表紙:カクテルシロップの世界市場-2023-2030
市場調査レポート
商品コード
1272762

カクテルシロップの世界市場-2023-2030

Global Cocktail Syrups Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 195 Pages | 納期: 約2営業日

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カクテルシロップの世界市場-2023-2030
出版日: 2023年05月15日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 195 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

カクテルシロップの世界市場は、2022年に51億9,200万米ドルに達し、2030年には最大74億3,500万米ドルに達することで有利な成長を遂げると予測されます。また、予測期間中(2023年~2030年)のCAGRは6.5%と予測されています。

カクテルシロップの市場は、米国、カナダ、英国、ドイツ、フランスなどの欧米諸国を中心に、需要が急増しています。その背景には、若い世代の低アルコール飲料やノンアルコール飲料への嗜好の高まりや、高品質な素材を使った個性的なカクテル作りへの関心が高まっていることがあります。低アルコール飲料やノンアルコール飲料のトレンドが継続し、ミクソロジーやクラフトカクテルへの関心が高まる中、カクテルシロップの市場は今後も拡大すると考えられます。

市場力学

カクテルシロップにおける新規フレーバーの使用拡大

カクテルシロップ市場では、消費者の嗜好の変化に対応するため、常に新しく特徴的なフレーバーが開発されています。カクテルシロップのフレーバーイノベーションにより、ミクソロジストやバーテンダーは、より想像力豊かで実験的な調合を行うことができ、消費者に多様で魅力的なフレーバー体験を提供することができます。斬新で魅力的なシロップの需要は、フレーバーイノベーションによって促進されており、これが市場拡大の重要な要因となっています。例えば、2023年4月14日には、高級アルコール飲料の需要増を背景に、スモーキーフレーバーやファイヤーフレーバーのカクテルシロップの開発が注目されました。風味を加えるために、燻製塩やメスカルを使ったスモーキーなシロップや、ゴーストペッパーやホットソースを使ったスパイシーなシロップが使用されています。

ナチュラル&オーガニックカクテル原料の需要が高まっている

消費者の健康志向が高まるにつれ、飲食品にも天然素材やオーガニック素材が求められるようになりました。天然素材やオーガニック素材を使ったカクテルシロップには、健康に害を及ぼす可能性のある合成化学物質や農薬が含まれていません。お客様は、結果的に健康になり、全体的な健康状態も良くなると考えています。天然素材やオーガニック素材は、合成素材よりもおいしいと思われることが多いようです。より健康的で、より持続可能で、よりおいしい製品を求めるお客様が、天然・有機のカクテルシロップの需要を牽引しているのです。例えば、2020年10月28日、ルナモク・メープルは「メープルカクテルシロップとビターズ」を発売しました。精製された砂糖ではなく、本物のハーブやスパイスを使用したカクテルシロップ「メープルオールドファッション」は、バーモント州の純度の高いメープルシロップのみを使用しています。このシロップは、Runamok Maple社独自のビターズによるわずかな苦味と、オレンジとチェリーの繊細なエッセンスを含んでいるため、お気に入りのバーボンやウィスキーに加える理想的な万能ミキサーとなります。カクテルシロップの生産者は、オーガニックや天然素材を使ったカクテルの需要の高まりに応えるべく、ナチュラルでオーガニックな製品を作る機会を得ています。

COVID-19の影響分析

COVID-19の流行は、バーやレストランからの需要は減少したもの、家庭でカクテルを作る消費者からの需要は増加し、カクテルシロップ業界には様々な影響を与えました。自宅で過ごす時間が長くなり、バーでの体験を再現する方法を求める人が増えたため、家庭でのミクソロジーでよく使われるカクテルシロップの売上は、2020年の米国で33.9%と大幅に増加しました。バカルディ社の調査によると、パンデミック時に自宅でカクテルを作る頻度が増えたと回答した人が75%もいたことから、自宅でのミクソロジーが流行したことが、特にオンラインショップなどのチャネルでカクテルシロップの売上を伸ばす大きな要因であったと考えられます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 調査目的および調査範囲

第2章 定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 製品タイプ別スニペット
  • フレーバー別スニペット
  • 地域別スニペット

第4章 市場力学

  • 影響要因
    • 促進要因
      • カクテルシロップにおける新規フレーバーの使用拡大
      • 天然素材やオーガニック素材への需要の高まり
    • 抑制要因
      • 飲酒年齢に関する政府の規制が、市場拡大を遅らせています
    • 機会
    • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 法規制の分析

