表紙:食品加工用ブレードの世界市場-2023-2030
市場調査レポート
商品コード
1279685

食品加工用ブレードの世界市場-2023-2030

Global Food Processing Blades Market - 2023-2030


出版日
ページ情報
英文 195 Pages
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即日から翌営業日
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食品加工用ブレードの世界市場-2023-2030
出版日: 2023年05月26日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 195 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

市場概要

食品加工用ブレードの世界市場規模は、2022年に9億1,520万米ドルに達し、2030年には最大16億3,220万米ドルに達することで有利な成長が予測されます。市場は予測期間(2023-2030年)に7.5%のCAGRで成長する見通しです。

食品加工用ブレード市場は、サラダ用の野菜、肉、パン、チーズの切断における食品加工用ブレードの用途の増加により、予測期間中に成長しています。また、食品産業用機械では、食品の原材料を分解するために使用されています。

革新的な食品を消費する動向の増加は、食品加工用ブレード市場の成長を後押しするのに役立っています。業界の主要なキープレーヤーは、食品加工用ブレードの販売を増加させるのに役立ちます市場で革新的な製品を発売しました。

市場力学

自動化されたフードプロセッサーの採用が増加し、市場の成長を後押しします。

さまざまな業界で自動化されたフードプロセッサーへの好みが高まっており、従来のモデルが徐々に廃止され、最新のモデルが好まれるようになっています。その結果、食品加工用ブレードの世界の導入が促進され、業界の見通しが良くなっています。拡大する世界人口の需要を満たすために、食品の効果的な生産、加工、流通は、世界のフードサプライチェーンに不可欠な要素です。

消費者の食品に対する需要の増加

世界人口の急増と消費者の生活水準の向上は、さまざまな技術を駆使した革新的な食品への需要を生み出しています。食糧需要を満たすためには、食糧生産が不可欠です。2050年には世界人口が97億人を超えると予想されています。

拡大する人口を養うために十分な量の食料を生産するために、食料生産者はさまざまな技術を採用しています。

COVID-19の影響分析

一方、COVID-19パンデミックの急速な拡大は、ドイツ、英国、フランス、中国、インドを中心とした食品加工技術・機器市場に大きな影響を及ぼしています。これらの国々は大きな市場シェアを持ち、複数の重要なプレーヤーがいるため、食品加工用ブレードの生産が阻害されます。

さらに、国連貿易開発会議(UNCTAD)は、工場閉鎖による製造企業の活動低下により、世界のFDIは5%から15%減少すると予測しています。COVID-19の発生により、食品加工機器製造セクターへの世界の投資は減少すると予測されています。このシナリオの結果、食品加工用ブレードの需要は、特に2020年に減少しています。

目次

第1章 調査手法とスコープ

  • 調査手法
  • 調査目的および調査範囲

第2章 定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 製品タイプ別スニペット
  • スニペット:アプリケーション別
  • スニペット:エンドユーズ別
  • スニペット:地域別

第4章 市場力学

  • 影響要因
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 法規制の分析

第6章 COVID-19の分析

  • COVID-19の分析
    • COVID-19登場前シナリオ
    • 現在のCOVID-19シナリオ
    • COVID-19後または将来のシナリオ
  • COVID-19の中での価格・ダイナミクス
  • 需給スペクトル
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカー各社の戦略的取り組み
  • サマリー

第7章 製品タイプ別

  • ストレートブレード
  • カーブブレード
  • サーキュラーブレード

第8章 用途別

  • 研削用
  • スライシング
  • ダイシング
  • スキニング
  • 剥離
  • その他

第9章 用途別

  • タンパク質
    • 家禽類
    • 魚類
    • 牛肉
    • その他
  • その他の食品
    • 果実
    • 野菜類
    • ナッツ類
    • その他

第10章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第11章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況ポジショニング/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第12章 企業プロファイル

  • Minerva Omega Group s.r.l
    • 会社概要
    • グレードのポートフォリオと説明
    • 財務概要
    • 主な発展状況
  • BAADER
  • Halder Venture Limited
  • JBT Corporation
  • Marel
  • Bettcher Industries Inc.
  • Biro Manufacturing Company.
  • Jarvis India
  • Bettcher Industries Inc
  • Hallde

第13章 付録

目次
Product Code: FB4742

Market Overview

The Global Food Processing Blades Market size reached US$ 915.2 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 1,632.2 million by 2030. The market is growing at a CAGR of 7.5% during the forecast period (2023-2030).

The Food processing blades market is growing over the forecast period owing to an increase in the application of food processing blades in cutting vegetables for salads, meats, bread and cheese. It is also used in the food industry machines to break down the ingredients for food products.

An increase in the trend of consuming innovative food helps to boost the growth of the food processing blade market. Major key players in the industry launched innovative products in the market which helps to increase sell of food processing blades.

Market Dynamics

An increase in the Adoption of Automated Food Processors Helps to Boost Market Growth.

There has been a growing preference for automated food processors across a variety of industries, causing traditional models to be gradually phased out in favor of modern models. As a result, the global adoption of food processing blades has been facilitated, resulting in a good outlook for the industry. To fulfill the demands of the world's expanding population, effective production, processing and distribution of food items are essential components of the global food supply chain.

