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市場調査レポート
商品コード
1486377
子供服の世界市場(~2028年)Global Childrenswear Market to 2028 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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子供服の世界市場(~2028年) |
出版日: 2024年04月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 47 Pages
納期: 即納可能
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世界の子供服の市場規模は、高インフレにより2023年はわずか3.5%の成長しか遂げず、その結果、世界全体での数量増加はわずか2.7%にとどまり、西欧と北米では数量が減少しています。アジア太平洋市場は予測期間中に最も急成長する地域であり、そのシェアは2023年の27.0%から2028年には29.4%に上昇すると予測され、力強い経済拡大、都市化、インフレ率の低下、人口増加がその要因となっています。対照的に、欧州と南北アメリカは、出生率の低下と個人消費へのインフレの影響により、地域シェアを失うと予想されます。バリューブランドのPrimarkは、世界の事業展開、手頃な価格でトレンドに沿った商品群、強力なフランチャイズとの提携により、2021年から2023年にかけて0.3ポイント上昇し、子供服市場でシェアを獲得し続けるとみられています。
当レポートは、世界の子供服市場について調査し、2027年までの世界の子供服市場の実績データと予測について分析しています。地域やカテゴリーグループ別の売上とともに、主要動向の概要を提供しています。また、世界の子供服ブランドとその現在の競合状況も紹介しています。
This report offers an analysis of both the historic and forecast data of the global childrenswear market through 2027. It provides a brief of the key trends along with sales and growth across different regions and category groups. It also highlights the global childrenswear brands and their current competitive position.
The childrenswear market experienced growth of just 3.5% in 2023 due to high inflation, resulting in a mere 2.7% increase in volumes globally and a decline in volumes in Western Europe and North America. Asia-Pacific market will be the fastest-growing region in the forecast period, with its share forecast to rise from 27.0% in 2023 to 29.4% in 2028, driven by strong economic expansion, urbanization, lower inflation rates, and a growing population. In contrast, Europe and the Americas are expected to lose regional shares due to declining birth rates and the inflationary impact on consumer spending. Value player Primark continues to win share within the childrenswear market, rising 0.3ppts between 2021 and 2023, thanks to its global expansion, affordable and on-trend ranges, and strong franchise collaborations.