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市場調査レポート
商品コード
1750763

Frost Radar:デマンドサイドプラットフォーム(DSP)、2025年

Frost Radar: Demand-Side Platforms, 2025


出版日
ページ情報
英文 26 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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Frost Radar:デマンドサイドプラットフォーム(DSP)、2025年
出版日: 2025年05月22日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 26 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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概要

主要企業を刺激するベンチマーキングシステム - 新しい案件の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション

デマンドサイドプラットフォーム(DSP)市場のFrost Radar(TM)は、広告主や広告代理店が世界な広告イニシアチブを計画、購入、測定、実行、最適化できるようにするソフトウェアソリューションを提供するプロバイダーを評価します。これらのプラットフォームは、アドエクスチェンジ、広告ネットワーク、コンテンツパブリッシャー、サプライサイドプラットフォームなどのメディアサプライソースからの広告在庫の獲得を可能にする広告需要アグリゲーターとして機能します。この分析では、スタンドアローンツールとして提供されるDSPだけでなく、プログラマティック広告のための幅広い技術スタックに統合されたDSPも対象としており、セルフサービスおよびマネージドサービスのDSPソリューションも含まれています。

Frost & Sullivanは、推定100社の競合企業の中から、このFrost Radar(TM)分析でプロットする上位12社のDSPプロバイダーを選出しました。各社はDSP市場で5年以上事業を展開しており、変化し続けるエコシステムにおいてイノベーションに取り組んでいることを実証しており、2024年の年間収益が1億7,000万米ドル以上です。

Frost & Sullivanは、業界内の多数の企業を分析しています。リーダーシップやその他の卓越性に基づいてさらなる分析を行う企業を選び、10項目の「成長」と「イノベーション」の基準でベンチマークを行い、Frost Radar(TM)上のポジションを明らかにします。Frost Radar(TM)に掲載された各企業の競合プロファイルを提示し、各企業の強みと、その強みに最も適したビジネスチャンスを考察しています。

目次

戦略的インペラティブと成長環境

Frost Radar(TM):デマンドサイドプラットフォーム(DSP)

主要企業

  • Adobe
  • Amazon
  • Basis Technologies
  • Cadent
  • Criteo
  • Google
  • Microsoft
  • Nexxen
  • Simpli.fi
  • The Trade Desk
  • Viant Technology
  • Yahoo

ベストプラクティスと成長機会

Frost Radar分析

次のステップ:Frost Radarを活用して主要ステークホルダーに力を与える

  • Frost Radarに掲載される意義
  • CEOの成長チーム
  • 投資家
  • 顧客
  • 取締役会

次のステップ

免責事項

目次
Product Code: KAF2-70

A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation That Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines

The Frost Radar™ for the demand-side platform (DSP) market assesses providers offering software solutions that enable advertisers and agencies to plan, buy, measure, execute, and optimize their global advertising initiatives. These platforms act as advertising demand aggregators that permit the acquisition of ad inventory from media supply sources, such as ad exchanges, ad networks, content publishers, and supply-side platforms. The analysis covers DSPs offered as a stand-alone tool as well as DSPs integrated into a broader stack of technologies for programmatic advertising and includes self-service and managed-service DSP solutions.

From an estimated 100 competitors, Frost & Sullivan selected the top 12 DSP providers to plot in this Frost Radar™ analysis. Each has been operating in the DSP market for more than 5 years, has demonstrated a commitment to innovating in this ever-changing ecosystem, and had annual revenue at or above $170 million in 2024.

Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™, considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.

Table of Contents

Strategic Imperative and Growth Environment

Frost RadarTM: Demand-Side Platforms

Companies to Action

  • Adobe
  • Amazon
  • Basis Technologies
  • Cadent
  • Criteo
  • Google
  • Microsoft
  • Nexxen
  • Simpli.fi
  • The Trade Desk
  • Viant Technology
  • Yahoo

Best Practices & Growth Opportunities

Frost Radar Analytics

Next Steps: Leveraging the Frost Radar to Empower Key Stakeholders

  • Significance of Being on the Frost Radar
  • CEO's Growth Team
  • Investors
  • Customers
  • Board of Directors

Next Steps

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