市場調査レポート
商品コード
1542891

リターナブル包装の世界市場:2024年~2031年

Global Returnable Packaging Market - 2024-2031


出版日
ページ情報
英文 211 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
リターナブル包装の世界市場:2024年~2031年
出版日: 2024年08月26日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 211 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

市場規模

リターナブル包装の世界市場規模は2023年に1,123億6,000万米ドルで、2031年には1,610億3,000万米ドルに達し、市場推計・予測期間(2024-2031年)にCAGR 4.6%で成長すると予測されています。

リターナブル包装は、再利用可能な包装またはリターナブル輸送包装としても知られ、丈夫な手持ち容器やバルク容器、パレット、輸送ラック、ダンネージ、その他何度も再利用することを目的とした関連製品で構成されています。包装は、プラスチック、木材、金属、ガラス、板紙などの長持ちする材料で構成され、使いやすさ、耐久性、洗浄、修理を促進するために繰り返し再利用されるように設計されています。

これらは数回の輸送を想定しており、サプライチェーン全体を通して厳しい取り扱いに耐えられるように設計されています。消耗品の包装に比べ、このような製品の初期費用はかなり高くつく。しかし、移動回数が増えるにつれて1回当たりのコストは下がり、投資に対する迅速な回収が保証されるため、様々な企業から持続可能で長持ちする包装に対するニーズが高まっています。

リターナブル包装市場力学

予測期間中、世界中で都市化が進み、リターナブル包装の費用対効果が高まるなどの要因が、リターナブル包装市場の成長に寄与するとみられます。しかし、リターナブル包装の市場拡大は、保管スペースの不足と材料ロスの可能性によって妨げられると予測されます。

新興国における物流機会の増加

ブラジル、インド、中国のような新興国は、工業用包装バルク製品のロジスティクスに莫大な可能性を提供しています。さらに、これらの国々はリターナブル包装市場の原材料を大量に供給しています。飲食品、自動車、化学・素材、ヘルスケアなどの製造業は、中国とインドの力強い経済成長の恩恵を受けています。

リターナブル包装市場は、新興国における製造業の台頭と、持続可能で費用対効果の高い包装ソリューションへの需要から恩恵を受けると予測されます。さらに今後数年間は、都市人口の増加、インターネット普及率の上昇、eコマース産業の拡大が、リターナブル包装市場の繁栄に大きなチャンスをもたらすと予想されています。

パックサイズの高い最適化

製品の保護を損なうことなく輸送スペースを節約するために最適化されたパックのデザインは、リターナブル包装の成長を促進する主要な要素の一つです。企業は斬新で高性能なパッケージング・ソリューションを生み出すために研究開発に投資しています。リターナブル包装システムは軽量で積み重ねが可能なため、無駄なスペースがなく、輸送コストを節約できます。

リターナブル包装分野で急成長している動向の一つは、物流チェーンにおけるキューブ型包装です。一方、円筒形のスチール製やプラスチック製のドラムは使いやすく、機械的なハンドリング設備がなくても一人で扱えます。また、大企業は長方形の中間バルクコンテナ(IBC)を利用しています。これは、コンテナ同士を接近させて配置でき、コンテナ間のボイドエリアが少ないからです。リターナブル包装システムの市場は、このような利点から、今後数年で上昇する可能性が高いです。

保管スペースの必要性と材料紛失のリスク

デザインと強度のため、空の再利用可能な包装の保管は、1回限りの包装ソリューションよりも場所を取る。リターナブル包装は返却しなければならないが、この往復は残念ながら無料ではないです。そのため、このようなコストは出荷や輸送の予算に織り込まれています。

リターナブル梱包の場合、商品を受け取った後、梱包アイテムを送り返すことを顧客に依存することになります。顧客がそうしなかった場合、ベンダーは未返却の資材の費用を負担することになります。一般的に初期費用が安いワンウェイ梱包とは異なり、リターナブル梱包は一般的に初期費用が高くつく。しかし、長期的には大きな節約になると予測されます。

