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市場調査レポート
商品コード
1297789
スキンライトニング製品の世界市場-2023年~2030年Global Skin Lightening Products Market - 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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スキンライトニング製品の世界市場-2023年~2030年 |
出版日: 2023年06月15日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 195 Pages
納期: 即日から翌営業日
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スキンライトニング製品の世界市場は、2022年に99億8,000万米ドルに達し、2030年には168億6,107万米ドルに達すると予測されています。スキンライトニング製品市場は予測期間中(2023-2030年)に6.8%のCAGRを示すと予測されます。
スキンライトニング製品は、肌のトーンを一定にし、シミをなくし、色素沈着や挫傷を減らすのに役立つ可能性があります。年齢マークやニキビ跡の除去のような皮膚の問題のための治療に遭遇することは、最も好まれるように進化しています。生産者は、顧客の多様なニーズを満たすために照明製品を提示しています。
製品導入、製品承認、買収、提携、合併、拡大、投資などの市場開拓の増加が、予測期間中の世界のスキンライトニング製品市場の成長を牽引しています。例えば、2022年3月、アメリカの多国籍消費財企業であるProcter &Gamble社は、その多国籍企業であるP&G Beauty業界の下で、ハイエンド開発のためにリニューアルされたSpecialty Beauty部門を設立しました。
男性によるスキンライトニング製品に対する需要の高まりは、世界のスキンライトニング製品市場に今後の成長機会をもたらしています。例えば、男性の考え方の大きな変化が観察されており、外見が成功の可能性に関連するという意見が、男性向けの美容開発に対する需要を押し上げると考えられます。
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオ、価格力学(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれます。
ウクライナの化粧品ビジネスは、ロシアの侵攻によって大きな影響を受け、複数のメーカーが生産停止や企業閉鎖に追い込まれました。ウクライナの教育調査サービスNa Urokによると、化粧品市場はタバコ、アルコール、食品に次いでウクライナ最大級の市場です。ドニプロやハリコフといったウクライナのビジネス都市には、国内のパーソナルケアや化粧品メーカーや、オリフレーム、ロレアル、ヘンケルといった多国籍メーカーが多数進出しています。にもかかわらず、ロシアの侵攻とウクライナの主要都市への砲撃は、この急成長する国内企業の動きを止めました。国連の試算によると、ウクライナの戦乱がまもなく終結するとしても、ウクライナのGDPは10%減少し、その過程で複数の国内メーカーが操業停止に追い込まれます。
世界の不況は、特に輸送と製造の価格上昇のため、世界のスキンライトニング製品市場に大きな影響を与えています。例えば、米国労働省によると、消費者物価指数は2021年2月から2022年にかけて7.9%上昇し、過去40年間で最も急激なインフレとなっています。この急激な上昇は、部品価格や出荷・輸送コストに影響を与えるサプライチェーンのトラブルが続いた結果です。米国では、ガソリン代が2008年の高値を超えて急騰しています。さらに、全米の労働力不足は歴史的な高水準にあり、パンデミック前より30%近く上昇しています。
人工知能は、AIの採用が消費者の関与を高めたことから、世界の美白市場にプラスの影響を与えています。例えば、AIとARの混合は、小売業にさらなる創造的なソリューションと大きな可能性をもたらしました。スマートアシスタントと開発提案は、基本的な適切な機能を完成させました。このソリューションは、肌タイプ、髪や目の色、選択肢といった顧客の特徴を調べ、理想的な美容製品とのマッチングを提示します。
The Global Skin-Lightening Products Market reached US$ 9,980 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 16,861.07 million by 2030. The skin-lightening products market is expected to exhibit a cagr of 6.8% during the forecast period (2023-2030).
Skin-lightening products may aid in attaining consistent skin tone, eliminating spots, and reducing pigmentation and contusion. Encountering a therapy for skin issues like age marks and pimple spots removal is evolving as the most favored. Producers are presenting lighting products to satisfy the diverse needs of customers.
The increasing market developments such as product introductions, product approvals, acquisitions, collaborations, mergers, expansion, and investments among others are driving the global skin-lightening products market growth during the forecast period. For instance, in March 2022, Procter & Gamble an American multinational consumer goods company established a renewed Specialty Beauty department for high-end developments under its multinational P&G Beauty industry.
The growing demand for skin-lightening products by men is presenting the global skin-lightening product market with prospective growth opportunities in upcoming years. For instance, a major shift in the mindset of males is being observed wherein the opinion that appearance is associated with possibilities of success is conceivable to push the boost in demand for beauty developments for males.
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
The Ukrainian cosmetics business has encountered a significant impact from Russia's invasion, pushing multiple manufacturers to suspend production and shut their corporations. According to Ukraine's educational research service Na Urok, the cosmetics market is one of the biggest in Ukraine, only after tobacco, alcohol, and food. Ukraine's business metropolises, like Dnipro and Kharkiv, are home to many domestic personal care and cosmetics product producers, and multinational producers including Oriflame, L'Oreal, and Henkel. Nevertheless, Russia's incursion and its bombardment of significant Ukrainian metropolises have halted movement at this fast-growing domestic enterprise. According to UN estimations, invariant if the warfare in Ukraine concludes shortly, Ukraine's GDP will decrease by 10%, shutting down multiple domestic manufacturers in the process, thereby negatively impacting the global skin-lightening products market growth.
The global recession has had a significant impact on the global skin-lightening products market owing to the increased prices of transport and manufacturing among others. For instance, according to the U.S. Labor Department, the consumer-price index, a vastly observed inflation meter, grew 7.9% from February 2021 and 2022, the most rapid yearly inflation in four decades. The bump is a consequence of a few aspects hooked to the continued supply chain trouble, which has affected the price of components, and the cost of shipment and transport. In the United States, gasoline costs have skyrocketed beyond highs last witnessed in 2008, a rise that is expected to eat into customers' capacity to disburse additional interest. Furthermore, the national labor deficiency is at a history tall, up almost 30% since pre-pandemic.
Artificial intelligence has positively impacted the global skin-lightening market as the employment of AI has increased consumer engagement. For instance, the mixture of AI and AR has directed additional creative solutions and bigger possibilities for retail. Smart assistants and development proposals have completed basic suitable functions. The solution examines customers' characteristics like skin type, hair and eye color, and choices, presenting the ideal beauty product matches.
The global skin-lightening products market is segmented based on product type, nature, end-user, distribution channel, and region.
Owing to the increasing product launches the serum product type segment is estimated to hold 27.2% of the global skin-lightening products market by 2030. For instance, For instance, in June 2022, Biologi, an Australian clean cosmeceutical company, revealed an anti-pollution serum with a wild-harvested extract including niacinamide, salicylic acid, and vitamin C.
Owing to the presence of a large number of key market players holding the majority of market share in this region is ensuring that Europe will hold around 25.1% of the total skin-lightening product market by 2030. For instance, L'Oreal S.A., Avon Products, Inc., and Beiersdorf AG, among others holding around 35% of the total market are headquartered in the Europe region.
The major global players in the market include: Procter & Gamble Co, L'Oreal S.A., Avon Products, Inc., The Estee Lauder Companies Inc., Beiersdorf AG, Unilever plc, Shiseido Company Limited, E.T. Browne Drug Co., Inc., Emami Ltd., and Kao Corporation among others.
The global skin-lightening products market report would provide approximately 53 tables, 54 figures, and 195 pages.
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