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市場調査レポート
商品コード
1395975
高タンパク間食のイノベーションによる、スポーツ選手の枠を超えて消費者を獲得する機会Opportunities for Winning Consumers Beyond Sportspeople Through High-Protein Snacking Innovations |
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高タンパク間食のイノベーションによる、スポーツ選手の枠を超えて消費者を獲得する機会 |
出版日: 2023年11月23日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 29 Pages
納期: 即納可能
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タンパク質への関心の高まりは、健康志向、食生活の動向、製品イノベーション、バランスの取れた食生活とアクティブなライフスタイルの維持におけるタンパク質の重要性の認識など、さまざまな要因によってもたらされています。このため、プロテインスナックはより多様なニーズに対応し、より一般的なメインストリームの間食へと拡大する機会が生まれています。
当レポートでは、消費財業界の高タンパク間食に関する消費者動向を調査し、食生活の選好の変化が、タンパク質を豊富に含むスナックとの関連性をどのように強化しているかを分析しています。
This report explores how shifting dietary preferences are enhancing the relevance of protein-rich snacks.
Increased interest in protein is driven by a range of factors, including health consciousness, dietary trends, product innovation, and recognition of protein's importance in maintaining a balanced diet and active lifestyle. This is creating opportunities for protein snacks to meet a more diverse array of need states and expand into more common mainstream snacking occasions.