COVID-19影響分析

多くの国々で政府が締め出しを行ったため、製造業や食品産業など多くの産業からの需要が減少し、リターナブル包装の需要は2020年に減少を示しました。製造業が停止し、高級品や不要不急のサービスの需要が世界的に大きく落ち込んだ結果、COVID-19問題はリターナブル包装ビジネスにマイナスの影響を与えました。COVID-19は、主に世界の実店舗の閉鎖により、パッケージング事業に様々な影響を与えました。

非必需品の需要は、2020年の第1四半期から第2四半期にかけて産業用、輸送用、バルク包装の急激な減少につながった。一般消費者の可処分所得が減少し、工業製品の包装の売上が減少したため、包装業界は卸売・小売コストの削減を強く迫られました。COVID-19の後、消費者は高級品の購入や休暇、ホスピタリティ・サービスの利用に慎重になり、包装業界の成長は制限されました。

しかし、操業停止による大きな影響は、オンライン小売が利用可能になったことで緩和されました。電子商取引に特化したパッケージの需要は堅調に推移すると予測されるが、一方で電子商取引事業者は製品の安全性とパッケージの除菌に注力しなければならないと思われます。さらに、食料品や生鮮食品などの重要な製品は、主に地元のeコマースサイトからの需要が高いため、食品事業の包装は世界の包装市場の最前線にあります。

リターナブル包装市場のセグメント分析

エンドユーザー別では、リターナブル包装市場は飲食品、自動車、耐久消費財、ヘルスケア、その他に区分されます。

自動車産業における複雑なサプライチェーンとネットワーク

自動車産業はリターナブル包装市場において最大のセグメントになると予想されています。世界の自動車産業は複雑なサプライチェーンとネットワークを特徴としており、リターナブル包装の入出庫を容易にするために多くのプロセスを統合する必要があります。リターナブル包装は現在、メーカーやサプライヤーへの製品返送にかかる時間を最短化することで、業務の効率化を図るため、複数のOEMで利用されています。

自動車メーカーは、自動車部品の様々な部分を部品サプライヤーに移送するために、リターナブルコンテナを頻繁に採用しています。その後、部品は組み立て工場に運ばれ、組み立てられます。プラスチックやスチールは耐久性があり、改ざんされにくいため、自動車業界のリターナブル包装に利用されています。リターナブル包装の需要は、自動車業界において着実に拡大しています。これは、市場競争に遅れを取らないためにOEMがコスト削減を迫られているためです。

リターナブル包装の世界市場地域別シェア

アジア太平洋地域における自動車産業の成長と政府のイニシアティブの高まり

中国、インド、ベトナムなどの発展途上国における急速な工業化と製造業の台頭により、アジア太平洋地域は大きな発展の可能性を秘めたリターナブル包装の主要地域となっています。リターナブル包装商品は、自動車メーカーが車体部品などの半完成品や完成品の自動車部品をベンダーから組立ユニットに運ぶために主に使用しています。

パレット、ラック、ダンネージは、重量物や大量の自動車部品を頻繁に短距離輸送するため、大きな需要がある梱包製品のひとつです。特にアジア太平洋地域における中流階級の人口増加により、世界の自動車産業の絶え間ない成長が、予測期間中の自動車セグメントの成長を後押しすると予測されています。

ロシア・ウクライナ戦争の影響:

包装業界への長期的な影響はまだ不透明であるが、この地域からの企業の撤退や世界の制裁措置などの行動は、永続的な結果をもたらすと予想されます。米国がロシアの石油・ガスの輸入を禁止し、EUがすべての石炭の輸入を禁止する計画など、すでに課されている制裁措置は、さまざまな産業で永続的な影響を及ぼす可能性があります。西欧がロシアへのエネルギー依存度を下げようと努力しているため、エネルギー価格の上昇は今後も続くと思われます。

これに対してロシアは、医療品、農産物、木材など200以上の製品の輸出を禁止しています。ロシアと中国は世界最大のアルミニウム生産国のひとつであり、ロシアは世界生産量の6%を占めています。ロシア、中国、西側諸国間の緊張は世界の商品価格に影響を及ぼすと予想され、これがリサイクル努力の増加につながる可能性があると予測する専門家もいます。

