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市場調査レポート
商品コード
1336704

ヴィーガン化粧品の世界市場-2023年~2030年

Global Vegan Cosmetics Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 181 Pages | 納期: 約2営業日

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ヴィーガン化粧品の世界市場-2023年~2030年
出版日: 2023年08月22日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 181 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

世界のヴィーガン化粧品市場は2022年に117億米ドルに達し、2030年には189億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長する見込みです。

パーソナルケアやグルーミング用品に対する消費者需要の高まりにより、世界のヴィーガン化粧品市場は急速に拡大している産業です。世界のボディケア産業の拡大に拍車をかけている主な要因の一つは、あらゆる年齢層の人々の身だしなみに対する意識の高まりです。顧客は、良好な個人衛生の価値と、健康を維持するためのボディケア製品の貢献をより意識するようになり、これらのアイテムを頻繁に使用する傾向が高まっています。

例えば、2022年9月、コティとクルーエルティ・フリー・インターナショナルは戦略的提携を拡大しました。米国化粧品大手のリンメル、マンハッタン、リスクの各ブランドは、リーピング・バニー認証の安定した仲間としてカバーガールに加わっています。従って、このような戦略的提携は米国のヴィーガン化粧品市場の成長を促進し、地域別シェアの34%以上を占め、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

市場力学

グリーン化粧品の動向上昇

健康とウェルネスに対する消費者の関心の高まりは、クリーンでナチュラルな美容製品の需要に影響を与えています。ヴィーガン化粧品は、多くの場合、合成化学物質よりも安全で健康的な代替品として認識されている植物由来の成分で処方されています。このような健康志向の消費者へのアピールが、ヴィーガン化粧品市場の成長を後押ししています。

例えば、2022年2月23日、H&M BEAUTYからThe VEGAN &NATURAL NAILPOLISHが発売されました。H&Mの春のキャンペーンは、あなたのルックのベースとなる、真新しく鮮やかな30色のネイルポリッシュのパレットで、指先まで着飾ることを奨励しています。ネイルポリッシュは光沢があり、75%が天然成分でできています。

製品の発売と進歩が市場の成長を促進

ヴィーガン化粧品の世界市場の成長には、製品の発売と進歩が重要な役割を果たしています。新製品の継続的なイントロダクションと処方、成分、技術の進歩が市場の拡大に寄与しています。

例えば、2023年6月14日、動物から生産された物質を一切含まないヴィーガン化粧品の人気により、韓国企業は環境に配慮する消費者にアピールするため、独自のヴィーガン美容ブランドを発表しました。The Vegan Certification and Servicesが火曜日に報告したところによると、韓国におけるヴィーガン化粧品の市場規模は2013年から2018年にかけて倍増し、1,600億ウォンから5,700億ウォン(4億4,955万米ドル)に成長しました。2025年には1兆ウォンに達すると予想されています。したがって、このような新興国市場の開拓は、世界および地域のヴィーガン化粧品市場成長の原動力となります。

偽造品の入手可能性

偽造品の入手可能性は、世界のヴィーガン化粧品市場の成長にとって大きな課題となっています。模倣品とは、本物のブランドを無断で複製したものや模倣品であり、品質や安全基準を守らずに生産されることが多いです。偽造品は本物のヴィーガン化粧品ブランドの評判と信頼を損ないます。消費者が知らずに模倣品を購入した場合、品質の悪さや有害な成分により副作用を経験する可能性があります。これは市場に対する消費者の信頼を損ない、将来ヴィーガン化粧品を購入することを思いとどまらせる可能性があります。

COVID-19影響分析

ヴィーガン化粧品の世界市場は、COVID-19の流行によってプラスとマイナスの両方の影響を受けました。COVID-19の流行は、顧客の健康と安全に対する関心を高め、自然でクリーンな製品に対する需要の増加に拍車をかけました。従来の化粧品の潜在的な危険性を心配する顧客は、より安全で健康的な代替品とみなされるヴィーガン化粧品により大きな関心を示しました。

消費者は、閉鎖的で社会から隔離された政策により、美容に必要なものをオンラインで購入するようになっています。パンデミックの間、オンライン小売業者やeコマース・プラットフォームの売上は増加しました。すでに強力なインターネット・プレゼンスと流通網を持っていたヴィーガン化粧品企業によって、より多くの消費者層にリーチすることができました。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

第2章 定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 影響要因
    • 促進要因
      • グリーン化粧品の動向の高まり
      • 市場成長の原動力となる製品の発売・進歩の拡大
    • 抑制要因
      • 偽造品の流通
    • 機会
    • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 規制分析