第6章 COVID-19の分析

  • COVID-19の分析
    • COVID-19登場前シナリオ
    • 現在のCOVID-19シナリオ
    • COVID-19後または将来のシナリオ
  • COVID-19の中での価格・ダイナミクス
  • 需給スペクトル
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的な取り組み
  • サマリー

第7章 製品タイプ別

  • フルーツ
  • ハーブ・調味料
  • バニラ
  • その他

第8章 フレーバー別

  • 甘い
  • 塩味
  • 酸っぱい
  • その他

第9章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第10章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第11章 企業プロファイル

  • Kerry Group PLC
    • 会社概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 財務概要
  • Archer Daniels Midland Company
  • Bristol Syrup Company Ltd
  • MONIN
  • Doehler Group S.E
  • Giffard
  • Liber & Co.
  • Toschi Vignola s.r.l.
  • ADM WILD Europe GmbH & Co. KG
  • The Simple Syrup Co

第12章 付録

目次
Product Code: FB4732

Market Overview

The global cocktail syrups market reached US$ 5,192 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 7,435 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 6.5% during the forecast period (2023-2030).

The market for cocktail syrups has been experiencing a surge in demand, particularly in western countries like the US, Canada, the UK, Germany, and France. This is due to the increasing preference for low-alcohol and non-alcoholic beverages among the younger generation, as well as the growing interest in crafting unique cocktails using quality ingredients. As the trend toward low-alcohol and non-alcoholic drinks continues, and the interest in mixology and craft cocktails grows, the market for cocktail syrups is likely to keep expanding.

Market Dynamics

The expanding use of novel flavors in cocktail syrups

New and distinctive flavors are constantly being developed for the cocktail syrup market to meet the shifting tastes and preferences of consumers. Cocktail syrups' flavor innovation enables mixologists and bartenders to be more imaginative and experimental with their concoctions, providing customers with a wide variety of intriguing and distinctive flavor experiences. Demand for novel and intriguing syrups is being fueled by flavor innovation, which is a key factor in the market's expansion. For instance, on April 14, 2023, the development of smoky and fire-flavored cocktail syrups received attention due to the increase in demand for upscale alcoholic beverages. To add flavor, smoky syrups made with smoked salt and mezcal, as well as spicy syrups made with ghost peppers and hot sauce, are used.

The demand for natural and organic cocktail ingredients is rising

As consumers become more health-conscious, they demand natural and organic ingredients in their food and beverages. Cocktail syrups made from natural and organic ingredients don't contain any synthetic chemicals or pesticides, which can be harmful to health. Customers believe they are healthier and better for their overall wellbeing as a result. Ingredients that are natural or organic are frequently thought to taste better than those that are synthetic. Customers who want healthier, more sustainable, and better-tasting products are the ones driving demand for natural and organic cocktail syrups. For instance, on October 28, 2020, Runamok Maple launched Maple Cocktail Syrups and Bitters. The Maple Old Fashioned cocktail syrup, which uses real herbs and spices rather than refined sugar, is made with only the purest Vermont maple syrup. The syrup is the ideal all-purpose mixer to add to your favourite bourbon or whisky because it contains a slight bite from Runamok Maple's proprietary bitters as well as the subtle essence of orange and cherry. Cocktail syrup producers have an opportunity to create natural and organic products that cater to the growing demand for organic and natural ingredients in cocktails.

COVID-19 Impact Analysis

The COVID-19 pandemic had a mixed impact on the cocktail syrup industry, with decreased demand from bars and restaurants but increased demand from consumers making cocktails at home. Sales of cocktail syrups, which are often used in at-home mixology, increased significantly by 33.9% in the United States in 2020, as people were spending more time at home and looking for ways to recreate the bar experience. A survey by Bacardi found that 75% of respondents reported making cocktails at home more often during the pandemic, which suggests that the trend of at-home mixology was a key driver for the growth in sales of cocktail syrups, particularly through online retailers and other channels.

Segment Analysis

The global cocktail syrups market is segmented based on product type, flavor and region.