キエフ経済学院によると、ウクライナのインフラには推定630億米ドルの被害が出ており、キエフ、ハリコフ、ザポロジエ、ドニプロといった都市(パックテクノウクライナのサプライヤーの多くがある)は激しい砲撃を受けています。インフラの破壊により、多くの企業が恒久的または長期的に閉鎖される可能性が高く、事業を継続できる企業にとってはサプライチェーンの再構築が必要となります。

リターナブル包装市場の競合情勢

製品の発売、承認、特許やイベントなどのその他の有機的成長戦術は、いくつかの企業によって優先されています。買収、パートナーシップ、提携は無機的成長戦術と見られています。このような取り組みにより、市場プレーヤーは事業と顧客基盤を拡大する道を切り開いた。世界のリターナブル包装の需要増加に伴い、リターナブル包装市場の市場支払者は魅力的な成長見通しから利益を得ることが期待されています。

目次

第1章 世界のリターナブル包装市場の調査手法と調査範囲

  • 調査手法
  • 調査目的と調査範囲

第2章 リターナブル包装の世界市場:市場定義と概要

第3章 リターナブル包装の世界市場:エグゼクティブサマリー

  • 製品別市場内訳
  • 市場内訳:素材別
  • エンドユーザー別市場内訳
  • 地域別市場内訳

第4章 リターナブル包装の世界市場:市場力学

  • 市場影響要因
    • 促進要因
      • 新興国における物流機会の増加
      • パックサイズにおける高い最適化
    • 抑制要因
      • 保管スペースの必要性と材料紛失のリスク
    • 機会
    • 影響分析

第5章 リターナブル包装の世界市場:産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 規制分析

第6章 リターナブル包装の世界市場:COVID-19分析

  • COVID-19の市場分析
    • COVID-19以前の市場シナリオ
    • 現在のCOVID-19市場シナリオ
    • COVID-19後または将来のシナリオ
  • COVID-19の価格ダイナミクス
  • 需給スペクトラム
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的取り組み
  • 結論

第7章 リターナブル包装の世界市場:製品別

  • パレット
  • ドラム・バレル
  • 木枠
  • その他

第8章 リターナブル包装の世界市場:材料別

  • プラスチック
  • 金属
  • 木材
  • ガラス
  • 発泡スチロール

第9章 リターナブル包装の世界市場:エンドユーザー別

  • 飲食品
  • 自動車
  • 耐久消費財
  • ヘルスケア
  • その他

第10章 リターナブル包装の世界市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ

第11章 リターナブル包装の世界市場:競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況/シェア分析
  • M&A分析

第12章 リターナブル包装の世界市場:企業プロファイル

  • Returnable Packaging Resource Inc.
    • 企業概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • Nefab Group
  • Plastic Packaging Solutions Midlands & East Ltd.
  • Tri-Pack Plastics Ltd.
  • Amatech Inc.
  • Celina Industries
  • CHEP
  • Integra Packaging
  • ORBIS Corporation
  • Menasha Corporation(*LIST NOT EXHAUSTIVE)

第13章 リターナブル包装の世界市場:重要考察

第14章 リターナブル包装の世界市場:データ分析

目次
Product Code: PAC5402

Market Size

The global returnable packaging market size was worth US$ 112.36 billion in 2023 and is estimated to reach US$ 161.03 billion by 2031, growing at a CAGR of 4.6% during the forecast period (2024-2031).

Returnable packaging, also known as reusable packaging or returnable transport packaging, comprises sturdy hand-held and bulk containers, pallets, shipping racks, dunnage and other associated products intended to be reused multiple times. The packaging is constructed of long-lasting materials, including plastic, wood, metal, glass and paperboards and is designed to be reused repeatedly to promote ease of use, durability, cleaning and repair.

These are intended for several trips and are engineered to endure rigorous handling throughout the supply chain. Compared to expendable packaging, the initial expenditure for such products is significantly more. Still, as the number of travels increases, the cost per trip decreases, ensuring a speedy return on investment, catering to an increasing need for sustainable and long-lasting packaging from a variety of businesses.

