表紙:ナショナルフットボールリーグ (NFL) の事業分析 (2022-23年):プロパティプロファイル・スポンサーシップ・メディア情勢
市場調査レポート
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ナショナルフットボールリーグ (NFL) の事業分析 (2022-23年):プロパティプロファイル・スポンサーシップ・メディア情勢

Business of National Football League (NFL) 2022-23 - Property Profile, Sponsorship and Media Landscape

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 | 納期: 即日から翌営業日

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ナショナルフットボールリーグ (NFL) の事業分析 (2022-23年):プロパティプロファイル・スポンサーシップ・メディア情勢
出版日: 2022年12月19日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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概要

今シーズン、NFLは米国内で9つの個別放送契約を結んでいます。このうち、Amazonは11年間で110億米ドルの契約を結んでいます。今シーズンのNFLの年間スポンサー契約の平均価格は3,833万米ドルです。同リーグは4つの契約を結んでおり、年間1億米ドル超の価値と推計されています。

当レポートでは、スポーツ界でもっとも収益性の高いナショナルフットボールリーグ (NFL) を調査し、スポンサーシップやメディア契約など、主な財源の分析をまとめています。

目次

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 NFL 2022の概要

第3章 メディア情勢

第4章 チームキットサプライヤー取引

第5章 スポンサーシップ情勢

第6章 チームスポンサーシップの概要

第7章 NFLチーム

第8章 付録

図表

List of Tables

List of Tables

  • Attendance Tables
  • Social Media Tables
  • Broadcast Deals Charts and graphs
  • NFL sponsorship graphs
  • Sector Breakdown charts
  • Team Sponsorship Revenue chart
  • Club Social Media Graphs
目次
Product Code: GDUKSPC91254

A complete overview of the commercial landscape of the 2022/23 NFL season. The report takes a closer look at the league from a social media, sponsorship and media perspective. It also takes a closer look at the commercial setups of all the teams on an individual basis.

This season the NFL has 9 individual broadcast deals in the United States. The league's newest addition to their list of broadcasters is Amazon, with a deal worth $11 billion spread over 11 years. The NFL still allows each team to agree their own regionally based deal, ensuring fans can access live coverage in the home market. The average price of an annual NFL sponsorship deal for the current season is $38.33 million. The league has four deals in place that GlobalData estimates to be worth over $100 million annually. The most recent deal the NFL has agreed is with the financial software firm Intuit, a four-year deal worth $15 million annually. GlobalData estimates that the New York Giants will receive the most from sponsors across the 2022/23 season. The beverages sector is the most prominent with 144 deals across the NFL teams. Anheuser-Busch is the brand with the most individual deals with NFL teams with 24.

A detailed overview of the commercial landscape from a league perspective. Outlining the social media position of the main properties as well as ticketing revenue. A clear breakdown of the sponsorship and media deals linked to the clubs.

Scope

  • The report looks to offer a detailed insight into one of the most profitable sports leagues in sport. It explores all the main financial revenue generators across the league. It also ranks the competing teams based on commercial revenue.

Reasons to Buy

  • The report gives a detailed and in-depth overview of one of the biggest and most popular sport leagues in the world. The report provides the reader with deep insight into the media and sponsorship landscape of both the league and teams involved.the league.

Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. NFL 2022 Overview

3. Media Landscape

4. Team Kit Supplier Deals

5. Sponsorship Landscape

6. Team Sponsorship Overview

7. NFL Teams

8. Appendix