Increase the Consumers' Demand for the Food

A rapid increase in the world population and increase living standards of consumers create demand for innovative food products with different techniques. Food production is essential for satisfying the demand for food, the world population is expected to exceed 9.7 billion by 2050.

To ensure that food is produced in adequate amounts to feed the expanding population, food producers employ a variety of techniques.

COVID-19 Impact Analysis

The quick expansion of the COVID-19 pandemic, on the other hand, has had a substantial influence on the food processing technology and equipment market, particularly in Germany, the United Kingdom, France, China and India. These countries have a big market share and several significant players, which stifles the production of food processing blades.

Furthermore, the United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD) predicts that global FDI will decline by 5% to 15% due to a drop-in manufacturing company activity as a result of factory closures. Global investments in the food processing equipment manufacturing sector are projected to fall due to the COVID-19 outbreak. As a result of this scenario, demand for food processing blades has fallen, notably in 2020.

Segment Analysis

The global food processing blades market is segmented based on product type, application, end-use and region.

Owing to the Increase in the Applications of Food Processing Blades in Grinding.

The food processing blades market has been segmented by application as grinding, slicing, dicing, skinning, peeling and others.

Because of its effectiveness in lowering the particle size of foodstuffs, the segment is expected to increase significantly in the future years. Meat, vegetables, fruits and other things are driven through a grinding plate, preceded by a rotating blade, in the grinding machinery.

An increase in the innovative solutions of the blades for grinding helps to increase demand for food processing blades. An increase in the innovative blade launches by major key players for grinding helps to boost segment growth.

Geographical Analysis

Increase in the Major Key Players Focus on the Food Processing Blades in the Region

By region, the global food processing blades market is segmented into North America, South America, Europe, Asia-Pacific, Middle-East and America.

In 2022, In North American countries, the number of food and beverage manufacturing factories is steadily expanding. Furthermore, the food processing technology and equipment business is growing in size due to the increased demand for healthy food in the United States. In food processing factories, these devices are used to process large amounts of food in a short length of time.

Competitive Landscape

The major global players include: Minerva Omega Group s.r.l, BAADER, Halder Venture Limited, JBT Corporation, Marel, Bettcher Industries Inc., Biro Manufacturing Company., Jarvis India, Bettcher Industries Inc, and Hallde.

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  • To visualize the global food processing blades market segmentation based on product type, application, end-use and region, as well as understand key commercial assets and players.
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The Global Food Processing Blades Market Report Would Provide Approximately 61 Tables, 59 Figures and 195 Pages.

Target Audience 2023

  • Manufacturers / Buyers
  • Industry Investors/Investment Bankers
  • Research Professionals
  • Emerging Companies

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Definition and Overview

3. Executive Summary

  • 3.1. Snippet by Product Type
  • 3.2. Snippet by Application
  • 3.3. Snippet by End-Use
  • 3.4. Snippet by Region

4. Dynamics

  • 4.1. Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunity
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Force Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Pricing Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of COVID-19
    • 6.1.1. Before COVID-19 Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Scenario
    • 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
  • 6.5. Manufacturers' Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. By Product Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
  • 7.2. Straight Blades*
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.3. Curved Blades
  • 7.4. Circular Blades

8. By Application

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
  • 8.2. Grinding*
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Slicing
  • 8.4. Dicing
  • 8.5. Skinning
  • 8.6. Peeling
  • 8.7. Others

9. By End-Use

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Use
  • 9.2. Proteins*
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
    • 9.2.3. Poultry
    • 9.2.4. Fish
    • 9.2.5. Bovine
    • 9.2.6. Others
  • 9.3. Other Foods
    • 9.3.1. Fruits
    • 9.3.2. Vegetables
    • 9.3.3. Nuts
    • 9.3.4. Others

10. By Region

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
    • 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.2.6.1. U.S.
      • 10.2.6.2. Canada
      • 10.2.6.3. Mexico
  • 10.3. Europe
    • 10.3.1. Introduction
    • 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
    • 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.3.6.1. Germany
      • 10.3.6.2. UK
      • 10.3.6.3. France
      • 10.3.6.4. Italy
      • 10.3.6.5. Spain
      • 10.3.6.6. Rest of Europe
  • 10.4. South America
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
    • 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. Brazil
      • 10.4.6.2. Argentina
      • 10.4.6.3. Rest of South America
  • 10.5. Asia-Pacific
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
    • 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. China
      • 10.5.6.2. India
      • 10.5.6.3. Japan
      • 10.5.6.4. Australia
      • 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
  • 10.6. Middle East and Africa
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive Scenario
  • 11.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis

12. Company Profiles

  • 12.1. Minerva Omega Group s.r.l*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Grade Portfolio and Description
    • 12.1.3. Financial Overview
    • 12.1.4. Key Developments
  • 12.2. BAADER
  • 12.3. Halder Venture Limited
  • 12.4. JBT Corporation
  • 12.5. Marel
  • 12.6. Bettcher Industries Inc.
  • 12.7. Biro Manufacturing Company.
  • 12.8. Jarvis India
  • 12.9. Bettcher Industries Inc
  • 12.10. Hallde

LIST NOT EXHAUSTIVE

13. Appendix

  • 13.1. About Us and Services
  • 13.2. Contact Us