Returnable Packaging Market Dynamics

During the forecast period, factors such as rising urbanization around the world and thus the cost-effectiveness of returnable packing is likely to contribute to the growth of the returnable packaging market. However, returnable packaging's market expansion is projected to be hampered by a shortage of storage space and the possibility of material loss.

Rising opportunities for logistics in emerging economies

Emerging economies like Brazil, India and China provide enormous potential for industrial packaged bulk product logistics. In addition, the countries have a large supply of raw materials for the returnable packaging market. The manufacturing industries such as food & beverage, automotive, chemical & materials and healthcare have benefited from China and India's strong economic growth.

The returnable packaging market is predicted to benefit from the rising manufacturing sectors in emerging economies and the demand for sustainable and cost-effective packaging solutions. Furthermore, in the upcoming years, the growing urban population, rising internet penetration rate and expansion of the e-commerce industry are expected to provide enormous chances for the returnable packaging market to flourish.

High optimization in a pack size

The pack's design, optimized to help conserve shipping space without compromising the product's protection, is one of the primary elements driving the growth of returnable packaging. Companies are investing in research and development to produce novel and high-performing packaging solutions. Returnable packaging systems save money on transportation as they are lightweight and stackable, which means there is no wasted space.

One of the fastest-growing trends in the returnable packaging sector is cube-shaped packaging in logistics chains. On the other hand, cylindrical steel and plastic drums are easy to use and handle by a single person without any mechanical handling equipment. Large firms also utilize rectangular-shaped Intermediate Bulk Containers (IBCs) because they allow containers to be placed closer together with less void area in between. The market for returnable packaging systems is likely to rise in the coming years due to these advantages.

Storage space requirements and the risk of material loss

Once the returnable package is received, the issue of where to store it arises-because of the design and strength, storing empty reusable packaging takes up more room than one-time packaging solutions. Returnable packing must be returned and this return trip is regrettably not free. As a result, such cost is factored into the shipping and transportation budget.

With returnable packing, relying on the client to send back packaging items once the goods have been received becomes a dependency. If the customer fails to do so, the vendor is responsible for the cost of those unreturned materials. Unlike one-way packing, which is typically less expensive upfront, returnable packaging is typically more expensive upfront. However, long-term savings are projected to be significant.

COVID-19 Impact Analysis

Due to the government-imposed lockdown in many countries, the demand for returnable packaging saw a decline in 2020 due to less demand from many industries such as manufacturing and the food industry. As a result of halted manufacturing and a large drop in the demand for luxury and non-essential services worldwide, the COVID-19 issue impacted the returnable packaging business negatively. COVID-19 had a mixed influence on the packaging business, primarily due to the global closure of physical retail outlets.

Demand for non-essential goods led to a sharp reduction in industrial, transportation and bulk packaging during the first two quarters of 2020. Due to the general wider public lower disposable income and lower sales for packaging from industrial goods, the packaging industry came under great pressure to reduce wholesale and retail costs. Consumers were cautious about purchasing luxury items, vacationing and using hospitality services after the COVID-19 event, which limited the packaging industry's growth.

However, the high impact of the shutdown has been mitigated by the availability of online retailing. The demand for eCommerce-specific packaging is projected to stay robust, while eCommerce businesses will have to focus on product safety and package sanitization. Furthermore, the packaging in the food business is at the forefront of the global packaging market, owing to the high demand for critical products such as groceries and fresh food, mostly from local e-commerce sites.

Returnable Packaging Market Segment Analysis

By end-user, the returnable packaging market is segmented into food & beverages, automotive, consumer durables, healthcare and others.

Complex supply chains & networks in the automotive industry

The automotive sector is expected to be the largest segment in the returnable packaging market. The worldwide automobile sector is characterized by complex supply chains and networks, which necessitate integrating many processes to facilitate the inbound and outward flow of returnable packaging. Returnable packaging is being used by several OEMs today to improve the efficiency of their operations by minimizing the time it takes to return products to manufacturers and suppliers.

