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市場調査レポート
商品コード
1422145
デジタルライフスタイル - TrendSights Analysis(2023年)TrendSights Analysis 2023 - Digital Lifestyles |
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デジタルライフスタイル - TrendSights Analysis(2023年) |
出版日: 2023年12月12日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 20 Pages
納期: 即納可能
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デジタルライフスタイルは、GlobalDataがTrendSightsシリーズの一部として取り上げている63のサブトレンドの1つです。
デジタル接続は消費者の日常生活に深く浸透しており、すぐに得られる喜びへの欲求やマルチタスクへの性向を深めています。技術がより身近になるにつれ、ブランドがデジタルプラットフォームを活用することへの期待度も変化しています。これを受けて、業界の主要企業はオンプレミス/オフプレミスチャネル間のオムニチャネル体験を実現する長期戦略を採用しています。
当レポートでは、デジタルライフスタイルの動向について調査分析し、この動向の重要性、影響、ブランドやメーカーによる活用法、将来の見通しなどの知見を提供しています。
"Digital Lifestyles" is one of the 63 sub-trends that GlobalData covers as part of our TrendSights series of Consumer Insight studies. The analysis covers what the trend is, why it is important, who is most influenced by it and how brands and manufacturers can capitalize. The research concludes by identifying where the trend is heading next and how long it will last.
Being digitally connected is heavily ingrained in consumers' daily lives, creating a deepening desire for instant gratification and a propensity to multitask. As technology becomes more accessible, the level of expectation for brands to harness digital platforms changes. In response, leading companies in the industry have adopted long-term strategies to create an omnichannel experience between on- and off-premise channels.