度な技術とパーソナライズされたソリューションを統合することでサービスの強化を計画しています。企業はまた、ペットが包括的なケアと配慮を受けられるように、ホリスティックケアのオプションや革新的なウェルネス製品を含むサービスの範囲を拡大しています。

動物別では、ペットの健康増進に対するニーズの高まりにより、2024年から2032年にかけて馬のペットケア市場シェアが顕著な伸びを示すと予測されています。グルーミングの方法は進化しており、馬の栄養ニーズを満たすために特別な食事が開発されています。馬の所有者は、定期的な運動と精神的刺激の利点について学ぶようになり、馬を夢中にさせるためにインタラクティブなおもちゃやエンリッチメント活動を使用するなど、革新的なテクニックを日課に取り入れています。

地域別では、欧州のペットケア産業規模は、可処分所得の増加に後押しされて、2024年から2032年の間に大幅なCAGRを記録すると予測されています。個人が馬のために高級品やサービスに投資する傾向が強まっています。多くの馬主も、豪華な厩舎や高品質の飼料で馬の生活環境をアップグレードしています。また、高度な獣医学的治療や革新的な手入れ用具も受け入れられています。最高級の製品やサービスをより利用しやすくし、新たな基準を設定するために、馬の健康を高めるための高級品や高度なケアに強い関心が集まっていることが、この地域の市場成長の原動力となると思われます。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 業界洞察

  • エコシステム分析
  • 業界への影響要因
    • 促進要因
      • 動物ヘルスケア支出の増加
      • 世界のペット飼育の増加
      • モバイル・ペット・グルーミングの出現
      • ペット保険需要の急増
      • 食中毒および人獣共通感染症の増加
      • ペットフードにおけるタンパク質需要の増加
    • 業界の潜在的リスク&課題
      • ペットケア費用の高騰
      • 発展途上地域および低開発地域における認識不足と支出額の低さ
  • 成長可能性分析
  • 人口動態がペット飼育に与える影響
  • ペットとメンタルヘルスへの影響
  • 規制状況
  • ギャップ分析
  • ポーター分析
  • PESTEL分析

第4章 競合情勢

  • イントロダクション
  • 企業マトリックス分析
  • 主要市場プレーヤーの競合分析
  • 競合のポジショニングマトリックス
  • 戦略ダッシュボード

第5章 市場推計・予測:タイプ別、2021年~2032年

  • 主要動向
  • ペットケア製品
    • 製品別
      • ペットフード
        • 栄養補助食品
        • 薬用
      • ペットヘルスケア製品
        • 医薬品
        • 栄養補助食品
      • 衛生用品
      • その他ペットケア用品
    • 流通チャネル別
      • 店舗
      • eコマース
      • その他の流通チャネル
  • ペットサービス
    • 動物医療サービス
    • ペットグルーミング
    • ペットの宿泊とデイケア
    • しつけサービス
    • ペット保険

第6章 市場推計・予測:動物別、2021年~2032年

  • 主要動向
  • その他の動物

第7章 市場推計・予測:地域別、2021年~2032年

  • 主要動向
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • オランダ
    • スウェーデン
    • スイス
    • オーストリア
    • ベルギー
    • ポーランド
    • ルーマニア
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • 韓国
    • フィリピン
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • アルゼンチン
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東とアフリカ

第8章 企業プロファイル

  • Ancol Pet Products Limited
  • Blue Buffalo Pet Products, Inc
  • Champion Petfoods
  • Chewy, Inc.
  • Freshpet
  • Heristo akteingesellschaft
  • Hill's Pet Nutrition(Colgate Palmolive Company)
  • IDEXX Laboratories, Inc.
  • J.M. Smucker
  • Mars Inc.
  • Nestle Purina PetCare(Nestle SA)
  • Petco Animal Supplies, Inc.
  • Petmate Holdings Co.
  • PetSmart, Inc.
  • Spectrum Brands, Inc
  • Zoetis Inc.
  • Zooplus AG
目次
Product Code: 3387

Global Pet Care Market size will record 6.8% CAGR from 2024 to 2032, due to the surge in the number of new players for introducing fresh and innovative products to meet the evolving needs of pet owners.

Of late, several companies are developing advanced pet foods, grooming tools, and health products, driven by ongoing research and technological progress. Moreover, advancements in pet care technology and the expanding range of offerings are reshaping the landscape of pet care for providing more options and improved solutions for pet owners. For instance, in December 2022, Mankind Pharma entered the pet care space with the launch of its PetStar brand for introducing a new line of pet care products.

The market is segregated into type, animal, and region.

In terms of type, the pet services segment in the pet care industry is set to experience significant growth through 2032 due to the strong need for addressing the diverse needs of pets and their owners. Various services are focusing on health, wellness, and comfort including grooming, training, and boarding., In addition, businesses are planning to enhance their services by integrating advanced technologies and personalized solutions to better cater to the specific needs of pets. Companies are also expanding their range of services to include holistic care options and innovative wellness products for ensuring that pets receive comprehensive care and attention.

By animal, the pet care market share from the horses segment is projected to grow at notable rate from 2024 to 2032, driven by the increasing need to enhance their well-being. Grooming practices are evolving, and specialized diets are developed to meet their nutritional needs. As horse owners are learning about the benefits of regular exercise and mental stimulation, they are incorporating innovative techniques into their routines, such as using interactive toys and enrichment activities to keep the horses engaged.