Automobile manufacturers frequently employ returnable containers to transfer various sections of automobile components to component suppliers. After that, the components are transferred to assembly plants to be assembled. Plastics and steel are utilized for returnable packaging in the automotive industry because they are durable and tamper-resistant. The demand for returnable packaging is steadily expanding in the automobile industry, owing to the pressure on OEMs to reduce costs to keep up with the market competition.

Global Returnable Packaging Market Geographical Share

Growing automotive industry and the rising government initiatives in Asia-Pacific

Owing to the rapid industrialization and rising manufacturing industries in developing nations such as China, India and Vietnam, Asia-Pacific has emerged as the main region for returnable packaging with great development potential. Returnable packaging goods are largely used by automotive manufacturers to convey semi-finished and finished vehicle components, such as body parts, from vendors to assembly units.

Pallets, racks and dunnage are among the packing products in great demand due to the frequent and short-distance transportation of heavy and high-volume car components. The constant rise of the worldwide automotive industry, owing to a growing middle-class population, particularly in Asia-Pacific, is predicted to boost the automotive segment's growth over the forecast period.

Russia-Ukraine War Impact:

The long-term impact on the packaging industry remains uncertain, but actions such as companies withdrawing from the region and worldwide sanctions are expected to have enduring consequences. Sanctions already imposed, including the US ban on importing Russian oil and gas and the EU's plans to ban all coal imports, could have lasting effects across various industries. The increase in energy prices is likely to remain elevated as Western Europe strives to reduce its energy dependence on Russia.

In response, Russia has banned the export of over 200 products, including medical, agricultural, and timber goods. Russia and China are among the world's largest aluminum producers, with Russia contributing 6% of global production. Tensions between Russia, China, and the West are expected to impact global commodity prices, and some experts predict this could lead to an increase in recycling efforts.

According to the Kyiv School of Economics, an estimated $63 billion in damage has been inflicted on Ukraine's infrastructure, with cities such as Kyiv, Kharkiv, Zaporozhye, and Dnipro-where many of PACK TECHNOLOGY Ukraine's suppliers are located-suffering heavy shelling. The destruction of infrastructure is likely to shutter many businesses permanently or for the long term, necessitating a rebuild of supply chains for those able to continue operations.

By Product

Pallets

Drums & Barrel

Crates

Others

By Material

Plastic

Metal

Wood

Glass

Foam

By End-user

Food and Beverages

Automotive

Consumer Durables

Healthcare

Others

By Region

North America

U.S.

Canada

Mexico

Europe

Germany

UK

France

Italy

Russia

Rest of Europe

South America

Brazil

Argentina

Rest of South America

Asia-Pacific

China

India

Japan

Australia

Rest of Asia-Pacific

Middle East and Africa

Recent Developments

In April 2024, Uber Eats will address carbon emissions and packaging waste by offering takeaway food in reusable, returnable packaging. They are extending their partnership to Los Angeles, San Francisco, and other areas on the West Coast of the United States.

In March 2024, Brau Union Austria introduced an innovative sustainable bottle for the brewing industry. In collaboration with Vetropack Group, Brau Union Austria unveiled a 0.33-liter returnable bottle for the Austrian brewing industry. This bottle will allow for more crates per pallet, offering economic and ecological benefits such as reduced logistics costs, shorter transport routes, and decreased CO2 emissions.

In March 2024, the French beauty brand Yves Rocher announced the launch of its Bain de Nature eco refill packs, which contain bath and shower gels made from 90% recycled plastic. This initiative includes packaging that uses four times less plastic than conventional 400ml bottles, addressing consumer demand for more sustainable alternatives and complying with national and European regulations on plastic use.

In February 2024, Glow Recipe, a popular brand known for its skincare products, introduced a refillable unit of its Watermelon Glow Pink Juice Oil-Free Moisturizer. The new packaging is made with 95% post-consumer recycled plastic, resulting in approximately 59% less carbon emissions and 51% less waste compared to its single-use counterparts.

In April 2023, Brambles announced the completion of a merger between CHEP China, a returnable packaging manufacturer, and LOSCAM China, a pooling and returnable packaging solutions provider for supply chains. This merger will help Brambles meet the increasing demand for returnable packaging solutions with an effective supply chain.

