市場調査レポート
商品コード
1134481

健康・美容業界の概要:市場力学、ニュース分析、取引分析、新製品発売

Health and Beauty Industry Overview, Market Dynamics, News and Deals Analysis and New Product Launches

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 38 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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健康・美容業界の概要:市場力学、ニュース分析、取引分析、新製品発売
出版日: 2022年07月19日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 38 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
ご注意事項 :
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の健康・美容業界は、消費者の購買行動がCOVID-19以降に通常に戻るため、2021年から2026年にかけて前年比成長を遂げると予測されています。

当レポートでは、健康・美容業界について調査し、2022年第2四半期の主要な消費者動向と革新動向、市場力学、業界取引などの情報を提供しています。

目次

目次

  • 市場モニター
  • エグゼクティブサマリー
  • 市場概要
  • 市場力学
  • 取引分析
  • ニュース分析
  • 新製品発売
  • 要点

付録

目次
Product Code: GDCS220003QMM

This report outlines the key consumer and innovation trends impacting the health and beauty industry in Q2 2022. It explores market dynamics, industry deals, and news highlights, all of which are influencing innovation and purchasing decisions in the sector today.

The cost-of-living crisis is significantly impacting the health and beauty industry, but growth is achievable if brands align with changing consumer needs.

Scope

  • The cost-of-living crisis has worsened this quarter and is impacting consumers' ability to spend
  • The overall value of health and beauty products will experience year-on-year growth from 2021 to 2026 as consumer purchasing behavior returns to normal post-COVID 19
  • Health leads consumer trends, but manufacturers must also cater to price-consciousness.

Reasons to Buy

  • Assess the global market development and categories driving performance in health and beauty.
  • Identify the key consumer behaviors shaping health and beauty and their resulting trends.
  • Gain access to forward-looking recommendations and future innovation opportunities.

Table of Contents

Table of Contents

  • Market Monitor
  • Executive Summary
  • Market Overview
  • Market Dynamics
  • Deals Analysis
  • News Analysis
  • New Product Launches
  • Take Outs

Appendix