第6章 COVID-19分析

第7章 タイプ別

  • スキンケア
  • ヘアケア
  • メイクアップ
  • その他

第8章 流通チャネル別

  • eコマース
  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • 百貨店
  • 専門店
  • その他

第9章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋
  • 中東・アフリカ

第10章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況/シェア分析
  • M&A分析

第11章 企業プロファイル

  • GABRIEL COSMETICS
    • 会社概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 財務概要
    • 最近の動向
  • PHB Ethical Beauty Ltd.
  • Natur'Alley Ltd
  • GoNature Sp. z.o.o
  • Seraphine Botanicals
  • Nutriglow Cosmetics
  • Plum
  • Disguise Cosmetics
  • COTY Inc.
  • G&M Cosmetics

第12章 付録

目次
Product Code: FMCG6728

Market Overview

Global Vegen Cosmetics Market reached US$ 11.7 billion in 2022 and is expected to reach US$ 18.9 billion by 2030, growing with a CAGR of 6.2% during the forecast period 2023-2030.

Due to rising consumer demand for personal care and grooming goods, the worldwide vegan cosmetics market is an industry that is expanding quickly. One of the main factors fueling the expansion of the global body care industry is the rising awareness of personal grooming among people of all ages. Customers are more likely to use these items frequently as they become more aware of the value of good personal hygiene and the contribution of body care products to sustaining good health.

For instance, in September 2022, Coty and Cruelty Free International have expanded their strategic alliance. The Rimmel, Manhattan and Risque brands of the US cosmetics behemoth have now joined CoverGirl as Leaping Bunny Approved stablemates. Therefore, strategic collaboration like these drives the growth of the U.S. vegan cosmetics market, which accounts for more than 34th of the regional shares and is expected to grow at a highest CAGR during the forecasted period.

Market Dynamics

Rising Trend for Green Cosmetics

The rising consumer focus on health and wellness has influenced the demand for clean, natural beauty products. Vegan cosmetics are often formulated with plant-based ingredients that are perceived as safer and healthier alternatives to synthetic chemicals. This appeal to health-conscious consumers has bolstered the growth of the vegan cosmetics market.

For instance, In February 23, 2022, The VEGAN & NATURAL NAILPOLISH has been released by H&M BEAUTY. With a palette of 30 brand-new, vibrant nail polish colours to base your look on, H&M's spring campaign encourages you to dress to your fingertips. The nail polish has a high gloss and is made of 75% natural ingredients.

Growing Product Launches and Advencement Thrives the Market Growth

Growing product launches and advancements play a crucial role in driving the growth of the global vegan cosmetics market. The continuous introduction of new products and advancements in formulations, ingredients and technologies contribute to the market's expansion.

For instance, in June 14, 2023, the popularity of vegan makeup products, which do not include any substances produced from animals, has prompted South Korean businesses to introduce their own vegan beauty brands in an effort to appeal to consumers who are conscious of the environment. The Vegan Certification and Services reported on Tuesday that the market for vegan cosmetics in Korea doubled in size from 2013 to 2018, growing from 160 billion won to 570 billion won (US$ 449.55 million). By 2025, it's anticipated to reach 1 trillion won. Therefore, developments like these drives the growth of the global and regional vegan cosmteics market growth.

Availability of Counterfeit Products

The availability of counterfeit products poses a significant challenge to the growth of the global vegan cosmetics market. Counterfeit products are unauthorized replicas or imitations of genuine brands, often produced without adherence to quality and safety standards. Counterfeit products undermine the reputation and trust of genuine vegan cosmetics brands. When consumers unknowingly purchase counterfeit products, they may experience adverse effects due to poor quality or harmful ingredients. This erodes consumer confidence in the market and can deter them from purchasing vegan cosmetics in the future.

COVID-19 Impact Analysis

The global market for vegan cosmetics was impacted by the COVID-19 epidemic in both positive and negative ways. The epidemic increased customer concern for their health and safety, which fueled an increase in the demand for natural and clean products. Customers worried about the potential hazards of conventional cosmetics have shown greater interest in vegan cosmetics, which are seen as safer and healthier alternatives.

Consumers resorted to online purchasing for their beauty needs due to lockdowns and social isolation policies. During the pandemic, online retailers and e-commerce platforms saw an increase in sales. A bigger consumer base was reached by vegan cosmetics companies that already had a strong internet presence and distribution networks.

Segment Analysis

The global vegan cosmetics market is segmented based on type, distribution channeland region.

Rapid Boom in E-Commerce Drives the Segmental Growth

The rapid boom in e-commerce has significantly driven the segmental growth in the global vegan cosmetics market. E-commerce refers to the buying and selling of goods and services over the internet and its growth has transformed the way consumers shop for beauty products.