Herbs and seasoning segment accounted for the highest share of the global cocktail syrupss market

The herbs and seasonings segment is projected to grow significantly with a CAGR of 5.6% during the forecast period owing to the increasing demand for organic cocktail ingredients. These ingredients are highly valued for their ability to provide cocktails with unique and complex flavors that cannot be achieved using conventional ingredients. For instance, on February 2, 2023, the spur eats launched cocktail syrups using herbs and species. In addition, the health benefits associated with some herbs and seasoning syrups, such as their anti-inflammatory and antioxidant properties, are making them increasingly attractive to health-conscious consumers. This trend towards natural and organic ingredients in cocktails has become popular, and consumers are willing to pay a premium for these products. This presents a promising opportunity for businesses in the food and beverage industry to offer innovative and healthier cocktail options.

Geographical Analysis

North America holds the major share in the global cocktail syrups market

In 2022, North America had the largest share-more than 30.0%. The demand for cocktail syrups in the area is expected to rise as more young consumers switch their tastes and preferences from traditional alcoholic drinks to flavored alcoholic beverages. The American Nightlife Association's statistics show that the pub and nightclub sector in America has been experiencing a respectable 2.8% yearly growth rate. In 2021, the pub and club business in the US was worth USD 23 billion. New market opportunities are emerging as a result of this industrial expansion and the rising popularity of various cocktails among young and millennial consumers.

Competitive Landscape

The major global players in the market include Kerry Group PLC, Archer Daniels Midland Company, Bristol Syrup Company Ltd, MONIN, Doehler Group S.E, Giffard, Liber & Co., Toschi Vignola s.r.l., ADM WILD Europe GmbH & Co. KG, and The Simple Syrup Co.

Why Purchase the Report?

  • To visualize the global cocktail syrups market segmentation based on product type, flavor and region, as well as understand key commercial assets and players.
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The global cocktail syrups market report would provide approximately 69 tables, 71 figures and 195 Pages.

Target Audience 2023

  • Manufacturers/ Buyers
  • Industry Investors/Investment Bankers
  • Research Professionals
  • Emerging Companies

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Definition and Overview

3. Executive Summary

  • 3.1. Snippet by Product Type
  • 3.2. Snippet By Flavor
  • 3.3. Snippet by Region

4. Dynamics

  • 4.1. Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. The expanding use of novel flavors in cocktail syrup
      • 4.1.1.2. The demand for natural and organic cocktail ingredients is rising
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. The government restrictions on the legal drinking age have slowed the expansion
    • 4.1.3. Opportunity
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Pricing Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of COVID-19
    • 6.1.1. Before COVID-19 Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Scenario
    • 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. By Product Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
  • 7.2. Fruits *
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.3. Herbs and Seasoning
  • 7.4. Vanilla
  • 7.5. Others

8. By Flavor

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
  • 8.2. Sweet *
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Salty
  • 8.4. Sour
  • 8.5. Others

9. By Region

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
    • 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.2.5.1. The U.S.
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. Europe
    • 9.3.1. Introduction
    • 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
    • 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.3.5.1. Germany
      • 9.3.5.2. The U.K.
      • 9.3.5.3. France
      • 9.3.5.4. Italy
      • 9.3.5.5. Spain
      • 9.3.5.6. Rest of Europe
  • 9.4. South America
    • 9.4.1. Introduction
    • 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
    • 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.4.5.1. Brazil
      • 9.4.5.2. Argentina
      • 9.4.5.3. Rest of South America
  • 9.5. Asia-Pacific
    • 9.5.1. Introduction
    • 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
    • 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.5.5.1. China
      • 9.5.5.2. India
      • 9.5.5.3. Japan
      • 9.5.5.4. Australia
      • 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
  • 9.6. Middle East and Africa
    • 9.6.1. Introduction
    • 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor

10. Competitive Landscape

  • 10.1. Competitive Scenario
  • 10.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis

11. Company Profiles

  • 11.1. Kerry Group PLC *
    • 11.1.1. Company Overview
    • 11.1.2. Product Portfolio and Description
    • 11.1.3. Financial Overview
  • 11.2. Archer Daniels Midland Company
  • 11.3. Bristol Syrup Company Ltd
  • 11.4. MONIN
  • 11.5. Doehler Group S.E
  • 11.6. Giffard
  • 11.7. Liber & Co.
  • 11.8. Toschi Vignola s.r.l.
  • 11.9. ADM WILD Europe GmbH & Co. KG
  • 11.10. The Simple Syrup Co

LIST NOT EXHAUSTIVE

12. Appendix

  • 12.1. About Us and Services
  • 12.2. Contact Us