Regionally, the Europe pet care industry size is projected to witness significant CAGR between 2024 and 2032, fueled by the rising disposable incomes. Individuals are increasingly investing in premium products and services for their horses. Many horse owners are also upgrading the living conditions of their horses with luxurious stables and high-quality feed. They are also embracing advanced veterinary care and innovative grooming tools. The strong focus on luxury and advanced care to enhance the well-being of horses for making top-tier products and services more accessible and setting new standards will drive the regional market growth.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market scope & definitions
  • 1.2 Research design
    • 1.2.1 Research approach
    • 1.2.2 Data collection methods
  • 1.3 Base estimates & calculations
    • 1.3.1 Base year calculation
    • 1.3.2 Key trends for market estimation
  • 1.4 Forecast model
  • 1.5 Primary research and validation
    • 1.5.1 Primary sources
    • 1.5.2 Data mining sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Industry 360° synopsis

Chapter 3 Industry Insights

  • 3.1 Industry ecosystem analysis
  • 3.2 Industry impact forces
    • 3.2.1 Growth drivers
      • 3.2.1.1 Increase in animal healthcare expenditure
      • 3.2.1.2 Growing pet adoption across the globe
      • 3.2.1.3 Emergence of mobile pet grooming
      • 3.2.1.4 Surged demand for pet insurance
      • 3.2.1.5 Rising prevalence of food borne and zoonotic diseases
      • 3.2.1.6 Increasing demand for protein in pet food
    • 3.2.2 Industry pitfalls & challenges
      • 3.2.2.1 High pet care cost
      • 3.2.2.2 Lack of awareness & low spending in developing and under-developed regions
  • 3.3 Growth potential analysis
  • 3.4 Impact of demographics on pet ownership
  • 3.5 Pets and their impact on mental health
  • 3.6 Regulatory landscape
  • 3.7 Gap analysis
  • 3.8 Porter's analysis
  • 3.9 PESTEL analysis

Chapter 4 Competitive Landscape, 2023

  • 4.1 Introduction
  • 4.2 Company matrix analysis
  • 4.3 Competitive analysis of major market players
  • 4.4 Competitive positioning matrix
  • 4.5 Strategy dashboard

Chapter 5 Market Estimates and Forecast, By Type, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 5.1 Key trends
  • 5.2 Pet care products
    • 5.2.1 By product
      • 5.2.1.1 Pet food
        • 5.2.1.1.1 Nutritional
        • 5.2.1.1.2 Medicated
      • 5.2.1.2 Pet healthcare products
        • 5.2.1.2.1 Pharmaceuticals
        • 5.2.1.2.2 Dietary supplements
      • 5.2.1.3 Hygiene products
      • 5.2.1.4 Other pet care products
    • 5.2.2 By distribution channel
      • 5.2.2.1 Stores
      • 5.2.2.2 E-commerce
      • 5.2.2.3 Other distribution channels
  • 5.3 Pet services
    • 5.3.1 Veterinary medical services
    • 5.3.2 Pet grooming
    • 5.3.3 Pet boarding and daycare
    • 5.3.4 Training services
    • 5.3.5 Pet insurance

Chapter 6 Market Estimates and Forecast, By Animal, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 6.1 Key trends
  • 6.2 Dogs
  • 6.3 Cats
  • 6.4 Fishes
  • 6.5 Birds
  • 6.6 Horses
  • 6.7 Other animals

Chapter 7 Market Estimates and Forecast, By Region, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 7.1 Key trends
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 UK
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Spain
    • 7.3.5 Italy
    • 7.3.6 Netherlands
    • 7.3.7 Sweden
    • 7.3.8 Switzerland
    • 7.3.9 Austria
    • 7.3.10 Belgium
    • 7.3.11 Poland
    • 7.3.12 Romania
    • 7.3.13 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Australia
    • 7.4.5 South Korea
    • 7.4.6 Philippines
    • 7.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Latin America
    • 7.5.1 Brazil
    • 7.5.2 Mexico
    • 7.5.3 Argentina
    • 7.5.4 Rest of Latin America
  • 7.6 Middle East and Africa
    • 7.6.1 South Africa
    • 7.6.2 Saudi Arabia
    • 7.6.3 UAE
    • 7.6.4 Rest of Middle East and Africa

Chapter 8 Company Profiles

  • 8.1 Ancol Pet Products Limited
  • 8.2 Blue Buffalo Pet Products, Inc
  • 8.3 Champion Petfoods
  • 8.4 Chewy, Inc.
  • 8.5 Freshpet
  • 8.6 Heristo akteingesellschaft
  • 8.7 Hill's Pet Nutrition (Colgate Palmolive Company)
  • 8.8 IDEXX Laboratories, Inc.
  • 8.9 J.M. Smucker
  • 8.10 Mars Inc.
  • 8.11 Nestle Purina PetCare (Nestle SA)
  • 8.12 Petco Animal Supplies, Inc.
  • 8.13 Petmate Holdings Co.
  • 8.14 PetSmart, Inc.
  • 8.15 Spectrum Brands, Inc
  • 8.16 Zoetis Inc.
  • 8.17 Zooplus AG