市場調査レポート
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1398198

単身世帯の増加がもたらす新商品開発の機会

New Product Development Opportunities from the Rise of Solo Households


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GlobalData
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英文 28 Pages
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単身世帯の増加がもたらす新商品開発の機会
出版日: 2023年10月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 28 Pages
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概要

単身世帯の数は世界的に増加しており、ミレニアル世代と団塊世代が最も多くなっています。家庭用品ブランドは、低価格、多機能、衛生的な特徴を活用することで対応できます。

都市化率と経済的移動は、一人暮らしの割合が異なることの一因です。中東・アフリカの単身世帯では、家庭内の細菌と感染に対する関心が最も高くなっています。単身世帯の消費者は、食器をほとんど手洗いしており、汚れた食器の程度では食器洗い機を購入する正当な理由がないと考えています。

当レポートでは、世界の単身世帯市場について調査し、単身世帯の動向と家庭用品ブランドへの影響、今後の機会と見通しについてまとめています。

目次

目次

第1章 概要

第2章 価値観と支出

第3章 洗浄と梱包における嗜好

第4章 今後の見通し

第5章 まとめ

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Abstract

This report investigates the impact of a rising number of solo households on household care brands and how they can respond.

The number of solo households is growing globally, with millennials and boomers comprising the highest number of solo households. Household care brands can respond by leveraging low price, multi-functional, and hygienic features.

Scope

  • Urbanization rates and economic migration partly explain differing rates of solo living.
  • MEA solo households show the highest concern for germs and infection within the home.
  • Consumers in solo households mostly wash dishes by hand, and believe that the level of dirty dishes cannot justify a dishwasher.

Reasons to Buy

  • Understand the relevant consumer trends and attitudes that drive and support innovation success so you can tap into what is really impacting the industry.
  • Gain a broader appreciation of the fast-moving consumer goods industry by gaining insights from both within and outside of your sector.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product development.

Table of Contents

Table of Contents

1. Overview

2. Values and Spend

3. Cleaning and Packaging Preferences

4. What's Next?

5. Take-Outs

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