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市場調査レポート
商品コード
1568907
クラス1~3のステアリングとサスペンション補修品市場:欧州、2024年~2030年Class 1-3 Steering and Suspension Aftermarket, Europe, 2024-2030 |
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クラス1~3のステアリングとサスペンション補修品市場:欧州、2024年~2030年 |
出版日: 2024年09月13日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 88 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ステアリングとサスペンション部品アフターマーケットは、コントロールアームとスタビライザーバー/スタビライザーリンクの需要が増加し、変革的な成長を牽引
Frost & Sullivanは、欧州のクラス1~3の乗用車・小型商用車向けステアリングとサスペンション部品アフターマーケットに関する調査により、予測期間における成長機会を明らかにしました。2030年までの出荷台数(単位:百万台)、収益(単位:百万ユーロ)、メーカーレベルの平均価格(単位:ユーロ)を予測しています。また、業界主要企業の市場シェア、流通チャネル、サービス嗜好、技術動向についても評価しています。主要サプライヤーの簡単なプロファイルを掲載し、コネクテッドカー、自動運転車、シェアリングカー、電気自動車(CASE)の影響と成長促進・阻害要因についても論じています。基準年は2023年、予測期間は2024年から2030年です。欧州のステアリングとサスペンションコンポーネントアフターマーケットの主要ブランドは、ZF TRW、DRiV、Febi Bilstein、Delphi、Myle AG、SKF、FAG、VAICO、MAPCO、Sidem、Optimal、Febestです。
Frost & Sullivanのステアリングとサスペンションのアフターマーケット予測は、PCとLCVのVIOの国別・地域別分析と推定、PCとLCVの平均年間走行距離の国別・地域別推定に基づいています。
調査範囲
基準年は2023年、予測期間は2024年~2030年
主要課題
Steering and Suspension Components Aftermarket is Driving Transformational Growth as Demand for Control Arms and Sway Bars/Stabilizer Links Increases
Frost & Sullivan's study of the European Class1-3 steering and suspension components aftermarket for passenger cars and light commercial vehicles identifies viable growth opportunities over the forecast period. It forecasts unit shipments (in million units), revenue (€ million), and average manufacturer-level price (in €) through 2030. The study also evaluates the market share of the top industry players, distribution channels, service preferences, and technology trends. It provides brief profiles of key suppliers and discusses the impact of connected, automated, shared, and electric (CASE) vehicles and growth drivers and restraints. The base year is 2023, and the forecast period is from 2024 to 2030. Leading brands in the European steering and suspension components aftermarket are ZF TRW, DRiV, Febi Bilstein, Delphi, Meyle AG, SKF, FAG, VAICO, MAPCO, Sidem, Optimal, and Febest.
Frost & Sullivan's steering and suspension aftermarket forecast is based on a country- and regional-level analysis and estimation of VIO of PCs and LCVs and country- and regional-level estimation of average annual km driven by PCs and LCVs.
Research Scope
The base year is 2023, and the forecast period is from 2024 to 2030
Key Issues Addressed