E-commerce platforms give vegan cosmetics companies an international demographic to reach outside of their local markets. With the use of e-commerce, businesses can reach consumers all over the world with their products. Brands of vegan cosmetics, particularly those with distinctive offerings and specialised target audiences, have additional chances for growth as a result of this extended market reach.

Geographical Analysis

Due to the Presence of a Large Millennial Population, The Asia Pacific Dominates the Market

The Asia Pacific region is home to a substantial population and a significant proportion of this population comprises millennials. This demographic cohort, typically defined as individuals born between the early 1980s and mid-1990s to early 2000s, forms a substantial consumer base. The sheer size of the millennial population in the Asia Pacific drives market demand and influences consumer trends.

Chinese millennials are well renowned for utilising e-commerce platforms extensively. China's e-commerce industry is highly established, with major players like JD.com and Alibaba's Tmall. The dominance of the Asia Pacific market has been attributed to the simplicity of online buying and the availability of a large selection of vegan cosmetics items on these platforms. Therefore, China accounts for more than half of the regional shares and is expected to dominate the regional market with a significant margin during the forecasted period.

Competitive Landscape

The major global players include: GABRIEL COSMETICS, PHB Ethical Beauty Ltd., Natur'Alley Ltd, GoNature Sp. z.o.o, Seraphine Botanicals, Nutriglow Cosmetics, Plum, Disguise Cosmetics, COTY Inc. and G&M Cosmetics.

Why Purchase the Report?

  • To visualize the global vegan cosmetics market segmentation based on type, distribution channeland region, as well as understand key commercial assets and players.
  • Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
  • Excel data sheet with numerous data points of vegan cosmetics market-level with all segments.
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The global vegan cosmetics market report would provide approximately 53 tables, 50 figures and 181 Pages.

Application 2023

  • Manufacturers/ Buyers
  • Industry Investors/Investment Bankers
  • Research Professionals
  • Emerging Companies

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Definition and Overview

3. Executive Summary

  • 3.1. Snippet by Type
  • 3.2. Snippet by Distribution Channel
  • 3.3. Snippet by Region

4. Dynamics

  • 4.1. Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Rising Trend for Green Cosmetics
      • 4.1.1.2. Growing Product Launches and Advencement Thrives the Market Growth
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. Availability of Counterfeit Products
    • 4.1.3. Opportunity
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Force Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Pricing Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of COVID-19
    • 6.1.1. Scenario Before COVID
    • 6.1.2. Scenario During COVID
    • 6.1.3. Scenario Post COVID
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. By Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
  • 7.2. Skin Care*
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.3. Hair Care
  • 7.4. Make Up
  • 7.5. Others

8. By Distribution Channel

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
  • 8.2. E-Commerce*
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Hypermarkets/Supermarkets
  • 8.4. Departmental Stores
  • 8.5. Specialty Stores
  • 8.6. Others

9. By Region

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.2.5.1. U.S.
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. Europe
    • 9.3.1. Introduction
    • 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.3.5.1. Germany
      • 9.3.5.2. UK
      • 9.3.5.3. France
      • 9.3.5.4. Italy
      • 9.3.5.5. Russia
      • 9.3.5.6. Rest of Europe
  • 9.4. South America
    • 9.4.1. Introduction
    • 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.4.5.1. Brazil
      • 9.4.5.2. Argentina
      • 9.4.5.3. Rest of South America
  • 9.5. Asia-Pacific
    • 9.5.1. Introduction
    • 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.5.5.1. China
      • 9.5.5.2. India
      • 9.5.5.3. Japan
      • 9.5.5.4. Australia
      • 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
  • 9.6. Middle East and Africa
    • 9.6.1. Introduction
    • 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

10. Competitive Landscape

  • 10.1. Competitive Scenario
  • 10.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis

11. Company Profiles

  • 11.1. GABRIEL COSMETICS*
    • 11.1.1. Company Overview
    • 11.1.2. Product Portfolio and Description
    • 11.1.3. Financial Overview
    • 11.1.4. Recent Developments
  • 11.2. PHB Ethical Beauty Ltd.
  • 11.3. Natur'Alley Ltd
  • 11.4. GoNature Sp. z.o.o
  • 11.5. Seraphine Botanicals
  • 11.6. Nutriglow Cosmetics
  • 11.7. Plum
  • 11.8. Disguise Cosmetics
  • 11.9. COTY Inc.
  • 11.10. G&M Cosmetics

LIST NOT EXHAUSTIVE

12. Appendix

  • 12.1. About Us and Services
  • 12.2. Contact Us