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市場調査レポート
商品コード
1494253
センサリー・インダルジェンス:TrendSights Analysis(2024年)TrendSights Analysis 2024: Sensory & Indulgence |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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センサリー・インダルジェンス:TrendSights Analysis(2024年) |
出版日: 2024年04月17日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 即納可能
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グローバリゼーションとデジタル化が進むにつれて、購入者はあらゆるカテゴリで多くのコンセプトやアイデア、進歩に触れるようになり、より感覚豊かな製品やサービスに対する需要や好奇心が高まっています。メーカーはさまざまなカテゴリの境界を曖昧にし、AIや拡張現実(AR)のような新しい技術開発を導入して、デジタル空間にも感覚的な側面をもたらしています。
当レポートでは、購買者が日常生活の退屈から逃れるために、付加的な体験、没入型活動、または感覚に焦点を当てた商品開発がどのように人気を集めているかを調査しています。さらに、消費者が求める多感覚体験を提供するために、ブランドがどのように新しい付加的な成分、革新的な製法、没入型イベントを試しているかを分析しています。
TrendSights Analysis 2024: Sensory & Indulgence explores how goods with added experiences, immersive activities or sensory-focused developments are gaining popularity as buyers are escaping the boredom of everyday life. Moreover, it analyses how brands are experimenting with new added ingredients, innovative formulas and immersive events to give consumers the demanded multi-sensory experiences.
As globalization and digitalization progress, buyers are exposed to many concepts, ideas, and advancements in all categories, which drive their demand and curiosity for more sensory-rich products and services. Manufacturers are blurring the boundaries between various categories and implementing new technological developments such as artificial intelligence (AI) or augmented reality (AR) to bring the sensory aspect even to digital spaces.