市場調査レポート
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1199228
ナショナルフットボールリーグ (NFL) の事業分析 (2022-23年):プロパティプロファイル・スポンサーシップ・メディア情勢Business of National Football League (NFL) 2022-23 - Property Profile, Sponsorship and Media Landscape |
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ナショナルフットボールリーグ (NFL) の事業分析 (2022-23年):プロパティプロファイル・スポンサーシップ・メディア情勢 |
出版日: 2022年12月19日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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今シーズン、NFLは米国内で9つの個別放送契約を結んでいます。このうち、Amazonは11年間で110億米ドルの契約を結んでいます。今シーズンのNFLの年間スポンサー契約の平均価格は3,833万米ドルです。同リーグは4つの契約を結んでおり、年間1億米ドル超の価値と推計されています。
当レポートでは、スポーツ界でもっとも収益性の高いナショナルフットボールリーグ (NFL) を調査し、スポンサーシップやメディア契約など、主な財源の分析をまとめています。
A complete overview of the commercial landscape of the 2022/23 NFL season. The report takes a closer look at the league from a social media, sponsorship and media perspective. It also takes a closer look at the commercial setups of all the teams on an individual basis.
This season the NFL has 9 individual broadcast deals in the United States. The league's newest addition to their list of broadcasters is Amazon, with a deal worth $11 billion spread over 11 years. The NFL still allows each team to agree their own regionally based deal, ensuring fans can access live coverage in the home market. The average price of an annual NFL sponsorship deal for the current season is $38.33 million. The league has four deals in place that GlobalData estimates to be worth over $100 million annually. The most recent deal the NFL has agreed is with the financial software firm Intuit, a four-year deal worth $15 million annually. GlobalData estimates that the New York Giants will receive the most from sponsors across the 2022/23 season. The beverages sector is the most prominent with 144 deals across the NFL teams. Anheuser-Busch is the brand with the most individual deals with NFL teams with 24.
A detailed overview of the commercial landscape from a league perspective. Outlining the social media position of the main properties as well as ticketing revenue. A clear breakdown of the sponsorship and media deals linked to the clubs.