表紙:エレベーターとエスカレーターの世界市場:成長機会
市場調査レポート
商品コード
1102970

エレベーターとエスカレーターの世界市場:成長機会

Global Elevator and Escalator Growth Opportunities

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
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エレベーターとエスカレーターの世界市場:成長機会
出版日: 2022年06月24日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のエレベーターとエスカレーター市場はパンデミックに見舞われた2020年を経て、2021年に回復し、収益で5.7%の世界成長を記録しました。2021年前半はパンデミックによって活動がやや阻害されましたが、後半は順調に回復し、2020年を大きく上回る成長率を記録しました。回復のスピードは地域によって異なりますが、全地域で台数、収益ともに全体的な成長が見られました。

当レポートでは、世界のエレベーターとエスカレーター市場について調査分析し、戦略的必須要件、主要な競合他社、成長の促進要因、抑制要因、収益・台数予測、収益シェア、国別成長機会分析、成長機会等に関する情報を提供しています。

目次

戦略的必須要件

  • 成長がますます困難になるのはなぜか?
  • 戦略的必須要件 8(TM)
  • エレベーターとエスカレーター市場に対する上位3つの戦略的必須要件の影響
  • 成長機会がGrowth Pipeline Engine (TM)を促進

成長機会分析:エレベーターとエスカレーター

  • 分析の範囲
  • 地域セグメンテーション
  • セグメンテーション
  • 主要な競合他社
  • 成長指標
  • 流通チャネル
  • 成長の促進要因
  • 成長の抑制要因
  • 予測の仮定
  • 収益予測
  • 収益予測分析
  • 台数予測:事業セグメント別
  • 収益予測:事業セグメント別
  • 収益・台数予測分析:事業セグメント別
  • 収益予測:地域別
  • 新規設置台数の出荷予測:地域別
  • サービス台数予測:地域別
  • 収益・台数予測分析:地域別
  • エレベーターとエスカレーター市場のCOVID-19後の動向
  • 価格動向と予測分析
  • 購買動向
  • サステナビリティ動向
  • 競合環境
  • 収益シェア
  • 収益シェア分析

成長機会分析-南北アメリカ

  • 成長指標
  • 収益予測
  • 収益予測:事業セグメント別
  • 台数予測:事業セグメント別
  • 収益予測と台数分析
  • 収益シェア
  • 収益シェア分析

成長機会分析-欧州、中東、アフリカ

  • 成長指標
  • 収益予測
  • 収益予測:事業セグメント別
  • 台数予測:事業セグメント別
  • 収益予測分析
  • 収益シェア
  • 収益シェア分析

成長機会分析-アジア太平洋

  • 成長指標
  • 収益予測
  • 収益予測:事業セグメント別
  • 台数予測:事業セグメント別
  • 収益と台数予測分析
  • 収益シェア
  • 収益シェア分析

成長機会ユニバース

  • 成長機会1-能力を高めるための技術採用
  • 成長機会2-新しい価値創造のための持続可能性
  • 成長機会3-より高い市場浸透のためのパートナーシップ/M&A
  • 成長機会4-競争優位性のための新しいビジネスモデル

付録

次のステップ

目次
Product Code: PD23-19

Increasing Digitalization Bolstering Transformational Growth of the Industry in the Post-Pandemic Era

After a highly challenging pandemic-filled 2020, the elevator and escalator market recovered in 2021 to register a global growth of 5.7% in revenues. While activity in the early part of 2021 were somewhat hampered by the pandemic, the later part of the year recovered well to post much higher growth than 2020. The recovery speed varied with the region, but all regions witnessed overall growth in terms of both units and revenue. Asia-Pacific led the recovery, with China as prime contributor. EMEA and Americas recovered well after a dismal 2020. Though 2021 saw significant growth, 2022 is likely to be weighed down by the property market slowdown in China. However, with assistance from the Chinese government to address the meltdown in the property space and general economy, the global E&E market will gather steam back in 2023 and continue growing at a CAGR of 3.6% between 2021 and 2026. Some of the key drivers for this growth are fast increasing urbanization rates especially in Asia-Pacific, growing investments in infrastructure (to boost economic development), and steady growth of the maintenance segment.

This research service covers all types of elevators: machine-room (MR)/machine-room-less (MRL) and passenger, service), escalators, and moving walkways and includes revenue for elevators and escalators from new installations and service (maintenance and modernization) business segments. The report is further analyzed geographically for regions including Americas (North America and South America), Europe, Middle East and Africa (EMEA), and Asia-Pacific (APAC). The base year is 2021, and market numbers are forecast until 2026.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Elevator and Escalator (E&E) Market
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis, Elevator and Escalator

  • Scope of Analysis
  • Geographic Segmentation
  • Segmentation
  • Segmentation (continued)
  • Key Competitors
  • Growth Metrics
  • Distribution Channels
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints
  • Forecast Assumption
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Analysis
  • Unit Forecast by Business Segment
  • Revenue Forecast by Business Segment
  • Revenue and Unit Forecast Analysis by Business Segment
  • Revenue Forecast by Region
  • New Installation Unit Shipment Forecast by Region
  • Service Unit Forecast by Region
  • Revenue and Unit Forecast Analysis by Region
  • Post-COVID-19 Trends for the E&E Market
  • Pricing Trends and Forecast Analysis
  • Purchasing Trends
  • Purchasing Trends (continued)
  • Sustainability Trends
  • Competitive Environment
  • Revenue Share
  • Revenue Share Analysis

Growth Opportunity Analysis-Americas

  • Growth Metrics
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast by Business Segment
  • Unit Forecast by Business Segment
  • Revenue Forecast and Unit Analysis
  • Revenue Share
  • Revenue Share Analysis

Growth Opportunity Analysis-EMEA

  • Growth Metrics
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast by Business Segment
  • Unit Forecast by Business Segment
  • Revenue Forecast Analysis
  • Revenue Share
  • Revenue Share Analysis

Growth Opportunity Analysis-APAC

  • Growth Metrics
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast by Business Segment
  • Unit Forecast by Business Segment
  • Revenue and Unit Forecast Analysis
  • Revenue Share
  • Revenue Share Analysis

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1-Technology Adoption for Increased Capabilities
  • Growth Opportunity 1-Technology Adoption for Increased Capabilities (continued)
  • Growth Opportunity 2-Sustainability for New Value Creation
  • Growth Opportunity 2-Sustainability for New Value Creation (continued)
  • Growth Opportunity 3-Partnerships/M&A for Higher Market Penetration
  • Growth Opportunity 3-Partnerships/M&As for Higher Market Penetration (continued)
  • Growth Opportunity 4-New Business Models for Competitive Advantage
  • Growth Opportunity 4-New Business Models for Competitive Advantage (continued)

Appendix

  • List of Companies in "Others"

Next Steps

  • Your Next Steps
  • Why Frost, Why Now?
  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • Legal Disclaimer