Returnable Packaging Market Competitive Landscape

Product launches, approvals and other organic growth tactics such as patents & events are being prioritized by several companies. Acquisitions, partnerships and collaborations were seen as inorganic growth tactics. The efforts have paved the road for market players to expand their business and client base. With the increased demand for returnable packaging worldwide, market payers in the returnable packaging market are expected to benefit from attractive growth prospects.

Major global returnable packaging market companies include Returnable Packaging Resource Inc., Nefab Group, Plastic Packaging Solutions Midlands & East Ltd., Tri-Pack Plastics Ltd., Amatech Inc., Celina Industries, CHEP, Integra Packaging, ORBIS Corporation and Menasha Corporation.

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The global returnable packaging market report would provide access to an approx. 61 market data table, 57 figures and 211 pages.

Target Audience 2024

Returnable Packaging Service Providers/ Buyers

Industry Investors/Investment Bankers

Education & Research Institutes

Emerging Companies

Returnable Packaging Manufacturers

Table of Contents

1. Global Returnable Packaging Market Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Global Returnable Packaging Market - Market Definition and Overview

3. Global Returnable Packaging Market - Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet By Product
  • 3.2. Market Snippet By Material
  • 3.3. Market Snippet By End-User
  • 3.4. Market Snippet By Region

4. Global Returnable Packaging Market-Market Dynamics

  • 4.1. Market Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Rising opportunities for logistics in emerging economies
      • 4.1.1.2. High optimization in a pack size
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. Storage space requirements and the risk of material loss
    • 4.1.3. Opportunity
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Global Returnable Packaging Market - Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Pricing Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. Global Returnable Packaging Market - COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
    • 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. Global Returnable Packaging Market - By Product

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
  • 7.2. Pallets*
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.3. Drums & Barrel
  • 7.4. Crates
  • 7.5. Others

8. Global Returnable Packaging Market - By Material

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
  • 8.2. Plastic*
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Metal
  • 8.4. Wood
  • 8.5. Glass
  • 8.6. Foam

9. Global Returnable Packaging Market - By End-User

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User.
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
  • 9.2. Food & Beverage*
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 9.3. Automotive
  • 9.4. Consumer Durables
  • 9.5. Healthcare
  • 9.6. Others

10. Global Returnable Packaging Market - By Region

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
  • 10.3. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.4. North America
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
    • 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. U.S.
      • 10.4.6.2. Canada
      • 10.4.6.3. Mexico
  • 10.5. Europe
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
    • 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. Germany
      • 10.5.6.2. UK
      • 10.5.6.3. France
      • 10.5.6.4. Italy
      • 10.5.6.5. Spain
      • 10.5.6.6. Rest of Europe
  • 10.6. South America
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
    • 10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.6.6.1. Brazil
      • 10.6.6.2. Argentina
      • 10.6.6.3. Rest of South America
  • 10.7. Asia-Pacific
    • 10.7.1. Introduction
    • 10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
    • 10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.7.6.1. China
      • 10.7.6.2. India
      • 10.7.6.3. Japan
      • 10.7.6.4. Australia
      • 10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
  • 10.8. The Middle East and Africa
    • 10.8.1. Introduction
    • 10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
    • 10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
    • 10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User

11. Global Returnable Packaging Market - Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive Scenario
  • 11.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis

12. Global Returnable Packaging Market - Company Profiles

  • 12.1. Returnable Packaging Resource Inc.
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Product Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. Nefab Group
  • 12.3. Plastic Packaging Solutions Midlands & East Ltd.
  • 12.4. Tri-Pack Plastics Ltd.
  • 12.5. Amatech Inc.
  • 12.6. Celina Industries
  • 12.7. CHEP
  • 12.8. Integra Packaging
  • 12.9. ORBIS Corporation
  • 12.10. Menasha Corporation (*LIST NOT EXHAUSTIVE)

13. Global Returnable Packaging Market - Premium Insights

14. Global Returnable Packaging Market - DataM

  • 14.1. Appendix
  • 14.2. About Us and Services
  • 14.3. Contact Us